superHUMAN Блог

Ани, която откри страстта си към маркетинга в Xplora

Днес ви срещаме с новото попълнение на нашия Content Marketing & Creative екип. Ани ни открива, когато решава да развива професионално пътя си в маркетинга, и така попада на една от нашите стажантски програми (за която твърди, че ѝ е подарила два от най-хубавите ѝ месеца). Изучавайки специалност “Връзки с обществеността” в СУ, тя открива страстта си към комуникациите. Постепенно я съчетава с интереса си към социалните мрежи и така стига до тук. Сега твърди, че маркетингът е не просто работа, а истинска страст, която може да следва.

Ако някой я беше питал преди години дали би се занимавала със социални мрежи и маркетинг, отговорът е щял да бъде “не”, а сега й е трудно да си представи да намери друго, което да обича толкова. В Xplora успява да изкара творческата си натура и да се развихри с всички интересни и вълнуващи проекти. Истината е, че отдавна й се ще да се присъедини към нашия екип от superHuman-и, затова, когато получава тази възможност, веднага я сграбчва. При нас тя се чувства както се чувства на морето, а това все пак е любимото й място. Обича да планира, да създава и да твори, а най-вече обича да ги съчетава.

Приятелите й я определят като момичето, за което е измислена фразата „гледа света през розови очила“. Това се дължи на способността й да открива позитивното във всички ситуации и хора, но и на един много прост факт – всичко розово й е любимо. В свободното си време обича да пише, да чете (по много), да пътува, да излиза на дълги разходки с любимото си куче в парка или да експериментира с нещо сладичко в кухнята, макар че последното не винаги бележи големи успехи.

Вярва, че Xplora е място, на което всеки може не просто да открие себе си, но и да се развива и няма търпение да го направи!