Дигитални кампании
Всяка една кампания е специфична - изисква да се осмисли откъде се тръгва, какви са целите и как могат да бъдат постигнати. Самата кампания следва да бъде детайлно планирана като концепция, подход за криейтив и за съдържание, канали, формати и т.н. Xplora е агенция за интегриран дигитален маркетинг и именно затова са толкова успешни кампаниите, които реализираме - постигаме оптимален резултат, ползвайки релевантните канали координирано и допълващо към недигитални канали при нужда.
Какви дигитални кампании създавате?
Имаме опит в кампании за всякакъв тип бизнеси, както и за множество сектори. Това са само някои от тях, като в case studies секцията можете да намерите много примери и да ползвате селектор за тип услуга и тип сектор.
Ето само няколко примера за опита ни с дигитални кампании:
- стотици кампании за awareness, engagement, покупки или лоялност за компании с бързооборотни стоки, масови услуги, инвестиционни стоки за домакинството и други
- стотици кампании за онлайн продажби
- десетки кампании с цел leads, т.е. конкретни запитвания, поръчки или кандидатури, като се гордеем, че осигуряваме много качествени marketing qualified leads – с голям потенциал да се превърнат в реален клиент или служител
- кампании за набиране на персонал – все повече клиенти се обръщат към дигиталния маркетинг, за да намерят по-качествени кандидатури и да подобрят нивото на своя екип
кампании за подобрение на имиджа на компанията като добър работодател (EVP кампании) – хората гледат на своето работно място като инвестиция в бъдещето и ние се стараем да направим процеса на търсене и валидиране на информация качествен и добре структуриран, за да подобри процента на качествени кандидатури
Само с дигитални кампании ли се занимавате?
Нерядко помагаме на компании, които имат нужди от активности извън дигиталните канали. Имаме кампании с наши слогани в рекламните блокове на националните телевизии. Наши криейтив решения са били на билборди, правили сме много принт материали. Това го правим при възможност за цялостен мандат, където ние носим отговорност за реализиране на проекта от А до Я.
Колко добри сте в дигиталните кампании?
Вярваме, че има много малко бизнеси, които нямат нужда от ongoing дигитален маркетинг, т.е. такъв, който е постоянно активен – както са и потребителите в днешната дигитална ера.
Потребителите имат нужди, които задоволяват в дигитална среда, без да се съобразяват кога е планирана да приключи дадена кампания.
По отношение на дигиталните кампании – много често сме лектори на събития и представяме детайлно реализираните кампании. Откъде сме тръгнали, каква е била стартовата ситуация, избраната стратегия, планираните канали и формати, резултатите, изводите и следващите стъпки.
Ще се радваме да откриете интересните за вас кампании, които сме описали детайлно в секцията case studies.