Знаеш ли, че можеш да натрупаш знания и умения в дигиталния маркетинг чрез нашата Xplora Academy?

Prestige Началото

Кулинарна надпревара с “Роден край”

Една видео кампания, реализирана с помощта на ПРЕСТИЖ 96 и тяхната вярна аудитория

Знаете, че темата със сладичкото е чувствителна тема – за мъже и за жени, за малки и големи. В офисa на Xplora обаче сладкото е на почит и истината е, че проблем с него нямаме. Не само че следобедната ни закуска е гарантирана, а и въображението на всеки скрит талант в готвенето си позволява да се развихри с продуктите на Престиж 96. 

В следващите редове ще поговорим за имплементирането на Tasty видеата в онлайн кампанията на “Роден край”,  широко разпространен и лесно разпознаваем бранд от портфолиото на “Престиж 96”. Също така – как да достигнем до повече хора и как да поставим своята аудитория в центъра на комуникацията и можем ли да фокусираме вниманието върху употребата на рекламирания продукт.

Заданието

Желанието на клиента бе да изградим активация за дигитално позициониране на бранда, при което да достигне до максимално широка аудитория и в същото време да скъсим дистанцията помежду им. Основна цел беше потребителите да бъдат в главната роля по време на кампанията.

Тест на идеята

DIY и Tasty видеата направиха истински бум в социалните мрежи преди няколко години и до ден днешен са едни от най-дълго гледаните клипове и съдържание, реализиращо висок engagement rate. Ние от своя страна имахме всички предпоставки за създаването на подобно съдържание – страхотни продукти в лицето на “Роден край”, истински самороден талант в готвенето и дузина гладни колеги. Така се роди Торта с бисквити „Роден край“ и се оказа разковничето на видео кампанията “Кулинарна надпревара с “Роден край”. 

Подход

Поставихме своята аудитория под светлините на прожектора и направихме бранда неин истински sidekick – като Батман и Робин, като Астерикс и Обеликс, като Дон Кихот и Санчо Панса. А условието беше само едно – изкушаваща рецeпта с продукти на “Роден край”, за чиято хапка би се борил всеки самоуважаващ се рицар.  

Но да се върнем обратно на сериозната тема. За целта на кампанията трябваше да открием най-удобното, бързо и ефективно решение за нейното провеждане. Така създадохме прегледна Google форма, в която потребителите можеха да качват своите предложения. Ние, от своя страна, достигахме до тях чрез постове, банери и карусели.

резултатите

За период от 3 седмици достигнахме до аудитория от 180 000 души. Получихме над 1200 рецепти, като цената за всяка беше под 1 лев. Нямаше и съмнение, че най-добре представилите се аудитории са хора с интерес към сладкиши, десерти, готвене, Do it Yourself, фенове и още със сходни интереси.

Видео производство

След като събрахме над 1200 идеи, имахме нужда от зорко око и по-претенциозно небце на жури от 5 души, което да избере 5 рецепти, за да ги изпълним и заснемем за Facebook. По този начин целяхме изграждане на продължителна връзка с потребителите, както и фокусиране върху приложението на продуктите “Роден край”.

Тук е важно да допълним, че петимата най-сръчни получиха и по една кафе машина и брандирана готварска престилка, персонализирана с името на печелившите. Техните вкусни рецепти и цялата видео кампания може да разгледате тук

Резултати от видеата

Реализираните рецепти под формата на любимите ни кулинарни видеа постигнаха средни резултати от:

  • 1 лев на качена рецепта;

  • 2 стотинки средната цена за 15-секундно гледане на видео;

  • между 250 000 – 300 000 достигнати уникални потребители на видео;

  • между 40 000 – 60 000 души органично достигната аудитория на видео;

  • между 20 000 – 30 000 гледания с продължителност повече от 1 минута.  

Ние ли? След всяка изпълнена рецепта играехме на “Престиж. Ядеш сега или гориш!” 

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Elea thumbnail lepka 1 V3
    Как ELEA удвои ангажираността си и достигна 1.2M+ потребители чрез дигитален маркетинг

    В това Case Study на клиента ни Elea ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy EKOPAK thumbnail lepka
    Как ЕКОПАК активира над 500 заведения в кампания

    В това Case Study на клиента ни ЕКОПАК ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Sameday thumbnail lepka
    Как Sameday подобри бранд имиджа си чрез стратегическо видео съдържание

    В това Case Study за клиента ни Sameday ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Идеята ✅ Подходът ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy KARE thumbnail lepka
    450% ръст в онлайн продажбите чрез стратегически performance маркетинг

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashNGo thumbnail lepka
    Изграждане на бранд чрез ангажиращо съдържание: успешната кампания на Wash&Go

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6 thumbnail lepka
    Нови клиенти за 6 Plus чрез стратегически дигитален маркетинг

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂