Prestige Началото

Кулинарна надпревара с “Роден край”

Една видео кампания, реализирана с помощта на ПРЕСТИЖ 96 и тяхната вярна аудитория

Знаете, че темата със сладичкото е чувствителна тема – за мъже и за жени, за малки и големи. В офисa на Xplora обаче сладкото е на почит и истината е, че проблем с него нямаме. Не само че следобедната ни закуска е гарантирана, а и въображението на всеки скрит талант в готвенето си позволява да се развихри с продуктите на Престиж 96. 

В следващите редове ще поговорим за имплементирането на Tasty видеата в онлайн кампанията на “Роден край”,  широко разпространен и лесно разпознаваем бранд от портфолиото на “Престиж 96”. Също така – как да достигнем до повече хора и как да поставим своята аудитория в центъра на комуникацията и можем ли да фокусираме вниманието върху употребата на рекламирания продукт.

Заданието

Желанието на клиента бе да изградим активация за дигитално позициониране на бранда, при което да достигне до максимално широка аудитория и в същото време да скъсим дистанцията помежду им. Основна цел беше потребителите да бъдат в главната роля по време на кампанията.

Тест на идеята

DIY и Tasty видеата направиха истински бум в социалните мрежи преди няколко години и до ден днешен са едни от най-дълго гледаните клипове и съдържание, реализиращо висок engagement rate. Ние от своя страна имахме всички предпоставки за създаването на подобно съдържание – страхотни продукти в лицето на “Роден край”, истински самороден талант в готвенето и дузина гладни колеги. Така се роди Торта с бисквити „Роден край“ и се оказа разковничето на видео кампанията “Кулинарна надпревара с “Роден край”. 

Подход

Поставихме своята аудитория под светлините на прожектора и направихме бранда неин истински sidekick – като Батман и Робин, като Астерикс и Обеликс, като Дон Кихот и Санчо Панса. А условието беше само едно – изкушаваща рецeпта с продукти на “Роден край”, за чиято хапка би се борил всеки самоуважаващ се рицар.  

Но да се върнем обратно на сериозната тема. За целта на кампанията трябваше да открием най-удобното, бързо и ефективно решение за нейното провеждане. Така създадохме прегледна Google форма, в която потребителите можеха да качват своите предложения. Ние, от своя страна, достигахме до тях чрез постове, банери и карусели.

резултатите

За период от 3 седмици достигнахме до аудитория от 180 000 души. Получихме над 1200 рецепти, като цената за всяка беше под 1 лев. Нямаше и съмнение, че най-добре представилите се аудитории са хора с интерес към сладкиши, десерти, готвене, Do it Yourself, фенове и още със сходни интереси.

Видео производство

След като събрахме над 1200 идеи, имахме нужда от зорко око и по-претенциозно небце на жури от 5 души, което да избере 5 рецепти, за да ги изпълним и заснемем за Facebook. По този начин целяхме изграждане на продължителна връзка с потребителите, както и фокусиране върху приложението на продуктите “Роден край”.

Тук е важно да допълним, че петимата най-сръчни получиха и по една кафе машина и брандирана готварска престилка, персонализирана с името на печелившите. Техните вкусни рецепти и цялата видео кампания може да разгледате тук

Резултати от видеата

Реализираните рецепти под формата на любимите ни кулинарни видеа постигнаха средни резултати от:

  • 1 лев на качена рецепта;

  • 2 стотинки средната цена за 15-секундно гледане на видео;

  • между 250 000 – 300 000 достигнати уникални потребители на видео;

  • между 40 000 – 60 000 души органично достигната аудитория на видео;

  • между 20 000 – 30 000 гледания с продължителност повече от 1 минута.  

Ние ли? След всяка изпълнена рецепта играехме на “Престиж. Ядеш сега или гориш!” 

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂