Как всичко в маркетинга става 6+
Кратко представяне на клиента
Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили.
6 Plus e първият сервиз в България, предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE за извършваните сервизни услуги.
Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.
Центровете за обслужване на 6 Plus са оборудвани с последно поколение машини и специализирани инструменти, целящи многократно намаляване на времетраенето на определени дейности по обслужването на автомобила.
Капацитетът им на обслужване позволява над 180 автомобила на ден за смяна на гуми на общо 9 сервизни клетки, над 90 автомобила за ремонт на общо 13 подемника и над 60 реглажа на 3 стенда за регулиране на геометрия.
Какъв беше проблемът
Основният проблем, пред който бяхме изправени при старта си на работа с автосервизи 6 plus, беше нуждата от интегриране на концепция и цялостен подход на комуникация на всички силни страни на бранда, неговите продукти и услуги, както и уникалното им предложение за “гаранция all inclusive” за всички техни клиенти.
Какво беше заданието към нас?
Заданието към нас беше да надградим комуникацията и да оптимизираме резултатите спрямо целия маркетинг ресурс. Създадохме цялостен подход и стратегия, които да резонират на бранда. Всички наши идеи бяха фокусирани върху основните и значими услуги и продукти на Автосервизи 6 plus с цел създаване на ключова комуникация под шапката на бранда.
Какви бяха предизвикателствата?
Едно от основните предизвикателства е свързано с потребителските нагласи. В този сегмент има високи нива на лоялност и същевременно по-ниска осведоменост за алтернативи и решения.
Как решихме да подходим?
Още на ниво стратегия се обединихме от ключовото послание “За да бъде всичко 6+”. Комуникацията представя решението на автосервиза да връща автомобилите на пътя максимално бързо и за дълго.
Тогава обособихме ключови бизнес и маркетинг цели, към които да насочим комуникацията, изцяло съобразени с потребителската пътека и фазите, на които се намира конкретният потребител.
Чрез избиране и валидиране на ключовото послание за бранда успяхме да постигнем следните цели:
- Позиционирахме бранда и увеличихме неговата разпознаваемост чрез достигането до правилните таргет аудитории, което ни позволи и да оптимизираме и надградим комуникацията.
- Утвърдихме ключовите предимства на бранда, акцентирайки върху ползите и решенията, които предлагат за потребителите и изградихме по-висока ангажираност с аудиторията.
- Увеличихме онлайн продажбите с правилното таргетиране и оптимизиране на кампаниите.
- Създадохме лоялна общност около бранда, която използва и се доверява на нашите услуги, продукти и решения.
Какво направихме – канали и формати
Стартирахме с фокус върху Google Search канала и комуникирахме различните услуги, които предлага брандът. Добавихме GDN ремаркетинг, като използвахме генерични банери и банери за различните продукти/услуги. Впоследствие част от бюджета за GDN ремаркетинг инвестирахме в това да достигнем до нови аудитории потребители (Custom audiences).
Какви резутати постигнахме
Периодът, който разглеждаме, е с дължина от 4 месеца, а именно от февруари 2023 до май 2023 година.
- Импресии – 2.2М
- Конверсии – 11.7K
-
- Регистриране на потребител в сайта
- Стартиране на процес по запазване на час
- Успешно запазване на час
- Click to call
- Клик на бутон “Поискване на оферта”
- Кликове – 42.4K
Search campaigns
- AVG CTR – 16.4%
- AVG CPC – 0.24лв.
- CPA – 0.80лв.
Финал
Когато говорим за автомобилната индустрия, първата ни асоциация е с продажбата на автомобили. И това е нормално. Но в тази индустрия има много работещи хора и малки бизнеси, които могат да използват наложените модели на маркетиране в адаптиран вариант и мащаб. За да бъде всичко 6+.
Бих препоръчал да се доверят на агенция с имидж като Xplora, която има тясно специализирани служители в дадено направление от дигиталната реклама,
тъй като е непосилно за обикновения човек да се запознава с постоянните промени и алгоритми на платформите. Оптимизирането на личното време и спестените пари от правилното управление на бюджета са от особена важност за всеки бизнес, за което съм благодарен на целият екип, работещ по проект 6 plus в агенцията.
За мен wow в работата ми с Xplora е възможността да разчитам на агенция с голям ресурс и да бъда спокоен да се обръщам с въпроси от всякакво естество без да търся допълнителни външни специалисти или информация сам.
Работата ми с екипа е стегната, организирана и подредена без излишни срещи и разговори, различни от управлението и успеха на бизнеса, който управлявам.Тихомир Николов, Съдружник в Автосервиз 6 plus
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂