Знаеш ли, че можеш да натрупаш знания и умения в дигиталния маркетинг чрез нашата Xplora Academy?

Xplora CaseStudy 6 thumbnail lepka 2

Нови клиенти за 6 Plus чрез стратегически дигитален маркетинг

Как една автосервизна компания успя да увеличи онлайн присъствието си и да привлече нови клиенти чрез стратегически дигитален маркетинг? С фокус върху ключовото послание „За да бъде всичко 6+“, 6 Plus постигна впечатляващи резултати в рамките на четири месеца. В това case study ще разберете какви стъпки предприехме, за да оптимизираме дигиталната стратегия на бранда, какви канали и формати използвахме и как сегментирахме аудиторията за максимална ефективност. А накрая ще имате отлична представа как сме планирали кампанията, как сме партнирали с клиента и какво можете да приложите във вашия бизнес.

Кратко представяне на клиента

Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили.
6 Plus e първият сервиз в България, предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE за извършваните сервизни услуги.
Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

Центровете за обслужване на 6 Plus са оборудвани с последно поколение машини и специализирани инструменти, целящи многократно намаляване на времетраенето на определени дейности по обслужването на автомобила.

Капацитетът им на обслужване позволява над 180 автомобила на ден за смяна на гуми на общо 9 сервизни клетки, над 90 автомобила за ремонт на общо 13 подемника и над 60 реглажа на 3 стенда за регулиране на геометрия.

Какъв беше проблемът

Основният проблем, пред който бяхме изправени при старта си на работа с автосервизи 6 plus, беше нуждата от интегриране на концепция и цялостен подход на комуникация на всички силни страни на бранда, неговите продукти и услуги, както и уникалното им предложение за “гаранция all inclusive” за всички техни клиенти.

Какво беше заданието към нас?

Заданието към нас беше да надградим комуникацията и да оптимизираме резултатите спрямо целия маркетинг ресурс. Създадохме цялостен подход и стратегия, които да резонират на бранда. Всички наши идеи бяха фокусирани върху основните и значими услуги и продукти на Автосервизи 6 plus с цел създаване на ключова комуникация под шапката на бранда.

Какви бяха предизвикателствата?

Едно от основните предизвикателства е свързано с потребителските нагласи. В този сегмент има високи нива на лоялност и същевременно по-ниска осведоменост за алтернативи и решения.

Как решихме да подходим?

Още на ниво стратегия се обединихме от ключовото послание “За да бъде всичко 6+”. Комуникацията представя решението на автосервиза да връща автомобилите на пътя максимално бързо и за дълго.

Тогава обособихме ключови бизнес и маркетинг цели, към които да насочим комуникацията, изцяло съобразени с потребителската пътека и фазите, на които се намира конкретният потребител.
Чрез избиране и валидиране на ключовото послание за бранда успяхме да постигнем следните цели:

 

  • Позиционирахме бранда и увеличихме неговата разпознаваемост чрез достигането до правилните таргет аудитории, което ни позволи и да оптимизираме и надградим комуникацията.
  • Утвърдихме ключовите предимства на бранда, акцентирайки върху ползите и решенията, които предлагат за потребителите и изградихме по-висока ангажираност с аудиторията.
  • Увеличихме онлайн продажбите с правилното таргетиране и оптимизиране на кампаниите.
  • Създадохме лоялна общност около бранда, която използва и се доверява на нашите услуги, продукти и решения.

Какво направихме – канали и формати

Стартирахме с фокус върху Google Search канала и комуникирахме различните услуги, които предлага брандът. Добавихме GDN ремаркетинг, като използвахме генерични банери и банери за различните продукти/услуги. Впоследствие част от бюджета за GDN ремаркетинг инвестирахме в това да достигнем до нови аудитории потребители (Custom audiences).

Какви резутати постигнахме

Периодът, който разглеждаме, е с дължина от 4 месеца, а именно от февруари 2023 до май 2023 година.

  1. Импресии – 2.2М
  2. Конверсии – 11.7K

 

    • Регистриране на потребител в сайта
    • Стартиране на процес по запазване на час
    • Успешно запазване на час
    • Click to call
    • Клик на бутон “Поискване на оферта”
  1. Кликове – 42.4K

 

 

Search campaigns

  • AVG CTR – 16.4%
  • AVG CPC – 0.24лв.
  • CPA – 0.80лв.

Финал

Когато говорим за автомобилната индустрия, първата ни асоциация е с продажбата на автомобили. И това е нормално. Но в тази индустрия има много работещи хора и малки бизнеси, които могат да използват наложените модели на маркетиране в адаптиран вариант и мащаб. За да бъде всичко 6+.

Бих препоръчал да се доверят на агенция с имидж като Xplora, която има тясно специализирани служители в дадено направление от дигиталната реклама,
тъй като е непосилно за обикновения човек да се запознава с постоянните промени и алгоритми на платформите. Оптимизирането на личното време и спестените пари от правилното управление на бюджета са от особена важност за всеки бизнес, за което съм благодарен на целият екип, работещ по проект 6 plus в агенцията.

 

За мен wow в работата ми с Xplora е възможността да разчитам на агенция с голям ресурс и да бъда спокоен да се обръщам с въпроси от всякакво естество без да търся допълнителни външни специалисти или информация сам.
Работата ми с екипа е стегната, организирана и подредена без излишни срещи и разговори, различни от управлението и успеха на бизнеса, който управлявам.

Тихомир Николов, Съдружник в Автосервиз 6 plus

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Elea thumbnail lepka 1 V3
    Как ELEA удвои ангажираността си и достигна 1.2M+ потребители чрез дигитален маркетинг

    В това Case Study на клиента ни Elea ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy EKOPAK thumbnail lepka
    Как ЕКОПАК активира над 500 заведения в кампания

    В това Case Study на клиента ни ЕКОПАК ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Sameday thumbnail lepka
    Как Sameday подобри бранд имиджа си чрез стратегическо видео съдържание

    В това Case Study за клиента ни Sameday ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Идеята ✅ Подходът ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy KARE thumbnail lepka
    450% ръст в онлайн продажбите чрез стратегически performance маркетинг

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashNGo thumbnail lepka
    Изграждане на бранд чрез ангажиращо съдържание: успешната кампания на Wash&Go

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6 thumbnail lepka
    Нови клиенти за 6 Plus чрез стратегически дигитален маркетинг

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂