Email marketing

Xplora March Blogpost 01
Email marketing

10 стъпки за успешен имейл маркетинг

+ Бонус съвет как имейлът ти да достигне повече хора Имейл маркетингът е най-доходоносният канал за директен маркетинг, генериращ средна възвръщаемост на инвестицията от $42 за всеки похарчен $1. Дори само тази причина трябва да те убеди, че имейл маркетингът...

Прочети още

Xplora Jan blopost 01
TrendsContent MarketingEmail marketingGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

22 дигитални инструмента, които да използваш през 2022 година [ЧАСТ 2]

Зад всеки успешен дигитален маркетолог стоят инструменти, които го подкрепят :).  Ако все още не си прочел първата част, тук ще ти представим втората част на статията с останалите 11 инструмента, които да използваш през 2022 година.  Ето ги и тях: Google Tag...

Прочети още

Xplora Jan blopost 01
TrendsContent MarketingEmail marketingGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

22 дигитални инструмента, които да използваш през 2022 година [ЧАСТ 1]

Зад всеки успешен дигитален маркетолог стоят инструменти, които го подкрепят :). В тази статия ще ти представим 22 дигитални инструмента, които помагат на маркетолозите да управляват, анализират и подобряват резултати от своите дигитални кампании.

Прочети още

Xplora Nov blogpost 03
Email marketing

Какво представлява защитата на поверителността на пощата

Защитата на поверителността на пощата (Mail Privacy Protection) е допълнителна екстра, която от Apple представиха с iOS 15. Потребителите на iOS 15 могат да изберат дали да включат защитата за поверителност на пощата, или да я изключат. Включването на тази опция...

Прочети още

Xplora Nov blogpost 01
Email marketing

6 ключови разлики между В2В и В2С имейл маркетинг

Имейл маркетингът е изключително ценен канал за комуникация с аудиторията. Той позволява на маркетолозите да скъсят дистанцията между бранда и потребителя. Именно затова маркетолозите отчитат, че този  канал поддържа високи стойностите на ROI година след година. ...

Прочети още

МАРКЕТИНГ КАМПАНИИ – 3 ЕЛЕМЕНТА КОИТО ДА ПРОВЕРИМ ПРЕДИ ДА ИЗПРАТИМ КАМПАНИЯТА СИ
Email marketing

Имейл маркетинг кампании – 3+ елемента, които да проверим преди да изпратим кампанията си

В днешните условия, в които брандовете оперират, всеки генериран лев е важен. Имейл маркетинг кампаниите са тези, които могат да ни донесат висока възвращаемост, защото на практика можем да сведем разходите по този канал до 0. Всеки може да анализира за себе си,...

Прочети още