Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 147: Меги и Дидо от екипа на Xplora – „Добрите практики при маркетинг майсторски класове и консултации“

В този епизод те срещаме с Мадлен Райкова, мениджър Content & Creative и Деян Петров (Дидо), Team Lead Performance Marketing в екипа на Xplora. Ще разбереш какви нужди на бизнесите откриват и кои са моделите на предаване на знания и насоки.

Ще говорим за приложими практики, свързани с тестване, събиране на данни, валидиране и скалиране на дигиталния маркетинг на една компания. Ще разбереш как разказването на истории по правилния начин и с правилните стъпки има отношение към performance маркетинга и контент маркетинга.

В епизода ще чуеш

  1. За какво ще говорим в епизода? Защо компаниите сега са marketing driven?
  2. Какво работи Дидо? Как му помага опита в медиите и комуникациите, както и магистратурата му в областта на политическите науки? Как данните “оживяват”?
  3. Какво работи Меги? Как преминава от журналистическо образование и опит към маркетинг? Защо Меги харесва майсторските класове, особено тези за HR Marketing?
  4. Как се развива пазарът на данни в маркетинга? За маркетинг предложенията – как да развенчаваме собствените си хипотези?
  5. Как да подхождаме с маркетинг предположенията и кога какво да тестваме? Детайлен пример как се прилагат инсайтите в маркетинга.
  6. За ситуационното съдържание в маркетинга – защо и как работи?
  7. За концепцията за once-in-a-moment.
  8. За когнитивните изкривявания и поведенческия икономикс – как работят система 1 и система 2? Как си взаимодействат рационалната и ирационалната система?
  9. За social proof и примери как работи.
  10. Примери за потребителски пътеки. Как инфлуенсърите се вписват в social proof? Микро, нано, макроинфлуенсъри или celebrities да избираме от бранд гледна точка?
  11. Детайлен пример за нужди на потребителите и ангажираност – вплетени в конкретни формати на съдържание.
  12. Маркетинг консултациите и примери за “данни с цената на злато”.
  13. За контекста при четене на данни, в т.ч. и сезонност на отделните сегменти потребители.
  14. За Фаза 0 и избор и настройки на макро и микро цели в маркетинга. Кога се появяват testimonials?
  15. За ролята на образователното съдържание по потребителската пътека.
  16. Да казваме ли “Научи повече”? Да разказваме ли какво би било неуспех за един човек от таргета ни?
  17. Какво е novelty и как да го използваме при отделните формати? Какви цели да залагаме за отделните формати?
  18. Какви трендове вижда екипът? Защо е важно да уточним макро и микроцелите, преди да пуснем “алгоритмите”?
  19. Защо и кога е добре да използваме първоначално широко таргетиране? Кога да използваме Demand Generation кампании?
  20. Защо все по-често хората не оставят следа под комуникациите на брандове и как комуникацията преминава в съобщения?
  21. За Looker Studio и ползата на интегриране на данните на едно място – социални мрежи, Google екосистема, сайт и т.н.
  22. Какви са препоръчаните ресурси?

Ресурси

Xplora Academy – Masterclasses
Xplora – About Us
Xplora – GA4
Viessmann Case Study
Masterclass Story Brand
Marketing Moments – Georgi Malchev
Storytelling Approaches in Marketing Course
Messy Middle – Xplora
Influencer Campaign Questions
Queens Content Marketing Case Study
HR Marketing Storytelling Masterclass
Zdrave za Neq Performance Marketing Case Study
Xplore Marketing Podcast – Episode 50
Badi za Primer
Marketing Consultations for Businesses
What is Novelty?
Gamification Workshop
Xplora Testimonials
A. Kaushik LinkedIn
Forbes Bulgaria – Article

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂