Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

CASE STUDY
Estafet
Xplora CaseStudy Estafet

Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

ESTAFET – КОИ СА И С КАКВО СЕ ЗАНИМАВАТ?

Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

ПОСОКА НА БИЗНЕС РАЗВИТИЕТО НА ESTAFET

Estafet прави преориентация в своята дигитална трансформация и разширява дейността и продуктовите си решения към по-голяма таргет аудитория. Брандът вече работи както с големи enterprise компании, така и със стартиращи компании в конкретни сектори на английския пазар.

КАКВИ БЯХА ТЕХНИТЕ ЦЕЛИ?

През 2022 брандът възложи на Xplora изграждането на нов облик за дигиталното му позициониране. Всичко започна с полагането на рамка, а целите за изпълнение бяха следните:

  • Създаване на интегрирана дигитална маркетингова стратегия за новото позициониране на Estafet
  • Изготвянето на подход за достигане до лицата, които вземат бизнес решения в конкретната им таргет група
  • Позиционирането на Estafet от бранд, който работи само с enterprise компании, към бранд с дългогодишен опит, който подпомага развитието на стартиращи такива, без да изключваме работата с първите.

КАКВА БЕШЕ МОТИВАЦИЯТА ИМ ДА РАБОТЯТ С XPLORA?

Естеството на работа на Estafet винаги е било тясно свързано с колаборацията между техническия екип на компанията и служителите на нейните клиенти. Затова за Estafet беше важно да избере правилния бизнес партньор с екип, който да работи със същата динамика и в симбиоза с нейния маркетингов, търговски и технически отдел.

В съвместната си работа бързо намерихме единен подход за сътрудничество между всички замесени страни така, че лесно и консистентно да предоставяме правилните послания към нишовата таргет аудитория на компанията.

КАКЪВ ПОДХОД ИЗБРАХМЕ

  1. Стратегически подход

    – Разработихме стратегия за микса от съдържание по конкретни за бранда линии на комуникация и фунии от B2B потребителската пътека.
    – Освежихме визуалното представяне на Estafet в комуникационния микс като: уебсайт, case studies, управление на социални мрежи и кампанийни активации. Чрез новия брандинг запазихме едновременно историята на компанията, но и подчертахме естественото ѝ еволюционно развитие.
    – Изградихме нов уебсайт и продължихме неговата поддръжка, превръщайки го в актуален актив за бранда.
    – Започнахме процес по провеждане на фотосесии на екипа на Estafet, както и заснемане на поредица от видео интервюта с директорите на компанията.
    – Определихме правилните послания, които да насочим към decision makers.
    – Планирахме целия подход за развитие на дигиталното присъствие на бранда в дългосрочна рамка.

  2. Подход за съвместна работа

    – Ежемесечно да провеждаме взаимни оперативни и стратегически срещи, които да изградят мост между стратегия и оперативна работа.
    – Съвместно разписахме нови актуални статии и преработихме стари case studies.
    – Разработихме план, чрез който да помагаме при създаването на съдържание, предназначено за използване от търговския отдел в профилирани Facebook и LinkedIn групи и собствени търговски канали за комуникация.
    – Разпределихме как материалите, които използват търговския и технически отдел за собствени offline цели, да бъдат интегрирани в дигиталното пространство.

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Предизвикателствата, които стояха пред нас, бяха свързани с:

  • Изграждане на интегриран подход за работа между всички екипи.
  • Разработване на достъпен tone of voice в новата маркетингова комуникация, съобразен с характерния за бранда технически език, сложен изказ и терминология.
  • Адаптиране за дигиталните канали на търговските ресурси, изготвени от техническия екип на Estafet, запазвайки експертизата на бранда в посланията.

РЕЗУЛТАТИ

Чрез съвместната ни работа с Estafet показахме на стартиращите компании във Великобритания, че разбираме техните болки и проблеми, като им предлагаме конкретни решения за тях. Това постигнахме като:

  • Освежихме визуалния облик на Estafet и изготвихме стратегически подход за новото дигитално позициониране на бранда, помагащи за неговата бизнес трансформация.
  • Изработихме стратегическа рамка и подход за действие както на онгоинг ниво, така и за кампанийно съдържание в дългосрочен план.
  • Estafet започна да получава позитивни отзиви и тестимониали за свършената работа от своите служители.
  • Маркетингът започна да става тема, която да се дискутира на стратегическо ниво и да се търси интегрираност между другите отдели и екипи, с което да се помогне на цялостното поведение на компанията.
  • Бонус: Интересът към кандидатури за работа от потенциални служители се увеличи.

След като изградихме интегрирана дигитална стратегия за работа с Estafet, продължаваме успешно партньорството си и на консултантско ниво. Съветваме бранда как да се позиционира с допълнителни активности в offline и online средите.

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече
  • Как успяхме да превърнем миенето на ръце в специален ритуал

    Брандът Mexon е водещ български производител на перилни, почистващи и дезинфекциращи препарати, както и козметика. Компанията е основана през 1994 г. и до ден днешен е сред лидерите на вътрешния пазар с търговска марка Medix

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂