Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

CASE STUDY
Estafet
Xplora CaseStudy Estafet

Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

ESTAFET – КОИ СА И С КАКВО СЕ ЗАНИМАВАТ?

Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

ПОСОКА НА БИЗНЕС РАЗВИТИЕТО НА ESTAFET

Estafet прави преориентация в своята дигитална трансформация и разширява дейността и продуктовите си решения към по-голяма таргет аудитория. Брандът вече работи както с големи enterprise компании, така и със стартиращи компании в конкретни сектори на английския пазар.

КАКВИ БЯХА ТЕХНИТЕ ЦЕЛИ?

През 2022 брандът възложи на Xplora изграждането на нов облик за дигиталното му позициониране. Всичко започна с полагането на рамка, а целите за изпълнение бяха следните:

  • Създаване на интегрирана дигитална маркетингова стратегия за новото позициониране на Estafet
  • Изготвянето на подход за достигане до лицата, които вземат бизнес решения в конкретната им таргет група
  • Позиционирането на Estafet от бранд, който работи само с enterprise компании, към бранд с дългогодишен опит, който подпомага развитието на стартиращи такива, без да изключваме работата с първите.

КАКВА БЕШЕ МОТИВАЦИЯТА ИМ ДА РАБОТЯТ С XPLORA?

Естеството на работа на Estafet винаги е било тясно свързано с колаборацията между техническия екип на компанията и служителите на нейните клиенти. Затова за Estafet беше важно да избере правилния бизнес партньор с екип, който да работи със същата динамика и в симбиоза с нейния маркетингов, търговски и технически отдел.

В съвместната си работа бързо намерихме единен подход за сътрудничество между всички замесени страни така, че лесно и консистентно да предоставяме правилните послания към нишовата таргет аудитория на компанията.

КАКЪВ ПОДХОД ИЗБРАХМЕ

  1. Стратегически подход

    – Разработихме стратегия за микса от съдържание по конкретни за бранда линии на комуникация и фунии от B2B потребителската пътека.
    – Освежихме визуалното представяне на Estafet в комуникационния микс като: уебсайт, case studies, управление на социални мрежи и кампанийни активации. Чрез новия брандинг запазихме едновременно историята на компанията, но и подчертахме естественото ѝ еволюционно развитие.
    – Изградихме нов уебсайт и продължихме неговата поддръжка, превръщайки го в актуален актив за бранда.
    – Започнахме процес по провеждане на фотосесии на екипа на Estafet, както и заснемане на поредица от видео интервюта с директорите на компанията.
    – Определихме правилните послания, които да насочим към decision makers.
    – Планирахме целия подход за развитие на дигиталното присъствие на бранда в дългосрочна рамка.

  2. Подход за съвместна работа

    – Ежемесечно да провеждаме взаимни оперативни и стратегически срещи, които да изградят мост между стратегия и оперативна работа.
    – Съвместно разписахме нови актуални статии и преработихме стари case studies.
    – Разработихме план, чрез който да помагаме при създаването на съдържание, предназначено за използване от търговския отдел в профилирани Facebook и LinkedIn групи и собствени търговски канали за комуникация.
    – Разпределихме как материалите, които използват търговския и технически отдел за собствени offline цели, да бъдат интегрирани в дигиталното пространство.

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Предизвикателствата, които стояха пред нас, бяха свързани с:

  • Изграждане на интегриран подход за работа между всички екипи.
  • Разработване на достъпен tone of voice в новата маркетингова комуникация, съобразен с характерния за бранда технически език, сложен изказ и терминология.
  • Адаптиране за дигиталните канали на търговските ресурси, изготвени от техническия екип на Estafet, запазвайки експертизата на бранда в посланията.

РЕЗУЛТАТИ

Чрез съвместната ни работа с Estafet показахме на стартиращите компании във Великобритания, че разбираме техните болки и проблеми, като им предлагаме конкретни решения за тях. Това постигнахме като:

  • Освежихме визуалния облик на Estafet и изготвихме стратегически подход за новото дигитално позициониране на бранда, помагащи за неговата бизнес трансформация.
  • Изработихме стратегическа рамка и подход за действие както на онгоинг ниво, така и за кампанийно съдържание в дългосрочен план.
  • Estafet започна да получава позитивни отзиви и тестимониали за свършената работа от своите служители.
  • Маркетингът започна да става тема, която да се дискутира на стратегическо ниво и да се търси интегрираност между другите отдели и екипи, с което да се помогне на цялостното поведение на компанията.
  • Бонус: Интересът към кандидатури за работа от потенциални служители се увеличи.

След като изградихме интегрирана дигитална стратегия за работа с Estafet, продължаваме успешно партньорството си и на консултантско ниво. Съветваме бранда как да се позиционира с допълнителни активности в offline и online средите.

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече
  • Как успяхме да превърнем миенето на ръце в специален ритуал

    Брандът Mexon е водещ български производител на перилни, почистващи и дезинфекциращи препарати, както и козметика. Компанията е основана през 1994 г. и до ден днешен е сред лидерите на вътрешния пазар с търговска марка Medix

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy BONI thumbnail
    Пътят към успешното развитие на дигиталното рекламно присъствие на “Бони” - цели, процеси, тестване и резултати

    “Бони” е най–големият свинепроизводител със 7 свинекомплекса, кланица, 2 месопреработвателни предприятия и 2 собствени бранда. Производството им обхваща всичко от А до Я и в последните 30 години са се наложили категорично на пазара на FMCG продуктите.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Gedeon Richter е специализирана фармацевтична компания с фокус върху женското здраве, която съчетава традиции и иновации във фармацевтичното производство повече от 120 години. Със своята широко призната експертиза и всеобхватна продуктова гама, Gedeon Richter е основен играч в областта на женското здраве.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Вафли “Споко” са един от най-смелите клиенти, с които работим. През годините, в които създаваме съдържание за тях, успяхме да спечелим доверието им и ни дадоха поле за изява, в което да си позволим да бъдем креативни. Заедно изградихме акаунта на бранда в Instagram, създавайки забавно съдържание, подходящо именно за тяхната аудитория.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂