Branding

Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!
Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.
Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.
“Растем заедно” с BRITANICA Park School

“Растем заедно” с BRITANICA Park School

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас? По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя. Първото частно парк училище в българия – britanica park school отвори врати през септември 2019 г. Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на bps държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете.
Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас? Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.
Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти “Съюзник”

Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти “Съюзник”

Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.
Лятна кампания за потребители на Черноморието

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.
Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

12 000% възвръщаемост на инвестицията в реклама, 85% от новите клиенти са разбрали за ACERA чрез Google 1 Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема. Така тя ще бъде един от работещите канали в интегрирания маркетинг на компанията за постигане на все по-значими бизнес цели.
Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство – представяне на нова за България възможност за инвестиции – peer-to-peer. ЗАДАНИЕТО Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.