Xplora CaseStudy TAT

TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

Ако сте попадали на каналите на “TAT” в социалните мрежи, то със сигурност сте забелязали вкусните рецепти, които обогатяват визуалното присъствие на бранда. В немалка част от тях ще откриете познати лица, които ни канят в своята кухня и ни представят рецепти, любими на цялото им семейство.

ЗАДАНИЕТО

След едногодишна обща работа по изграждане на позиционирането на бранда в социалните мрежи на територията на България, ТАТ бяха готови за нещо по-различно. Задачата ни беше да се повиши разпознаваемостта на продуктите, да достигнем до повече кулинарни ентусиасти и да им дадем различни идеи за консумация на продуктите.

Пред нас стоеше въпросът: “Как да достигнем до трапезата на всеки българин?”.

СТЪПКИТЕ, ПРЕЗ КОИТО ПРЕМИНАВАМЕ

Знаехме, че най-добрият начин да представим компанията и продуктите ѝ в България, беше чрез любимите български известни личности и популярни лица в дигиталното пространство. Към този звезден микс добавихме и капка хумор, като създадохме брандиран хаштаг, в който включихме игра да думи с името на компанията, за да носи разпознаваемост на бранда: #ТАТскивкусно.

А за да облечем кампанията в ярки цветове и да акцентираме на визията на продуктите, създадохме брандирани GIF стикери, които инфлуенсърите използваха при публикуване на съдържанието си в Instagram Stories – един от най-консумираните формати в канала.

 

Брандиран gif стикер TAT
Брандиран gif стикер TAT
Брандиран gif стикер TAT

Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.

Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.

инфлуенсър кампания ТАТ

Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.

Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.

РЕЗУЛТАТИТЕ

В заключение, реализираните резултати от съдържанието на петимата инфлуенсъри постигнаха стойности от:

  • 395 791 достигнати потребители
  • 10 665 харесвания на постовете
  • 504 запазвания на постовете
  • 89 560 разглеждания на стикерите

 

#ТАТскивкусно продължение

След изключително успешното първо издание на кампанията, решихме да продължим #ТАТскивкусните колаборации на бранда, като създадохме продължения и в следващите години.

Естествено, обогатихме портфолиото от продукти, с които инфлуенсърите създадоха рецепти и си партнирахме с различни създатели на съдържание, които запазиха своя разпознаваем почерк в представянето им. Сред тях бяха:

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Разнообразието от продукти в портфолиото на “TAT” ни позволи да разгърнем креативността си и с помощта на колаборациите с инфлуенсъри да представим едни от най-вкусните традиционни рецепти, нестандартни здравословни хапвания, както и различни интерпретации на Street Food. А в лицето на потребителите срещнахме широко одобрение и добра обратна връзка за продуктите – най-големият комплимент за нас и екипа на “TAT”.

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kare thumbnail
    Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂