Xplora CaseStudy TAT

TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

Ако сте попадали на каналите на “TAT” в социалните мрежи, то със сигурност сте забелязали вкусните рецепти, които обогатяват визуалното присъствие на бранда. В немалка част от тях ще откриете познати лица, които ни канят в своята кухня и ни представят рецепти, любими на цялото им семейство.

ЗАДАНИЕТО

След едногодишна обща работа по изграждане на позиционирането на бранда в социалните мрежи на територията на България, ТАТ бяха готови за нещо по-различно. Задачата ни беше да се повиши разпознаваемостта на продуктите, да достигнем до повече кулинарни ентусиасти и да им дадем различни идеи за консумация на продуктите.

Пред нас стоеше въпросът: “Как да достигнем до трапезата на всеки българин?”.

СТЪПКИТЕ, ПРЕЗ КОИТО ПРЕМИНАВАМЕ

Знаехме, че най-добрият начин да представим компанията и продуктите ѝ в България, беше чрез любимите български известни личности и популярни лица в дигиталното пространство. Към този звезден микс добавихме и капка хумор, като създадохме брандиран хаштаг, в който включихме игра да думи с името на компанията, за да носи разпознаваемост на бранда: #ТАТскивкусно.

А за да облечем кампанията в ярки цветове и да акцентираме на визията на продуктите, създадохме брандирани GIF стикери, които инфлуенсърите използваха при публикуване на съдържанието си в Instagram Stories – един от най-консумираните формати в канала.

 

Брандиран gif стикер TAT
Брандиран gif стикер TAT
Брандиран gif стикер TAT

Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.

Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.

инфлуенсър кампания ТАТ

Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.

Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.

РЕЗУЛТАТИТЕ

В заключение, реализираните резултати от съдържанието на петимата инфлуенсъри постигнаха стойности от:

  • 395 791 достигнати потребители
  • 10 665 харесвания на постовете
  • 504 запазвания на постовете
  • 89 560 разглеждания на стикерите

 

#ТАТскивкусно продължение

След изключително успешното първо издание на кампанията, решихме да продължим #ТАТскивкусните колаборации на бранда, като създадохме продължения и в следващите години.

Естествено, обогатихме портфолиото от продукти, с които инфлуенсърите създадоха рецепти и си партнирахме с различни създатели на съдържание, които запазиха своя разпознаваем почерк в представянето им. Сред тях бяха:

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Разнообразието от продукти в портфолиото на “TAT” ни позволи да разгърнем креативността си и с помощта на колаборациите с инфлуенсъри да представим едни от най-вкусните традиционни рецепти, нестандартни здравословни хапвания, както и различни интерпретации на Street Food. А в лицето на потребителите срещнахме широко одобрение и добра обратна връзка за продуктите – най-големият комплимент за нас и екипа на “TAT”.

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂