Xplora CaseStudy TAT

TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

Ако сте попадали на каналите на “TAT” в социалните мрежи, то със сигурност сте забелязали вкусните рецепти, които обогатяват визуалното присъствие на бранда. В немалка част от тях ще откриете познати лица, които ни канят в своята кухня и ни представят рецепти, любими на цялото им семейство.

ЗАДАНИЕТО

След едногодишна обща работа по изграждане на позиционирането на бранда в социалните мрежи на територията на България, ТАТ бяха готови за нещо по-различно. Задачата ни беше да се повиши разпознаваемостта на продуктите, да достигнем до повече кулинарни ентусиасти и да им дадем различни идеи за консумация на продуктите.

Пред нас стоеше въпросът: “Как да достигнем до трапезата на всеки българин?”.

СТЪПКИТЕ, ПРЕЗ КОИТО ПРЕМИНАВАМЕ

Знаехме, че най-добрият начин да представим компанията и продуктите ѝ в България, беше чрез любимите български известни личности и популярни лица в дигиталното пространство. Към този звезден микс добавихме и капка хумор, като създадохме брандиран хаштаг, в който включихме игра да думи с името на компанията, за да носи разпознаваемост на бранда: #ТАТскивкусно.

А за да облечем кампанията в ярки цветове и да акцентираме на визията на продуктите, създадохме брандирани GIF стикери, които инфлуенсърите използваха при публикуване на съдържанието си в Instagram Stories – един от най-консумираните формати в канала.

 

Брандиран gif стикер TAT
Брандиран gif стикер TAT
Брандиран gif стикер TAT

Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.

Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.

инфлуенсър кампания ТАТ

Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.

Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.

РЕЗУЛТАТИТЕ

В заключение, реализираните резултати от съдържанието на петимата инфлуенсъри постигнаха стойности от:

  • 395 791 достигнати потребители
  • 10 665 харесвания на постовете
  • 504 запазвания на постовете
  • 89 560 разглеждания на стикерите

 

#ТАТскивкусно продължение

След изключително успешното първо издание на кампанията, решихме да продължим #ТАТскивкусните колаборации на бранда, като създадохме продължения и в следващите години.

Естествено, обогатихме портфолиото от продукти, с които инфлуенсърите създадоха рецепти и си партнирахме с различни създатели на съдържание, които запазиха своя разпознаваем почерк в представянето им. Сред тях бяха:

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Разнообразието от продукти в портфолиото на “TAT” ни позволи да разгърнем креативността си и с помощта на колаборациите с инфлуенсъри да представим едни от най-вкусните традиционни рецепти, нестандартни здравословни хапвания, както и различни интерпретации на Street Food. А в лицето на потребителите срещнахме широко одобрение и добра обратна връзка за продуктите – най-големият комплимент за нас и екипа на “TAT”.

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече
  • Как успяхме да превърнем миенето на ръце в специален ритуал

    Брандът Mexon е водещ български производител на перилни, почистващи и дезинфекциращи препарати, както и козметика. Компанията е основана през 1994 г. и до ден днешен е сред лидерите на вътрешния пазар с търговска марка Medix

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy BONI thumbnail
    Пътят към успешното развитие на дигиталното рекламно присъствие на “Бони” - цели, процеси, тестване и резултати

    “Бони” е най–големият свинепроизводител със 7 свинекомплекса, кланица, 2 месопреработвателни предприятия и 2 собствени бранда. Производството им обхваща всичко от А до Я и в последните 30 години са се наложили категорично на пазара на FMCG продуктите.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Gedeon Richter е специализирана фармацевтична компания с фокус върху женското здраве, която съчетава традиции и иновации във фармацевтичното производство повече от 120 години. Със своята широко призната експертиза и всеобхватна продуктова гама, Gedeon Richter е основен играч в областта на женското здраве.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Вафли “Споко” са един от най-смелите клиенти, с които работим. През годините, в които създаваме съдържание за тях, успяхме да спечелим доверието им и ни дадоха поле за изява, в което да си позволим да бъдем креативни. Заедно изградихме акаунта на бранда в Instagram, създавайки забавно съдържание, подходящо именно за тяхната аудитория.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂