Знаеш ли, че можеш да натрупаш знания и умения в дигиталния маркетинг чрез нашата Xplora Academy?

Xplora CaseStudy TAT

TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

Ако сте попадали на каналите на “TAT” в социалните мрежи, то със сигурност сте забелязали вкусните рецепти, които обогатяват визуалното присъствие на бранда. В немалка част от тях ще откриете познати лица, които ни канят в своята кухня и ни представят рецепти, любими на цялото им семейство.

ЗАДАНИЕТО

След едногодишна обща работа по изграждане на позиционирането на бранда в социалните мрежи на територията на България, ТАТ бяха готови за нещо по-различно. Задачата ни беше да се повиши разпознаваемостта на продуктите, да достигнем до повече кулинарни ентусиасти и да им дадем различни идеи за консумация на продуктите.

Пред нас стоеше въпросът: “Как да достигнем до трапезата на всеки българин?”.

СТЪПКИТЕ, ПРЕЗ КОИТО ПРЕМИНАВАМЕ

Знаехме, че най-добрият начин да представим компанията и продуктите ѝ в България, беше чрез любимите български известни личности и популярни лица в дигиталното пространство. Към този звезден микс добавихме и капка хумор, като създадохме брандиран хаштаг, в който включихме игра да думи с името на компанията, за да носи разпознаваемост на бранда: #ТАТскивкусно.

А за да облечем кампанията в ярки цветове и да акцентираме на визията на продуктите, създадохме брандирани GIF стикери, които инфлуенсърите използваха при публикуване на съдържанието си в Instagram Stories – един от най-консумираните формати в канала.

 

Брандиран gif стикер TAT
Брандиран gif стикер TAT
Брандиран gif стикер TAT

Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.

Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.

инфлуенсър кампания ТАТ

Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.

Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.

РЕЗУЛТАТИТЕ

В заключение, реализираните резултати от съдържанието на петимата инфлуенсъри постигнаха стойности от:

  • 395 791 достигнати потребители
  • 10 665 харесвания на постовете
  • 504 запазвания на постовете
  • 89 560 разглеждания на стикерите

 

#ТАТскивкусно продължение

След изключително успешното първо издание на кампанията, решихме да продължим #ТАТскивкусните колаборации на бранда, като създадохме продължения и в следващите години.

Естествено, обогатихме портфолиото от продукти, с които инфлуенсърите създадоха рецепти и си партнирахме с различни създатели на съдържание, които запазиха своя разпознаваем почерк в представянето им. Сред тях бяха:

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Разнообразието от продукти в портфолиото на “TAT” ни позволи да разгърнем креативността си и с помощта на колаборациите с инфлуенсъри да представим едни от най-вкусните традиционни рецепти, нестандартни здравословни хапвания, както и различни интерпретации на Street Food. А в лицето на потребителите срещнахме широко одобрение и добра обратна връзка за продуктите – най-големият комплимент за нас и екипа на “TAT”.

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Elea thumbnail lepka 1 V3
    Как ELEA удвои ангажираността си и достигна 1.2M+ потребители чрез дигитален маркетинг

    В това Case Study на клиента ни Elea ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy EKOPAK thumbnail lepka
    Как ЕКОПАК активира над 500 заведения в кампания

    В това Case Study на клиента ни ЕКОПАК ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Sameday thumbnail lepka
    Как Sameday подобри бранд имиджа си чрез стратегическо видео съдържание

    В това Case Study за клиента ни Sameday ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Идеята ✅ Подходът ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy KARE thumbnail lepka
    450% ръст в онлайн продажбите чрез стратегически performance маркетинг

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashNGo thumbnail lepka
    Изграждане на бранд чрез ангажиращо съдържание: успешната кампания на Wash&Go

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6 thumbnail lepka
    Нови клиенти за 6 Plus чрез стратегически дигитален маркетинг

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂