TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти
Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.
Ако сте попадали на каналите на “TAT” в социалните мрежи, то със сигурност сте забелязали вкусните рецепти, които обогатяват визуалното присъствие на бранда. В немалка част от тях ще откриете познати лица, които ни канят в своята кухня и ни представят рецепти, любими на цялото им семейство.
ЗАДАНИЕТО
След едногодишна обща работа по изграждане на позиционирането на бранда в социалните мрежи на територията на България, ТАТ бяха готови за нещо по-различно. Задачата ни беше да се повиши разпознаваемостта на продуктите, да достигнем до повече кулинарни ентусиасти и да им дадем различни идеи за консумация на продуктите.
Пред нас стоеше въпросът: “Как да достигнем до трапезата на всеки българин?”.
СТЪПКИТЕ, ПРЕЗ КОИТО ПРЕМИНАВАМЕ
Знаехме, че най-добрият начин да представим компанията и продуктите ѝ в България, беше чрез любимите български известни личности и популярни лица в дигиталното пространство. Към този звезден микс добавихме и капка хумор, като създадохме брандиран хаштаг, в който включихме игра да думи с името на компанията, за да носи разпознаваемост на бранда: #ТАТскивкусно.
А за да облечем кампанията в ярки цветове и да акцентираме на визията на продуктите, създадохме брандирани GIF стикери, които инфлуенсърите използваха при публикуване на съдържанието си в Instagram Stories – един от най-консумираните формати в канала.
Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.
Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.
Несъмнено най-важната част в планирането на кампанията беше подбора на инфлуенсъри. С екипа на “ТАТ” избрахме създатели на съдържание, които притежават завидни умения в отварянето на бурканите и готвенето в кухнята. Избрахме микс от популярни лица, които имаха разнообразна аудитория, лайфстайл и имидж. А какво ги обединяваше? Любовта към вкусната храна.
Докато Катето Евро и Константина Живова приготвиха традиционни рецепти с печена капия, то Ирина Тенчева представи здравословна рецепта със зеления грах. А Даниел Петканов и Николаос Цитиридис ни показаха как хрупат киселите краставички на TAT с голяма доза хумор. И понеже направихме микс от инфлуенсъри, в рецептата добавихме и комбинация от различни формати, с които съдържанието да достигне до потребителите по оптималния начин – статични и carousel постове, IGTV видеа и Stories.
РЕЗУЛТАТИТЕ
В заключение, реализираните резултати от съдържанието на петимата инфлуенсъри постигнаха стойности от:
- 395 791 достигнати потребители
- 10 665 харесвания на постовете
- 504 запазвания на постовете
- 89 560 разглеждания на стикерите
#ТАТскивкусно продължение
След изключително успешното първо издание на кампанията, решихме да продължим #ТАТскивкусните колаборации на бранда, като създадохме продължения и в следващите години.
Естествено, обогатихме портфолиото от продукти, с които инфлуенсърите създадоха рецепти и си партнирахме с различни създатели на съдържание, които запазиха своя разпознаваем почерк в представянето им. Сред тях бяха:
- Катето Евро с разядка с кисели краставички
- Славена Вътова, която ни представи здравословна паста с песто
- Антоанет Пепе и нейната вкусна крем супа от печена капия
- Мона Гочев с рецепта за паста със зелен грах
- Елена Терзиева, която ни сподели как семейно хапват сосовете на ТАТ
- Божана Кацарова, която ни показа своята тайна рецепта за бургери с “най-вкусния сос”
- Катето Евро и малката Кати, които приготвиха крем супа от грах
- Антоанет Пепе и Филяка със семейна кулинарна надпревара в търсене на най-вкусната семейна рецепта
- Йоанна Павлова с бърза идея за вкусно и полезно хапване с паста
- Маги Сан, която ни изненада с рецепта за солена палачинкова торта
- Антоанет Попова с креативна рецепта за хумус от грах
- Ели от Cake and pancake, която сготви яйца по панагюрски с печена капия
- Усмихнатото семейство на “Живот със синдром на Даун” и рецептата за въздушни мъфини със сладко на Крис и Микаела
В ЗАКЛЮЧЕНИЕ
Разнообразието от продукти в портфолиото на “TAT” ни позволи да разгърнем креативността си и с помощта на колаборациите с инфлуенсъри да представим едни от най-вкусните традиционни рецепти, нестандартни здравословни хапвания, както и различни интерпретации на Street Food. А в лицето на потребителите срещнахме широко одобрение и добра обратна връзка за продуктите – най-големият комплимент за нас и екипа на “TAT”.
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂