Toyota Hybrid – Знам Защо
Предизвикателството
Направихме задълбочен анализ на таргет потребители по интереси, поведение и trigger-и (поводи за отключване на поведение по фунията за продажба на услугата). На тази база създадохме две детайлни buyer person-и. А за тези “реални потребители” подготвихме подробна стратегия за достигане, ангажиране и конвертиране.
По време на проучванията си извлякохме много конкретни insight-и и открихме, че хората не познават достатъчно добре хибридната технология. Всъщност те очакват друг начин на управление на автомобила, дори мислят, че се зарежда в мрежата. Провеждането на кампания, представяща самите автомобили като гама, нямаше да доведе до постигане на заложените цели.
Подход и избор на канали
На база на събрания insight, споменат по-горе, избрахме и слогана на кампанията: Тойота хибрид – защото знам. Потребителите биха взели съзнателно решение да закупят автомобила, след като разберат достатъчно за него и са се убедили в предимствата на хибридната технология.
Достигахме потребителите, използвайки социалните мрежи и Google екосистемата, като ги насочвахме към сайта на компанията. Те попадаха на специална страница, представяща предимствата на хибридната технология.
На следващ етап аудиторията можеше да конфигурира (да избере конкретни специфики) именно за този модел, който желае. След това подходът ни включваше много ясна цел – заявка на тест драйв.
В момента, в който имахме достатъчно конвертиращи таргет потребители, започнахме да таргетираме и потребители с дигитален отпечатък, сходен на техния. Имахме и ремаркетинг стратегия за тези, които са били на сайта на Toyota Balkans, но по една или друга причина не са достигнали до страницата с конфигуратора.
Развихме криейтиви, които отговаряха на фазата от пътеката на потребителя според начина на консумиране на съдържание, което им представяхме, и склонността да конвертират, като заявят тест драйв.
Резултати
Целите на кампанията бяха изпълнени и тя осигури дори над зададеното предварително 100% увеличение на продажбите на гамата хибридни автомобили. Към месец октомври 2016 г. всяка седма продадена нова Тойота в България е хибрид.
Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????
Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂