Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

CASE STUDY
Zoomall
Zoomall Началото

Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

Каква беше целта?

Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.

Каква беше механиката?

Играта изискваше от участниците отговор на въпрос с недефиниран предварително верен отговор. Целта беше да се генерират разнообразни коментари и да се избегне така популярното копиране на отговорите на други участници. С реализирането за всяка следващата игра търсим нови и нови начини да не привличаме просто играчи, които не помнят и 5 мин. след своето участие с кой бранд са взаимодействали и какво са написали 🙂

Имайки предвид, че Facebook алгоритъмът насърчава публикации с много на брой коментари и още повече – коментари с различно съдържание, очаквахме reach-ът да бъде висок, както и органичното разпространение на поста.

1 1

Какво постигнахме?

2
Забелязва се тенденция за увеличение в броя на феновете през месеците февруари, март и април на Facebook страницата на ZooMall. Най-голям пик се отчита в края на април, когато феновете наброяват 13 301. Играта, публикувана тогава, е най-успешната до момента. Нейният успех се дължи най-вече на органичния Reach, не толкова на спонсорирането на играта, защото то не се различава от спонсорирането на стандартните постове.
3

Как го постигнахме?​

Наблюдавахме резултатите и се възползвахме от момент, в който Facebook фенстраницата имаше отлични показатели и високи нива на ангажираност със съдържанието.

Миниактивациите достигат до потребителя в удобно за него време и му позволяват да се включи веднага в това, което му се предлага. Семплата механика не заема много от времето му и разчита на вече установена характеристика в дигиталното поведение на аудиторията. А именно – да разказва във всеки удобен момент за домашния си любимец и да споделя всякаква информация, свързана с него – личен опит, снимки, ситуации от ежедневието, забавни навици на любимеца и т.н.

Механиката на играта базирахме не върху информация, ценна от маркетинг гледна точна за нас и бранда, а върху информация, която потребителят би искал да даде. Разчитахме и на елементите Emotion (емоция) и Social Currency (социална валута) от STEPPS модела на Джона Бергер. Освен това съобразихме механиката изцяло с поведението на таргета и в резултат играта надмина и най-смелите ни прогнози.

В същото време се възползвахме от факта, че чрез обещание за награда лесно можем да скъсим дистанцията с потребителите. А наградата е свързана с продуктите на клиента ни – по този начин естествено вплетохме в едно таргет потребителите, техните нужди и самата компания. Чрез подобен подход можем да създадем за участниците история с бранда, благодарение на която биха могли да станат клиенти на ZooMall, да го препоръчат или да говорят за него.

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????

Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече
  • Как успяхме да превърнем миенето на ръце в специален ритуал

    Брандът Mexon е водещ български производител на перилни, почистващи и дезинфекциращи препарати, както и козметика. Компанията е основана през 1994 г. и до ден днешен е сред лидерите на вътрешния пазар с търговска марка Medix

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy BONI thumbnail
    Пътят към успешното развитие на дигиталното рекламно присъствие на “Бони” - цели, процеси, тестване и резултати

    “Бони” е най–големият свинепроизводител със 7 свинекомплекса, кланица, 2 месопреработвателни предприятия и 2 собствени бранда. Производството им обхваща всичко от А до Я и в последните 30 години са се наложили категорично на пазара на FMCG продуктите.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Gedeon Richter е специализирана фармацевтична компания с фокус върху женското здраве, която съчетава традиции и иновации във фармацевтичното производство повече от 120 години. Със своята широко призната експертиза и всеобхватна продуктова гама, Gedeon Richter е основен играч в областта на женското здраве.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂