Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

CASE STUDY
Zoomall
Zoomall Началото

Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

Каква беше целта?

Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.

Каква беше механиката?

Играта изискваше от участниците отговор на въпрос с недефиниран предварително верен отговор. Целта беше да се генерират разнообразни коментари и да се избегне така популярното копиране на отговорите на други участници. С реализирането за всяка следващата игра търсим нови и нови начини да не привличаме просто играчи, които не помнят и 5 мин. след своето участие с кой бранд са взаимодействали и какво са написали 🙂

Имайки предвид, че Facebook алгоритъмът насърчава публикации с много на брой коментари и още повече – коментари с различно съдържание, очаквахме reach-ът да бъде висок, както и органичното разпространение на поста.

1 1

Какво постигнахме?

2
Забелязва се тенденция за увеличение в броя на феновете през месеците февруари, март и април на Facebook страницата на ZooMall. Най-голям пик се отчита в края на април, когато феновете наброяват 13 301. Играта, публикувана тогава, е най-успешната до момента. Нейният успех се дължи най-вече на органичния Reach, не толкова на спонсорирането на играта, защото то не се различава от спонсорирането на стандартните постове.
3

Как го постигнахме?​

Наблюдавахме резултатите и се възползвахме от момент, в който Facebook фенстраницата имаше отлични показатели и високи нива на ангажираност със съдържанието.

Миниактивациите достигат до потребителя в удобно за него време и му позволяват да се включи веднага в това, което му се предлага. Семплата механика не заема много от времето му и разчита на вече установена характеристика в дигиталното поведение на аудиторията. А именно – да разказва във всеки удобен момент за домашния си любимец и да споделя всякаква информация, свързана с него – личен опит, снимки, ситуации от ежедневието, забавни навици на любимеца и т.н.

Механиката на играта базирахме не върху информация, ценна от маркетинг гледна точна за нас и бранда, а върху информация, която потребителят би искал да даде. Разчитахме и на елементите Emotion (емоция) и Social Currency (социална валута) от STEPPS модела на Джона Бергер. Освен това съобразихме механиката изцяло с поведението на таргета и в резултат играта надмина и най-смелите ни прогнози.

В същото време се възползвахме от факта, че чрез обещание за награда лесно можем да скъсим дистанцията с потребителите. А наградата е свързана с продуктите на клиента ни – по този начин естествено вплетохме в едно таргет потребителите, техните нужди и самата компания. Чрез подобен подход можем да създадем за участниците история с бранда, благодарение на която биха могли да станат клиенти на ZooMall, да го препоръчат или да говорят за него.

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????

Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy BONI thumbnail
    Пътят към успешното развитие на дигиталното рекламно присъствие на “Бони” - цели, процеси, тестване и резултати

    “Бони” е най–големият свинепроизводител със 7 свинекомплекса, кланица, 2 месопреработвателни предприятия и 2 собствени бранда. Производството им обхваща всичко от А до Я и в последните 30 години са се наложили категорично на пазара на FMCG продуктите.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Gedeon Richter е специализирана фармацевтична компания с фокус върху женското здраве, която съчетава традиции и иновации във фармацевтичното производство повече от 120 години. Със своята широко призната експертиза и всеобхватна продуктова гама, Gedeon Richter е основен играч в областта на женското здраве.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Вафли “Споко” са един от най-смелите клиенти, с които работим. През годините, в които създаваме съдържание за тях, успяхме да спечелим доверието им и ни дадоха поле за изява, в което да си позволим да бъдем креативни. Заедно изградихме акаунта на бранда в Instagram, създавайки забавно съдържание, подходящо именно за тяхната аудитория.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂