Съдържание в Instagram
Instagram служи като естествено продължение на Facebook за достигане до по-млада аудитория, активна в дигиталната среда. Тя се подчинява на същите правила, които компанията гигант налага в първата си социална мрежа, а именно съдържанието, което се публикува в нея, да бъде интересно, ангажиращо, да представя истината и да спомага за създаването на дискусии и общности. Спецификите се обуславят от поведението на потребителите в този канал и техните нагласи за това какво е интересно, ангажиращо и мотивиращо за следващата им стъпка.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в създаването на съдържание в Instagram?
Опитът ни в създаването на съдържание за Instagram се базира на работа с много и различни брандове в редица сектори – продукти за дома и бита, хранителни стоки, козметика, техника, детски стоки, бизнеси, организиращи събития, ресторанти за бързо хранене, напитки, брандове във финансовия и автомобилния сектор и др. Освен тясната ни специализация, отнасяща се до публикациите в тази социална мрежа, екипите ни имат отлично разбиране за начина, по който работят тези канали, динамиката им на развитие, налагането на трендове и навременното им интегриране в комуникацията с потребителите. Съветваме ви да видите и опита ни и подхода ни при реклама в Instagram, част от Facebook екосистемата.
Конкретни примери
Защо съдържание в Instagram?
Много е просто – потребителите влизат в Instagram заради публикациите. Колкото по-интересни са за тях, толкова повече време прекарват в социалната мрежа. Още повече, че аудиторията вече има навика да консумира съдържание на брандове, когато то е релевантно и им носи стойност. Има и навика да ги “наказва”, когато съдържанието е подвеждащо или вече не е “свежо”. Затова е препоръчително да се следват тенцендиите в комуникацията в Instagram и да се прилагат според стратегията на бранда, но невинаги и не на всяка цена.
В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на съдържанието в Instagram:
Платформата започва да приоритизира все повече видео съдържание за сметка на статичните снимки.
Потребителите се ангажират най-много със съдържание, което е забавно и с позитивно послание.
Аудиторията предпочита колкото се може по-истинско съдържание, като по възможност то да е оригинално заснето от бранда.
Какви услуги включва създаването на съдържание в Instagram?
- Стратегия на съдържанието
- Постинг план
- Доклад и отчети
- Проследяване на конкурентни брандове
Какви стъпки включва създаването на съдържание в Instagram?
За да гарантираме високо качество на създаваното съдържание, услугата е разделена на няколко отделни стъпки:
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Определянето на основни комуникационни линии, теми и формати на съдържанието
Създаване на месечен постинг план
Оптимизиране на предлаганото съдържание на месечна база според постигнатите резултати
Следене и анализ на поведението на потребителите според представеното съдържание
Какви цели могат да се постигат чрез съдържание в Instagram?
Instagram e платформа, която предлага богат инструментариум от формати за съдържание, спомагайки за възможността брандовете да създават разнообразно съдържание на различни теми. Поради тази причина целите, които могат да се постигат в социалната мрежа, са разнообразни и зависят от бизнес целите на бранда:
Комуникация с аудиторията
Брандовете могат да използват Instagram като единствен канал за комуникация с аудиторията си, докато разработва своя сайт. Това е така, защото feed-ът в социалната мрежа може да бъде като своеобразна картичка и да събира на едно място цялата информация, която е необходима на потребителя, за да предприеме действие.
Провеждане на online събития
Instagram e подходящ и с цел провеждане на online събития на различни тематики. Инструментариумът му позволява да се включват до двама водещи, както и видеото да бъде запазено за определен период от време в профила, от който е правено.
Достигане до по-широка аудитория
Платформата е и мястото, в което съдържанието с лидери на мнение се консумира значително много и спомага за достигането до по-широка аудитория.