Съдържание в Instagram

Instagram служи като естествено продължение на Facebook за достигане до по-млада аудитория, активна в дигиталната среда. Тя се подчинява на същите правила, които компанията гигант налага в първата си социална мрежа, а именно съдържанието, което се публикува в нея, да бъде интересно, ангажиращо, да представя истината и да спомага за създаването на дискусии и общности. Спецификите се обуславят от поведението на потребителите в този канал и техните нагласи за това какво е интересно, ангажиращо и мотивиращо за следващата им стъпка.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

ОПИТ ИМАМЕ В СЪЗДАВАНЕТО НА СТРАТЕГИИ И КАМПАНИИ В INSTAGRAM

Какъв опит имаме в създаването на съдържание в Instagram?

Опитът ни в създаването на съдържание за Instagram се базира на работа с много и различни брандове в редица сектори – продукти за дома и бита, хранителни стоки, козметика, техника, детски стоки, бизнеси, организиращи събития, ресторанти за бързо хранене, напитки, брандове във финансовия и автомобилния сектор и др. Освен тясната ни специализация, отнасяща се до публикациите в тази социална мрежа, екипите ни имат отлично разбиране за начина, по който работят тези канали, динамиката им на развитие, налагането на трендове и навременното им интегриране в комуникацията с потребителите. Съветваме ви да видите и опита ни и подхода ни при реклама в Instagram, част от Facebook екосистемата.

Конкретни примери

2 ArianaRadler Case Study Carousel

@ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Прочети още

Batiste Case Study carousel

Кампания с Ева

Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.

Прочети още

Защо съдържание в Instagram?

Много е просто – потребителите влизат в Instagram заради публикациите. Колкото по-интересни са за тях, толкова повече време прекарват в социалната мрежа. Още повече, че аудиторията вече има навика да консумира съдържание на брандове, когато то е релевантно и им носи стойност. Има и навика да ги “наказва”, когато съдържанието е подвеждащо или вече не е “свежо”. Затова е препоръчително да се следват тенцендиите в комуникацията в Instagram и да се прилагат според стратегията на бранда, но невинаги и не на всяка цена.

    В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на съдържанието в Instagram:

    IG 1 1

    Платформата започва да приоритизира все повече видео съдържание за сметка на статичните снимки.

    IG 2 1

    Потребителите се ангажират най-много със съдържание, което е забавно и с позитивно послание.

    IG 3 1

    Аудиторията предпочита колкото се може по-истинско съдържание, като по възможност то да е оригинално заснето от бранда.

    Какви услуги включва създаването на съдържание в Instagram?

    • Стратегия на съдържанието
    • Постинг план
    • Доклад и отчети
    • Проследяване на конкурентни брандове

    Какви стъпки включва създаването на съдържание в Instagram?

    За да гарантираме високо качество на създаваното съдържание, услугата е разделена на няколко отделни стъпки:

    1

    Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите

    2

    Определянето на основни комуникационни линии, теми и формати на съдържанието

    3

    Създаване на месечен постинг план

    5

    Оптимизиране на предлаганото съдържание на месечна база според постигнатите резултати

    4

    Следене и анализ на поведението на потребителите според представеното съдържание

    Какви цели могат да се постигат чрез съдържание в Instagram?

    Instagram e платформа, която предлага богат инструментариум от формати за съдържание, спомагайки за възможността брандовете да създават разнообразно съдържание на различни теми. Поради тази причина целите, които могат да се постигат в социалната мрежа, са разнообразни и зависят от бизнес целите на бранда:

    Комуникация с аудиторията

    Брандовете могат да използват Instagram като единствен канал за комуникация с аудиторията си, докато разработва своя сайт. Това е така, защото feed-ът в социалната мрежа може да бъде като своеобразна картичка и да събира на едно място цялата информация, която е необходима на потребителя, за да предприеме действие.

    Провеждане на online събития

    Instagram e подходящ и с цел провеждане на online събития на различни тематики. Инструментариумът му позволява да се включват до двама водещи, както и видеото да бъде запазено за определен период от време в профила, от който е правено.

    Достигане до по-широка аудитория

    Платформата е и мястото, в което съдържанието с лидери на мнение се консумира значително много и спомага за достигането до по-широка аудитория.

    цели можете да постигате 1

    ПОЛЕЗНИ СТАТИИ

    INSTAGRAM РАЗДАДЕ ПОДАРЪЦИ ЗА РОЖДЕНИЯ СИ ДЕН. КОИ СА НОВИТЕ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ И КАК ДА ГИ ИЗПОЛЗВАМЕ

    Instagram раздаде подаръци за рождения си ден. Кои са новите функционалности и как да ги използваме?

    Вече десет години една от легендите на социалните мрежи - Instagram, ни примамва тайно да разгледаме фийда си с красиви снимки, които радват естета в нас. Тази платформа е основна причина за възхода на инфлуенсърите, които първи монетизираха...

    Прочети още

    СВЯТ НА ФИЛТРИТЕ КАК КЪДЕ И ЗАЩО ДА ГИ ИЗПОЛЗВАМЕ

    Чудният свят на филтрите – как, къде и защо да ги използваме

    Социалните мрежи са нашият втори дом и като такъв, той трябва непрекъснато да се обновява, да е забавен, уютен и интересен, така че да ни кара да влизаме с удоволствие в него. Социалните мрежи добре осъзнават факта, че за да задържат постоянно...

    Прочети още