Batiste Началото

Кампания с Ева

Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.

ЗАДАНИЕТО

Въпросът беше: Как да разкажа на широката аудитория потенциални потребители на Batiste за всички употреби на сухите им шампоани? Имам приятелки, които доскоро не знаеха що е то сух шампоан, както и такива, които бяха чували за него, но никога не го бяха пробвали. Затова приех за своя мисия да разкажа на тях и на вас колко по-лек е животът, когато имаш един свеж Batiste под ръка и можеш да отделиш време за онези неща, които си струват.

Подход

Аудиторията ми ме следва, защото винаги се стремя да им давам добавена стойност и да споделям съвети и малки тайни, които са ценни за мен. Затова и знаех, че няма да разказвам за Batiste с очевидно продуктови постове – исках да потопя дамите в своя красив, но неперфектен свят и да ги вдъхновя да се наслаждават на специалните моменти, които всички ние често неосъзнато подминаваме.

Как го постигнах? Просто превзех Facebook и Instagram профилите на Batiste за един месец и дойде време да се развихря! Моята стихия е Instagram, затова и фокусирах кампанията си там, а за Facebook запазих най-сладкото – игра с награди. Показах и разказах за моите обикновени сутрини, ценни мъдрости от баба ми, сладки срещи с приятелки, непредвидени дъждовни ситуации и едно вълнуващо и дългоочаквано пътешествие. И винаги до мен беше Batiste, защото само когато една жена се чувства добре, може да изживее с вълнение малките и големи моменти.

И макар Facebook и Instagram да са най-звездните социални мрежи, аз се обърнах и към вездесъщия Google, където с помощта на банери и кампания за търсене знаех, че ще достигна до още по-голям брой хора.

Резултатите

Основната ми цел беше да достигна до нови потребители. Ето защо кампанията в социалните мрежи беше оптимизирана за достигания, а целевата аудитория беше широка. Поради тази специфична оптимизация имаше много добри резултати при достигнатите уникални потребители – 582 144, както и невероятните 2 534 365 пъти, в които съдържанието се беше показало на дисплей/ на потребителите. Все пак не исках да досаждам на дамите и трябваше да наблюдавам внимателно средната честота на показване на съдържанието. Постигнатите стойности бяха около 2.51 и 2.66 пъти съответно във Facebook и в Instagram.

Както Batiste e до теб във всяка ситуация, така и аз реших да бъда до потребителите във всяка ситуация, включително и извън социалните мрежи – чрез Google Search реклама в моментите, когато активно търсят решение за това как да освежат косата си, а времето ги притиска, както и чрез банерна реклама, когато разглеждат съдържание в любимите си сайтове, част от дисплейната мрежа на Google. Банер рекламите загатваха за моя живот с близо 1 милион импресии (916 943), генерирайки 2 597 клика към Instagram, където потребителите можеха да разгледат историите, които споделях. Съдейки по много добрите показатели за цена на клик и CTR – явно им беше интересно да научат повече за моите приключения.

А коя съм аз в действителност? Всяка една от вас, дами, които уверено се справяте с малките и големите предизвикателства всеки ден!

Целувки и до нови срещи,
Ева.

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

 

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂