Кампания с Ева
ЗАДАНИЕТО
Въпросът беше: Как да разкажа на широката аудитория потенциални потребители на Batiste за всички употреби на сухите им шампоани? Имам приятелки, които доскоро не знаеха що е то сух шампоан, както и такива, които бяха чували за него, но никога не го бяха пробвали. Затова приех за своя мисия да разкажа на тях и на вас колко по-лек е животът, когато имаш един свеж Batiste под ръка и можеш да отделиш време за онези неща, които си струват.
Подход
Аудиторията ми ме следва, защото винаги се стремя да им давам добавена стойност и да споделям съвети и малки тайни, които са ценни за мен. Затова и знаех, че няма да разказвам за Batiste с очевидно продуктови постове – исках да потопя дамите в своя красив, но неперфектен свят и да ги вдъхновя да се наслаждават на специалните моменти, които всички ние често неосъзнато подминаваме.
Как го постигнах? Просто превзех Facebook и Instagram профилите на Batiste за един месец и дойде време да се развихря! Моята стихия е Instagram, затова и фокусирах кампанията си там, а за Facebook запазих най-сладкото – игра с награди. Показах и разказах за моите обикновени сутрини, ценни мъдрости от баба ми, сладки срещи с приятелки, непредвидени дъждовни ситуации и едно вълнуващо и дългоочаквано пътешествие. И винаги до мен беше Batiste, защото само когато една жена се чувства добре, може да изживее с вълнение малките и големи моменти.
И макар Facebook и Instagram да са най-звездните социални мрежи, аз се обърнах и към вездесъщия Google, където с помощта на банери и кампания за търсене знаех, че ще достигна до още по-голям брой хора.
Резултатите
Основната ми цел беше да достигна до нови потребители. Ето защо кампанията в социалните мрежи беше оптимизирана за достигания, а целевата аудитория беше широка. Поради тази специфична оптимизация имаше много добри резултати при достигнатите уникални потребители – 582 144, както и невероятните 2 534 365 пъти, в които съдържанието се беше показало на дисплей/ на потребителите. Все пак не исках да досаждам на дамите и трябваше да наблюдавам внимателно средната честота на показване на съдържанието. Постигнатите стойности бяха около 2.51 и 2.66 пъти съответно във Facebook и в Instagram.
Както Batiste e до теб във всяка ситуация, така и аз реших да бъда до потребителите във всяка ситуация, включително и извън социалните мрежи – чрез Google Search реклама в моментите, когато активно търсят решение за това как да освежат косата си, а времето ги притиска, както и чрез банерна реклама, когато разглеждат съдържание в любимите си сайтове, част от дисплейната мрежа на Google. Банер рекламите загатваха за моя живот с близо 1 милион импресии (916 943), генерирайки 2 597 клика към Instagram, където потребителите можеха да разгледат историите, които споделях. Съдейки по много добрите показатели за цена на клик и CTR – явно им беше интересно да научат повече за моите приключения.
А коя съм аз в действителност? Всяка една от вас, дами, които уверено се справяте с малките и големите предизвикателства всеки ден!
Целувки и до нови срещи,
Ева.
Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂