Batiste Началото

Кампания с Ева

Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.

ЗАДАНИЕТО

Въпросът беше: Как да разкажа на широката аудитория потенциални потребители на Batiste за всички употреби на сухите им шампоани? Имам приятелки, които доскоро не знаеха що е то сух шампоан, както и такива, които бяха чували за него, но никога не го бяха пробвали. Затова приех за своя мисия да разкажа на тях и на вас колко по-лек е животът, когато имаш един свеж Batiste под ръка и можеш да отделиш време за онези неща, които си струват.

Подход

Аудиторията ми ме следва, защото винаги се стремя да им давам добавена стойност и да споделям съвети и малки тайни, които са ценни за мен. Затова и знаех, че няма да разказвам за Batiste с очевидно продуктови постове – исках да потопя дамите в своя красив, но неперфектен свят и да ги вдъхновя да се наслаждават на специалните моменти, които всички ние често неосъзнато подминаваме.

Как го постигнах? Просто превзех Facebook и Instagram профилите на Batiste за един месец и дойде време да се развихря! Моята стихия е Instagram, затова и фокусирах кампанията си там, а за Facebook запазих най-сладкото – игра с награди. Показах и разказах за моите обикновени сутрини, ценни мъдрости от баба ми, сладки срещи с приятелки, непредвидени дъждовни ситуации и едно вълнуващо и дългоочаквано пътешествие. И винаги до мен беше Batiste, защото само когато една жена се чувства добре, може да изживее с вълнение малките и големи моменти.

И макар Facebook и Instagram да са най-звездните социални мрежи, аз се обърнах и към вездесъщия Google, където с помощта на банери и кампания за търсене знаех, че ще достигна до още по-голям брой хора.

Резултатите

Основната ми цел беше да достигна до нови потребители. Ето защо кампанията в социалните мрежи беше оптимизирана за достигания, а целевата аудитория беше широка. Поради тази специфична оптимизация имаше много добри резултати при достигнатите уникални потребители – 582 144, както и невероятните 2 534 365 пъти, в които съдържанието се беше показало на дисплей/ на потребителите. Все пак не исках да досаждам на дамите и трябваше да наблюдавам внимателно средната честота на показване на съдържанието. Постигнатите стойности бяха около 2.51 и 2.66 пъти съответно във Facebook и в Instagram.

Както Batiste e до теб във всяка ситуация, така и аз реших да бъда до потребителите във всяка ситуация, включително и извън социалните мрежи – чрез Google Search реклама в моментите, когато активно търсят решение за това как да освежат косата си, а времето ги притиска, както и чрез банерна реклама, когато разглеждат съдържание в любимите си сайтове, част от дисплейната мрежа на Google. Банер рекламите загатваха за моя живот с близо 1 милион импресии (916 943), генерирайки 2 597 клика към Instagram, където потребителите можеха да разгледат историите, които споделях. Съдейки по много добрите показатели за цена на клик и CTR – явно им беше интересно да научат повече за моите приключения.

А коя съм аз в действителност? Всяка една от вас, дами, които уверено се справяте с малките и големите предизвикателства всеки ден!

Целувки и до нови срещи,
Ева.

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

 

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече
  • Как успяхме да превърнем миенето на ръце в специален ритуал

    Брандът Mexon е водещ български производител на перилни, почистващи и дезинфекциращи препарати, както и козметика. Компанията е основана през 1994 г. и до ден днешен е сред лидерите на вътрешния пазар с търговска марка Medix

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy BONI thumbnail
    Пътят към успешното развитие на дигиталното рекламно присъствие на “Бони” - цели, процеси, тестване и резултати

    “Бони” е най–големият свинепроизводител със 7 свинекомплекса, кланица, 2 месопреработвателни предприятия и 2 собствени бранда. Производството им обхваща всичко от А до Я и в последните 30 години са се наложили категорично на пазара на FMCG продуктите.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Gedeon Richter е специализирана фармацевтична компания с фокус върху женското здраве, която съчетава традиции и иновации във фармацевтичното производство повече от 120 години. Със своята широко призната експертиза и всеобхватна продуктова гама, Gedeon Richter е основен играч в областта на женското здраве.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂