2 ArianaRadler началото

@ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Началото

Ариана е доайен в предлагането на радлер напитки на българския пазар – както с нисък процент алкохол от 1.8%, така и напълно безалкохолните – 0.0%. През юни миналата година брандът добавя два нови вкуса към 0.0% поредицата си и така вкусовете Ариана Радлер 0.0% алкохол стават четири – лимон, малина, портокал и грейпфрут, тъмен лимон.

superHUMAN-ите са супер свежи, обожават плодовете и още нещо – born explorers са… за нови авантюри. Ето защо поехме и вкусовите предизвикателства на безалкохолния Ариана Радлер!

Заданието

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Подход

Отделихме време за проучване на Instagram трендове и тестване на най-подходящте формати. Разглеждахме кампании на световни брандове, любопитствахме из feed-a на инфлуенсърите у нас и в чужбина, надничахме в композициите на най-артистичните ни follower-и. През цялото време колаборирахме и с идеи на клиента, като накрая просто накарахме радлерите да оживеят и да разкрият своята хармонична плодова душа.

Макар и преливащи от креативни решения, работата ни по бранда винаги е водена от няколко съображения: визиите да носят смисъл и по отделно, и заедно, а основно правило е креативните идеи да не пречат на реализирането на реклама. Ето защо, за да бъдем максимално ефективни, трябваше да структурираме процеса на изпълнение на крайния продукт.

Всеки месец започваме с брейнсторминг за нови плодови превъплъщения. След това създаваме цветови грид, който да ни води по време на фотосесията и постпродукцията. Предварително набелязваме визиите за монтаж и снимаме необходимите плодове, чаши или кенове, в подходящата перспектива и осветление. По този начин монтираме обектите в тяхната естествена среда, с правилните сенки и светлина.

При преглед на preview-то на бъдещия фийд решаваме къде можем да използваме друга дизайн тенденция – смел текст във визиите. За тях пък избираме словосъчетания от креативната шапка на бранда, като “Време  е за тъмен лимон”, или двусмислици като “Падам си по ягода с мента” и други.

 

ФАЗИ 

Стартирахме Instagram профила на Ариана Радлер със ситуационни визии, изобразяващи свежите моменти – седяхме на ръба, играхме на тенис и носехме кенчета и на приятелите си. А в един момент решихме, че трябва да преместим всички подходящи за радлер occassion-и в copywriting-a.

Истината е, че през цялото време всички тайно искахме да използваме възможностите, които грида на Instagram ни предлага. На всички ни падна малинка от сърцето, когато си признахме и тогава вече нямаше какво да ни спре. С всеки изминал постинг план профилът на Ариана Радлер минаваше през различни фази.

Залагахме на минимималистични цветни визии, разположени в шахмат, с усещане за повече свобода.

1
От пъстрия простор, изпълнен само с капки свежест или резенчета вкусотии плавно преминавахме към все по-пълните сетове.
2
3
Докато не стигнахме до цели композиции, подходящи за хоризонтални гридове от три снимки или изображения с повтарящи се ритмично елементи
4
5
6
Във вкусовото съзвездие на Ариана Радлер 0.0% изгря нова звезда – тази на Ягода и мента. Именно с нея надградихме още веднъж стандартното публикуване на съдържание в Instagram. След като достатъчно експериментирахме със светлини, форми и различни усещания, беше време да разчупим тройния хоризонтален грид и да започнем да създаваме вертикални композиции, top view-та от 4 квадрата и смислови преплитания от сет в сет.
7
8
Независимо от разкадровката на feed-а, през цялото време залагахме на различни формати видеа – като stop-motions, timelaps и eye-pleasing моменти. 90% от съдържанието ни е реализирано на база фотосесии, а останалите 10% допълваме със супер актуалните дизайнерски 3D елементи, както и текстове към визиите.
9
10
11
Когато са нанесени и последните щрихи по визуалното оформление, започва работата по copywiting-a. В случая на Ариана Радлер 0.0% и имайки предвид спецификата на Instagram като силна визуална платформа, ние използваме текста като съпътстващ елемент към криейтивите. Говорим предимно за натуралните съставки на напитката и нейния освежаващ вкус.
Пр.: Приготвен с безалкохолна тъмна бира и изкусителен сок от лимон, Ариана Радлер 0.0% Тъмен лимон е глътката свежест, за която често си мечтаем.

Това, че комуникираме безалкохолния радлер на Ариана ни дава възможност да разписваме много ситуации, в които аудиторията може да му се наслади.
Пр.: Леки газирани срещи за сладки приказки и вкусни десерти!

Често copy-то довършва текста във визията – например, след “Падаме си по ягода с мента”, бихме добавили: “И сме уверени, че и на теб ще ти допадне ягодовата свежест и ментовия послевкус, още от първата глътка.”

А понякога copy-тата са също толкова абстрактни, колкото визиите.
Пр.: Изскачат от цитрусовите си орбити и се приземяват право в кен Ариана Радлер 0.0% Микс портокал и грейпфрут.

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Спецификата на продукта ни позволява да развихряме въображението си непрестанно. Понякога отваряме кен Малина и бохо същността ни започва да позира, друг път наситеният аромат на портокал и грейпфрут просто ни напомня за уютна предколедна вечер, а натюрмортът е готов, преди да сме настроили осветлението. С безалкохолния Ариана Радлер сме готови за сладки chit-chat следобеди, изтънчени соарета или фюжън десерти.

Свежестта на безалкохолната напитка прелива извън feed-а и скоро плодовете ще се настанят и сред сторитата ви. Бъдете нащрек.

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy BONI thumbnail
    Пътят към успешното развитие на дигиталното рекламно присъствие на “Бони” - цели, процеси, тестване и резултати

    “Бони” е най–големият свинепроизводител със 7 свинекомплекса, кланица, 2 месопреработвателни предприятия и 2 собствени бранда. Производството им обхваща всичко от А до Я и в последните 30 години са се наложили категорично на пазара на FMCG продуктите.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Gedeon Richter е специализирана фармацевтична компания с фокус върху женското здраве, която съчетава традиции и иновации във фармацевтичното производство повече от 120 години. Със своята широко призната експертиза и всеобхватна продуктова гама, Gedeon Richter е основен играч в областта на женското здраве.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Вафли “Споко” са един от най-смелите клиенти, с които работим. През годините, в които създаваме съдържание за тях, успяхме да спечелим доверието им и ни дадоха поле за изява, в което да си позволим да бъдем креативни. Заедно изградихме акаунта на бранда в Instagram, създавайки забавно съдържание, подходящо именно за тяхната аудитория.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂