2 ArianaRadler началото

@ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Началото

Ариана е доайен в предлагането на радлер напитки на българския пазар – както с нисък процент алкохол от 1.8%, така и напълно безалкохолните – 0.0%. През юни миналата година брандът добавя два нови вкуса към 0.0% поредицата си и така вкусовете Ариана Радлер 0.0% алкохол стават четири – лимон, малина, портокал и грейпфрут, тъмен лимон.

superHUMAN-ите са супер свежи, обожават плодовете и още нещо – born explorers са… за нови авантюри. Ето защо поехме и вкусовите предизвикателства на безалкохолния Ариана Радлер!

Заданието

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Подход

Отделихме време за проучване на Instagram трендове и тестване на най-подходящте формати. Разглеждахме кампании на световни брандове, любопитствахме из feed-a на инфлуенсърите у нас и в чужбина, надничахме в композициите на най-артистичните ни follower-и. През цялото време колаборирахме и с идеи на клиента, като накрая просто накарахме радлерите да оживеят и да разкрият своята хармонична плодова душа.

Макар и преливащи от креативни решения, работата ни по бранда винаги е водена от няколко съображения: визиите да носят смисъл и по отделно, и заедно, а основно правило е креативните идеи да не пречат на реализирането на реклама. Ето защо, за да бъдем максимално ефективни, трябваше да структурираме процеса на изпълнение на крайния продукт.

Всеки месец започваме с брейнсторминг за нови плодови превъплъщения. След това създаваме цветови грид, който да ни води по време на фотосесията и постпродукцията. Предварително набелязваме визиите за монтаж и снимаме необходимите плодове, чаши или кенове, в подходящата перспектива и осветление. По този начин монтираме обектите в тяхната естествена среда, с правилните сенки и светлина.

При преглед на preview-то на бъдещия фийд решаваме къде можем да използваме друга дизайн тенденция – смел текст във визиите. За тях пък избираме словосъчетания от креативната шапка на бранда, като “Време  е за тъмен лимон”, или двусмислици като “Падам си по ягода с мента” и други.

 

ФАЗИ 

Стартирахме Instagram профила на Ариана Радлер със ситуационни визии, изобразяващи свежите моменти – седяхме на ръба, играхме на тенис и носехме кенчета и на приятелите си. А в един момент решихме, че трябва да преместим всички подходящи за радлер occassion-и в copywriting-a.

Истината е, че през цялото време всички тайно искахме да използваме възможностите, които грида на Instagram ни предлага. На всички ни падна малинка от сърцето, когато си признахме и тогава вече нямаше какво да ни спре. С всеки изминал постинг план профилът на Ариана Радлер минаваше през различни фази.

Залагахме на минимималистични цветни визии, разположени в шахмат, с усещане за повече свобода.

1
От пъстрия простор, изпълнен само с капки свежест или резенчета вкусотии плавно преминавахме към все по-пълните сетове.
2
3
Докато не стигнахме до цели композиции, подходящи за хоризонтални гридове от три снимки или изображения с повтарящи се ритмично елементи
4
5
6
Във вкусовото съзвездие на Ариана Радлер 0.0% изгря нова звезда – тази на Ягода и мента. Именно с нея надградихме още веднъж стандартното публикуване на съдържание в Instagram. След като достатъчно експериментирахме със светлини, форми и различни усещания, беше време да разчупим тройния хоризонтален грид и да започнем да създаваме вертикални композиции, top view-та от 4 квадрата и смислови преплитания от сет в сет.
7
8
Независимо от разкадровката на feed-а, през цялото време залагахме на различни формати видеа – като stop-motions, timelaps и eye-pleasing моменти. 90% от съдържанието ни е реализирано на база фотосесии, а останалите 10% допълваме със супер актуалните дизайнерски 3D елементи, както и текстове към визиите.
9
10
11
Когато са нанесени и последните щрихи по визуалното оформление, започва работата по copywiting-a. В случая на Ариана Радлер 0.0% и имайки предвид спецификата на Instagram като силна визуална платформа, ние използваме текста като съпътстващ елемент към криейтивите. Говорим предимно за натуралните съставки на напитката и нейния освежаващ вкус.
Пр.: Приготвен с безалкохолна тъмна бира и изкусителен сок от лимон, Ариана Радлер 0.0% Тъмен лимон е глътката свежест, за която често си мечтаем.

Това, че комуникираме безалкохолния радлер на Ариана ни дава възможност да разписваме много ситуации, в които аудиторията може да му се наслади.
Пр.: Леки газирани срещи за сладки приказки и вкусни десерти!

Често copy-то довършва текста във визията – например, след “Падаме си по ягода с мента”, бихме добавили: “И сме уверени, че и на теб ще ти допадне ягодовата свежест и ментовия послевкус, още от първата глътка.”

А понякога copy-тата са също толкова абстрактни, колкото визиите.
Пр.: Изскачат от цитрусовите си орбити и се приземяват право в кен Ариана Радлер 0.0% Микс портокал и грейпфрут.

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Спецификата на продукта ни позволява да развихряме въображението си непрестанно. Понякога отваряме кен Малина и бохо същността ни започва да позира, друг път наситеният аромат на портокал и грейпфрут просто ни напомня за уютна предколедна вечер, а натюрмортът е готов, преди да сме настроили осветлението. С безалкохолния Ариана Радлер сме готови за сладки chit-chat следобеди, изтънчени соарета или фюжън десерти.

Свежестта на безалкохолната напитка прелива извън feed-а и скоро плодовете ще се настанят и сред сторитата ви. Бъдете нащрек.

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Kare thumbnail
    Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂