2 ArianaRadler началото

@ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Началото

Ариана е доайен в предлагането на радлер напитки на българския пазар – както с нисък процент алкохол от 1.8%, така и напълно безалкохолните – 0.0%. През юни миналата година брандът добавя два нови вкуса към 0.0% поредицата си и така вкусовете Ариана Радлер 0.0% алкохол стават четири – лимон, малина, портокал и грейпфрут, тъмен лимон.

superHUMAN-ите са супер свежи, обожават плодовете и още нещо – born explorers са… за нови авантюри. Ето защо поехме и вкусовите предизвикателства на безалкохолния Ариана Радлер!

Заданието

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Подход

Отделихме време за проучване на Instagram трендове и тестване на най-подходящте формати. Разглеждахме кампании на световни брандове, любопитствахме из feed-a на инфлуенсърите у нас и в чужбина, надничахме в композициите на най-артистичните ни follower-и. През цялото време колаборирахме и с идеи на клиента, като накрая просто накарахме радлерите да оживеят и да разкрият своята хармонична плодова душа.

Макар и преливащи от креативни решения, работата ни по бранда винаги е водена от няколко съображения: визиите да носят смисъл и по отделно, и заедно, а основно правило е креативните идеи да не пречат на реализирането на реклама. Ето защо, за да бъдем максимално ефективни, трябваше да структурираме процеса на изпълнение на крайния продукт.

Всеки месец започваме с брейнсторминг за нови плодови превъплъщения. След това създаваме цветови грид, който да ни води по време на фотосесията и постпродукцията. Предварително набелязваме визиите за монтаж и снимаме необходимите плодове, чаши или кенове, в подходящата перспектива и осветление. По този начин монтираме обектите в тяхната естествена среда, с правилните сенки и светлина.

При преглед на preview-то на бъдещия фийд решаваме къде можем да използваме друга дизайн тенденция – смел текст във визиите. За тях пък избираме словосъчетания от креативната шапка на бранда, като “Време  е за тъмен лимон”, или двусмислици като “Падам си по ягода с мента” и други.

 

ФАЗИ 

Стартирахме Instagram профила на Ариана Радлер със ситуационни визии, изобразяващи свежите моменти – седяхме на ръба, играхме на тенис и носехме кенчета и на приятелите си. А в един момент решихме, че трябва да преместим всички подходящи за радлер occassion-и в copywriting-a.

Истината е, че през цялото време всички тайно искахме да използваме възможностите, които грида на Instagram ни предлага. На всички ни падна малинка от сърцето, когато си признахме и тогава вече нямаше какво да ни спре. С всеки изминал постинг план профилът на Ариана Радлер минаваше през различни фази.

Залагахме на минимималистични цветни визии, разположени в шахмат, с усещане за повече свобода.

1
От пъстрия простор, изпълнен само с капки свежест или резенчета вкусотии плавно преминавахме към все по-пълните сетове.
2
3
Докато не стигнахме до цели композиции, подходящи за хоризонтални гридове от три снимки или изображения с повтарящи се ритмично елементи
4
5
6
Във вкусовото съзвездие на Ариана Радлер 0.0% изгря нова звезда – тази на Ягода и мента. Именно с нея надградихме още веднъж стандартното публикуване на съдържание в Instagram. След като достатъчно експериментирахме със светлини, форми и различни усещания, беше време да разчупим тройния хоризонтален грид и да започнем да създаваме вертикални композиции, top view-та от 4 квадрата и смислови преплитания от сет в сет.
7
8
Независимо от разкадровката на feed-а, през цялото време залагахме на различни формати видеа – като stop-motions, timelaps и eye-pleasing моменти. 90% от съдържанието ни е реализирано на база фотосесии, а останалите 10% допълваме със супер актуалните дизайнерски 3D елементи, както и текстове към визиите.
9
10
11
Когато са нанесени и последните щрихи по визуалното оформление, започва работата по copywiting-a. В случая на Ариана Радлер 0.0% и имайки предвид спецификата на Instagram като силна визуална платформа, ние използваме текста като съпътстващ елемент към криейтивите. Говорим предимно за натуралните съставки на напитката и нейния освежаващ вкус.
Пр.: Приготвен с безалкохолна тъмна бира и изкусителен сок от лимон, Ариана Радлер 0.0% Тъмен лимон е глътката свежест, за която често си мечтаем.

Това, че комуникираме безалкохолния радлер на Ариана ни дава възможност да разписваме много ситуации, в които аудиторията може да му се наслади.
Пр.: Леки газирани срещи за сладки приказки и вкусни десерти!

Често copy-то довършва текста във визията – например, след “Падаме си по ягода с мента”, бихме добавили: “И сме уверени, че и на теб ще ти допадне ягодовата свежест и ментовия послевкус, още от първата глътка.”

А понякога copy-тата са също толкова абстрактни, колкото визиите.
Пр.: Изскачат от цитрусовите си орбити и се приземяват право в кен Ариана Радлер 0.0% Микс портокал и грейпфрут.

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Спецификата на продукта ни позволява да развихряме въображението си непрестанно. Понякога отваряме кен Малина и бохо същността ни започва да позира, друг път наситеният аромат на портокал и грейпфрут просто ни напомня за уютна предколедна вечер, а натюрмортът е готов, преди да сме настроили осветлението. С безалкохолния Ариана Радлер сме готови за сладки chit-chat следобеди, изтънчени соарета или фюжън десерти.

Свежестта на безалкохолната напитка прелива извън feed-а и скоро плодовете ще се настанят и сред сторитата ви. Бъдете нащрек.

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

1 Opera Case Study Carousel

Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel

Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Lorelli Case Study carousel

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Batiste Case Study carousel

Кампания с Ева

Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

ZagorkaIPA Case Study carousel

Zagorka IPA – Българско пиво по британска рецепта

През зимата най-сладко е да мечтаем за топло лято и за разхлаждаща бира в ръка. Нека го направим заедно, докато си говорим за Zagorka IPA – българското пиво по британска рецепта. Със своята изразена цитрусова горчивина и аромати тя е създадена за хората в България, търсещи нови и различни бирени вкусове, като в същото време им представя пиво с близък до любимия им вкус.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Prestige Case Study carousel

Кулинарна надпревара с “Роден край”

Една видео кампания, реализирана с помощта на ПРЕСТИЖ 96 и тяхната вярна аудитория
Знаете, че темата със сладичкото е чувствителна тема – за мъже и за жени, за малки и големи. В офисa на Xplora обаче сладкото е на почит и истината е, че проблем с него нямаме. Не само че следобедната ни закуска е гарантирана, а и въображението на всеки скрит талант в готвенето си позволява да се развихри с продуктите на Престиж 96.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Britanica Case Study carousel

“Растем заедно” с BRITANICA Park School

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя.
Първото частно парк училище в българия – britanica park school отвори врати през септември 2019 г. Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на bps държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Aladin Case Study carousel

Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

VIESSMANN как спечелихме сребро Case Study carousel

Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ Case Study carousel

ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

Представяме ви нашето case study във връзка с едно от най-големите събития на Investor.
Петият пореден “Форум бременност и детско здраве” е един от най-големите и най-разпознаваеми форуми от този характер, който тази година успя да събере близо 2000 гости общо в двата дни.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

MedixAlvina Case Study carousel

Medix Alvina Deluxe Perfume

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:

  • Домакини, които обожават да мият съдове;
  • Деца, които постоянно се цапат;
  • Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност;

Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Fintrade КОГАТО ПРОМЯНАТА В ПЪРВОНАЧАЛНАТА КОНЦЕПЦИЯ Case Study carousel

Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти “Съюзник”

Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация

Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

ZooMall Case Study carousel

Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

Каква беше целта?
Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Fintrade УСПЕШНИ B2B МАРКЕТИНГ ПРАКТИКИ Case Study carousel

Успешни B2B маркетинг практики, съчетаващи употребата на социалните мрежи със силата на Google

През 2016 г. започнахме работа с нашия клиент Fintrade – небанкова, финансова институция, специализирана в областта на бизнес кредитирането. Както при всеки B2B клиент и тук, в началото на съвместната ни работа, имахме сериозни предизвикателства, които се изразяваха в това да проучим пазара, да дефинираме правилните таргет аудитории и да изберем подходящите дигитални канали, чрез които да достигнем до тях.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Idelyn Case Study carousel

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Acera Case Study carousel

Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

IUVO Case Study carousel

Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство – представяне на нова за България възможност за инвестиции – peer-to-peer.

ЗАДАНИЕТО
Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Toyota Case Study carousel

Toyota Hybrid – Знам Защо

Клиентът ни Toyota Balkans се обърна към нас за постигането на една от най-важните цели на компанията за 2016 г. – 100% увеличение на продажбите на гамата хибридни автомобили на компанията.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂