Instagram e платформата, която залага на визуалното съдържание чрез снимките и видеата, които потребителите качват в нея. Stories, IGTV, Reels, live видеа - опциите са много и всяка една от тях предлага възможности да създаване на завладяваща комуникация с аудиторията. Не знаеш коя да избереш? Ние ще ти помогнем.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Стратегия и кампании в instagram
Създаването на стратегии в социалните мрежи се определя от много променливи, но най-важната е таргет аудиторията, до която можем да достигнем през даден канал. През последните години се създаде ясно разграничение на потребителите, които често използват Facebook, и тези, които предпочитат Instagram.
Съдържание в Instagram
Instagram служи като естествено продължение на Facebook за достигане до по-млада аудитория, активна в дигиталната среда. Тя се подчинява на същите правила, които компанията гигант налага в първата си социална мрежа, а именно съдържанието, което се публикува в нея, да бъде интересно, ангажиращо, да представя истината и да спомага за създаването на дискусии и общности.
Управление на реклама в Instagram
Instagram е 6-ата най-популярна и използвана социална мрежа в света с над 2 милиарда активни потребители месечно.
В дигиталните среди Instagram e познат като платформата на инфлуенсърите. Цифрите сами говорят – според проучване на Omnicore 500 000 са активните профили на инфлуенсъри в Instagram в световен мащаб, а 55,4% от тях използват сторитата за спонсорирано съдържание.
Управление и модерация на Instagram страници
Управлението и модерацията на бранд страниците в Instagram се подчиняват на специфики, зададени от алгоритъма на платформата и от аудиторията, която преобладаващо присъства в канала. Младите потребители, почитатели на Instagram, обичат сами да задават тенденциите и да изпъкват сред своите връстници, затова и споделят смело мнението си в платформата, когато са силно мотивирани.