Съдържание в Linkedin
Текущи проекта
Текущи клиенти
Члена на екипа
% human
Какъв опит имаме със съдържание в LinkedIn?
Защо съдържание в LinkedIn?
- дава добавена стойност чрез предложения за решаване на проблем;
- разкрива нови области и опции за развитие на бизнеса, които не са били очевидни;
- предлага ценни анализи на пазара, които могат да доведат до доходоносни бизнес решения.
През годините LinkedIn работи усилено и в посока развитие на форматите, които може да предложи на ползвателите си, за да разнообрази потребителското преживяване. С включването на видеата, анкетите и pdf-ите социалната мрежа обогати възможността за активиране на аудиторията с по-динамични, по-дълги и по-ангажиращи опции.
Какви услуги включва създаването на съдържание в Linkedin?
- Стратегия на съдържанието
- Постинг план
- Доклад и отчети
- Проследяване на конкурентни брандове
- Оптимизиране на формати, типове съдържание и тематики на месечна, тримесечна и годишна база
Какви стъпки включва създаването на съдържание в LinkedIn?
Определяне на основни USPs (Unique Selling Proposition) за кампанията
Разработване на ключова визия и послание
Определяне на подходящи формати, според потребителската пътека
Дневен мониторинг на съдържанието и неговото представяне
Планиране на ясни CTA (Call to Action), обвързани с метриките, които ще бъдат проследявани в края на кампанията