Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

superHUMAN Блог

Digital и лично с нашите superHUMAN стажанти – Никол

  1. Разкажи ни малко за себе си. 

Казвам се Никол, на 20 години съм и се определям като дързък мечтател и огромен перфекционист. Обичам морето, планинските преходи, дългите пътувания и тъпите шеги. Вярвам, че всичко се случва с причина и с тази мисъл посрещам както хубавите, така и не толкова хубавите моменти.

  1. Защо избра да се занимаваш с маркетинг?

Маркетингът е изключително динамична сфера, която според мен съчетава логиката и креативността в едно. Или поне в моя случай. Ако днес нещо е тренд, то вероятността утре никой да не си спомня за него е огромна – точно поради това е важно да се запознаеш с някоя новост навреме и да я накараш да заработи в твоя полза по най-оптималния начин. За целта обаче е необходимо много търсене, тестване и анализиране, било то на интересен подход, нов инструмент, формат на пост, нашумяло меме или нова функция в любимата ти социална мрежа… и да знаеш как това да го имплементираш. Така като човек, който винаги се опитва да е запознат с актуалните тенденции, следван от желанието си да влага логика и доза креативност във всичко, което прави, попаднах в света на маркетинга и разбрах, че е това пътят, по който искам да вървя и да се развивам.

  1. С какво те спечели Xplora?

Възможности, отношение, приятелска атмосфера. Първото можеш да го откриеш на много места, но останалите две – трудно. Хората са най-големият плюс в агенцията, а и са причината, поради която всичко останало си идва само на мястото – и възможностите, и доволните клиенти, и дългосрочният успех.

  1. Как премина стажът?

Неусетно – с много динамика и забавни моменти. Затвърдих знанията, които имах до момента, придобих в пъти повече такива, видях различни процеси за работа, но и структурирах свои. Накратко, беше страхотно преживяване, което постави основите на професионалния ми път, и съм истински щастлива, че ми се случи.

  1. Кое ти беше най-интересно?

Постинг плановете, проучванията, фотосесиите – всичко. Да видя как нещо, което първоначално изглежда само шантава идея в главата ми, се превръща в реалност, е не само уникално, но и те кара да се чувстваш по наистина специален начин… Особено ако клиентът хареса тази идея толкова, колкото и ти самия. 😀

  1. Най-трудните ти моменти – кои бяха?

Не бих ги нарекла трудни, а по-предизвикателни. Това бяха ситуациите, когато трябваше да стана по-самостоятелна и отговорна в избора и начина си на работа. Хем се радваш, че са те удостоили с дадена възможност и са ти отправили по-сериозно предизвикателство, хем се притесняваш дали го вършиш правилно и дали няма да объркаш всичко. В един момент обаче осъзнах, че без да опитам, няма как да разбера – сега ми беше времето да експериментирам и да се уча. По този начин изградих собствени процеси и се научих как да се справям в по-напечени ситуации – все умения и навици, по които продължавам да се водя и постоянно се старая да надграждам.

  1. Какво те вдъхнови най-много през този период?

Видимите резултати от усилията, които положих, както и подкрепата на хората около мен – това ми даваше силата и увереността, че мога да постигна много повече, отколкото си представям. Да бъдеш поздравен за добре свършената работа или пък да получиш обратна връзка относно какво можеш да надградиш следващия път, е онзи тласък към успеха, чрез който с правилните насоки лесно намираш решението на проблема. А и все пак имах най-прекрасния ментор до себе си (Сия), на когото благодаря изключително за цялата всеотдайност и подкрепа през тези два месеца.

  1. Сподели ни нещо, което винаги ще запомниш от нас.

Че е най-важно да сме преди всичко human и след това digital.

  1. Как се чувстваш сега като официална част от екипа? 

Щастлива, ентусиазирана и готова да покоря мечтаните върхове. Радвам се, че съм сред хора, които вършат работата си с удоволствие и винаги дават максималното от себе си, за да направят немислимото. Горда съм с постигнатото до момента и вярвам, че открих невероятно поле за развитие – не само професионално, но и личностно.