Вече имаш възможността да увеличиш последователите на YouTube канала си, като се възползваш от една от най-новите функции в Google Ads, а именно оптимизацията за увеличаване на последователите на YouTube канала като конверсия във Video Action кампаниите си (VAC).
Както вече знаем, с помощта на изкуствения интелект на Google рекламите се показват на най-подходящите потребители, следователно оптимизирането с цел “YouTube Channel Subscriptions” ще позволи рекламите да достигат до такива потребители, които вероятно ще извършат действието. VAC кампаниите могат да бъдат много по-ефективни, когато става въпрос потребителите да се ангажират с YouTube канала. Вече можеш да използваш както “Maximize conversion”, така и “Target CPA” стратегия за оптимизиране.
Как да оптимизираш кампаниите си?
За да се възползваш от тази новост, трябва да направиш няколко неща, като започнеш с това, че “Google Ads” акаунтът ти трябва да бъде свързан с YouTube канала, който ще промотираш.
Следващите няколко стъпки са свързани с настройките на рекламната кампания, а именно:
-
-
- Създаваш и настройваш своята VAC кампания според добрите практики на Google.
- За цел на кампанията трябва да избереш реализация „Engagements“, целяща “YouTube Channel Subscriptions”.
-
NB! Ако целиш да включиш други реализации освен абонамент за YouTube канала, е нужно да редактираш целта в настройката на кампанията от опцията „YouTube Hosted“.
-
-
- Завършваш настройката на кампанията.
-
NB! Трябва да се увериш, че действието “YouTube Channel Subscription” е зададено като основно (“Primary”) спрямо „Engagements“ целите.
Не пропускай да се запознаеш и с новата функция на Performance Max за оптимизация и придобиване на нови клиенти в последната ни статия.
Добри практики при оптимизиране за повече YouTube последователи:
- Избери „Maximize Conversions“ стратегия за първите 10 дни от кампанията. След този период можеш да я смениш на “Target CPA”, като подадеш информация за желаната цена за придобиване на нов YouTube последовател “Cost/ Subscription”.
- Увери се, че таргетираш потребители, които са сходни на вече абониралите се за канала.
- Използвай видеа, с които ще насърчиш потребители да се абонират за канала ти.
- Използвай URL адреса на YouTube канала или URL адреса на плейлиста в YouTube като целева страница на твоята Video Action кампания.
Повече по темата може да научиш в официалната статия на Google.
Вече знаеш как да използваш целта за придобиване на нови YouTube последователи. Желаем ти успех и не пропускай да се информираш за новините и тенденциите в Google чрез нашия блог, YouTube канал, подкаст или нюзлетър!