Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

superHUMAN Блог

Увеличи YouTube последователите си чрез новия тип конверсия – Youtube Channel Subscriptions

Вече имаш възможността да увеличиш последователите на YouTube канала си, като се възползваш от една от най-новите функции в Google Ads, а именно оптимизацията за увеличаване на последователите на YouTube канала като конверсия във Video Action кампаниите си (VAC).

Новa конверсия в Google Ads - Youtube Channel Subscriptions

Както вече знаем, с помощта на изкуствения интелект на Google рекламите се показват на най-подходящите потребители, следователно оптимизирането с цел “YouTube Channel Subscriptions” ще позволи рекламите да достигат до такива потребители, които вероятно ще извършат действието. VAC кампаниите могат да бъдат много по-ефективни, когато става въпрос потребителите да се ангажират с YouTube канала. Вече можеш да използваш както “Maximize conversion”, така и “Target CPA” стратегия за оптимизиране.

Как да оптимизираш кампаниите си?

За да се възползваш от тази новост, трябва да направиш няколко неща, като започнеш с това, че “Google Ads” акаунтът ти трябва да бъде свързан с YouTube канала, който ще промотираш.

Следващите няколко стъпки са свързани с настройките на рекламната кампания, а именно:

      1. Създаваш и настройваш своята VAC кампания според добрите практики на Google.
      2. За цел на кампанията трябва да избереш реализация „Engagements“, целяща “YouTube Channel Subscriptions”.

NB! Ако целиш да включиш други реализации освен абонамент за YouTube канала, е нужно да редактираш целта в настройката на кампанията от опцията „YouTube Hosted“.

      1. Завършваш настройката на кампанията.

NB! Трябва да се увериш, че действието “YouTube Channel Subscription” е зададено като основно (“Primary”) спрямо „Engagements“ целите.

Не пропускай да се запознаеш и с новата функция на Performance Max за оптимизация и придобиване на нови клиенти в последната ни статия.

Добри практики при оптимизиране за повече YouTube последователи:

  • Избери „Maximize Conversions“ стратегия за първите 10 дни от кампанията. След този период можеш да я смениш на “Target CPA”, като подадеш информация за желаната цена за придобиване на нов YouTube последовател “Cost/ Subscription”.
  • Увери се, че таргетираш потребители, които са сходни на вече абониралите се за канала.
  • Използвай видеа, с които ще насърчиш потребители да се абонират за канала ти.
  • Използвай URL адреса на YouTube канала или URL адреса на плейлиста в YouTube като целева страница на твоята Video Action кампания.

Повече по темата може да научиш в официалната статия на Google.

Вече знаеш как да използваш целта за придобиване на нови YouTube последователи. Желаем ти успех и не пропускай да се информираш за новините и тенденциите в Google чрез нашия блог, YouTube канал, подкаст или нюзлетър!