Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

CASE STUDY
Acera
Acera case study visuals EN main

Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

12 000% възвръщаемост на инвестицията в реклама, 85% от новите клиенти са разбрали за ACERA чрез Google
1
Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема. Така тя ще бъде един от работещите канали в интегрирания маркетинг на компанията за постигане на все по-значими бизнес цели.

Това позволява и голяма част от бизнеса ни да е чрез препоръки от клиенти. Такъв е случаят с ACERA, като съвместната ни работа започна в началото на месец май 2016 г. Резултатите, които постигнахме заедно, решихме да споделим с вас, защото знаем, че всички сме в бизнес средата – управители, мениджъри, служители, агенции, за да постигаме резултати. 

КАКВО БЕШЕ ОТПРАВЕНОТО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО?

Екипът на ACERA ни потърси с цел изграждане на стратегия за дигитално присъствие и онлайн продажби. Компанията работи в сектора на строителния екстериор, направата на вертикални планировки и паважни настилки. Развива се отлично, като е поставила огромен акцент на големи корпоративни клиенти и комуникацията е предимно офлайн. Това за нас означава пропуснат потенциал за още продажби и развитие на бизнеса им.

Задачата ни изискваше детайлен пазарен анализ и създаване на потребителски пътеки. Разбира се, имахме ограничен рекламен бюджет, който трябваше да управляваме оптимално.

КАК ПОСТИГНАХМЕ ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ?

Реализирахме две кампании в Google AdWords – “Бетон” и “Клинкер”. Подкрепихме ги с ремаркетинг кампания чрез Google Display Network и ремаркетинг в Google Search, като по този начин направихме потребителската пътека с ефективна комуникация.

Внимателно подбрахме ключовите думи, като ги съобразихме с активностите на конкурентите. Само за два месеца успяхме да привлечем за ACERA няколко нови “големи” клиента. През първия месец оптимизирахме дигиталните пътеки, правихме микротестове, насочвахме таргетиран трафик. Това ни позволи да оптимизираме както резултатите, така и изразходването на бюджета. Благодарение на тази оптимизация, успяхме да намалим цената на клик (CPC), като повишихме Quality Score-а на страниците и използвахме всички позволени похвати за създаване на атрактивни и забележими текстови реклами в Google Search.

Чрез правилното таргетиране по ключови думи и чрез постоянното следене на аналитичните инструменти, които бяхме инсталирали и настроили, успяхме да достигнем до ключови in-market аудитории, които успешно да поведем по вече отъпканите потребителски пътеки.

Благодарение на това, че установявахме навреме бариерите, които изникваха пред потребителите, успяхме да направим оптимизация, така че тези бариери да не бъдат пречка нашият таргет да намери точно това, което търси, и да направи своето запитване без проблеми.

Постигнатите резултати са впечатляващи:

  • 12 000% ROI (възвръщаемост на инвестицията в реклама) или бюджет за реклама за година и половина напред.
  • 85% от новите клиенти са разбрали за ACERA чрез Google.
2
Работата ни с клиента продължи и през септември 2016 г. с кампанията “Естествен камък”, която също показа отлични резултати. Причина за това са индивидуалният ни подход към всеки клиент и доброто познаване на неговите потребители. Научете защо е добре да разбираме нуждите на аудиторията тук

За ACERA

АСЕРА е млада и бързоразвиваща се компания, специализирана в областта на строителния екстериор, направата на вертикални планировки и паважни настилки, реконструкция и монтажни дейности. Фирмата предлага цялостни решения – консултация за най-подходящата настилка, доставка и монтаж и въвеждане на дадения обект в експлоатация. Коректност, качество и индивидуален подход са в основата на високата ефективност на всеки един проект. Компанията получава безвъзмездно финансиране в размер на 153 807.60 лв. по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ за проекта „Заетост за безработни и неактивни лица в АСЕРА ЕООД”, който стартира през месец август 2016 г. (http://acera-bg.com/bg)

За Xplora BG

Експлора е маркетинг и дигитална агенция, фокусирана в осигуряването на впечатляваща възвращаемост на инвестицията (ROI) от дигиталния маркетинг за своите клиенти. Уменията и опитът на екипа ни са причината за постигане на високи резултати по отношение на стратегия, управление, маркетинг, дигитален маркетинг, управление на проекти. Вярваме в дълбокото “потребителско прозрение” (кой, какво, кога, къде и защо прави нещо), което е основата за изграждане на цялостна дигитална система за 35 клиента и над 45 проекта за последната година. (https://xplora.bg/)

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????

Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂