Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред
Това позволява и голяма част от бизнеса ни да е чрез препоръки от клиенти. Такъв е случаят с ACERA, като съвместната ни работа започна в началото на месец май 2016 г. Резултатите, които постигнахме заедно, решихме да споделим с вас, защото знаем, че всички сме в бизнес средата – управители, мениджъри, служители, агенции, за да постигаме резултати.
КАКВО БЕШЕ ОТПРАВЕНОТО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО?
Екипът на ACERA ни потърси с цел изграждане на стратегия за дигитално присъствие и онлайн продажби. Компанията работи в сектора на строителния екстериор, направата на вертикални планировки и паважни настилки. Развива се отлично, като е поставила огромен акцент на големи корпоративни клиенти и комуникацията е предимно офлайн. Това за нас означава пропуснат потенциал за още продажби и развитие на бизнеса им.
Задачата ни изискваше детайлен пазарен анализ и създаване на потребителски пътеки. Разбира се, имахме ограничен рекламен бюджет, който трябваше да управляваме оптимално.
КАК ПОСТИГНАХМЕ ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ?
Реализирахме две кампании в Google AdWords – “Бетон” и “Клинкер”. Подкрепихме ги с ремаркетинг кампания чрез Google Display Network и ремаркетинг в Google Search, като по този начин направихме потребителската пътека с ефективна комуникация.
Внимателно подбрахме ключовите думи, като ги съобразихме с активностите на конкурентите. Само за два месеца успяхме да привлечем за ACERA няколко нови “големи” клиента. През първия месец оптимизирахме дигиталните пътеки, правихме микротестове, насочвахме таргетиран трафик. Това ни позволи да оптимизираме както резултатите, така и изразходването на бюджета. Благодарение на тази оптимизация, успяхме да намалим цената на клик (CPC), като повишихме Quality Score-а на страниците и използвахме всички позволени похвати за създаване на атрактивни и забележими текстови реклами в Google Search.
Чрез правилното таргетиране по ключови думи и чрез постоянното следене на аналитичните инструменти, които бяхме инсталирали и настроили, успяхме да достигнем до ключови in-market аудитории, които успешно да поведем по вече отъпканите потребителски пътеки.
Благодарение на това, че установявахме навреме бариерите, които изникваха пред потребителите, успяхме да направим оптимизация, така че тези бариери да не бъдат пречка нашият таргет да намери точно това, което търси, и да направи своето запитване без проблеми.
Постигнатите резултати са впечатляващи:
- 12 000% ROI (възвръщаемост на инвестицията в реклама) или бюджет за реклама за година и половина напред.
- 85% от новите клиенти са разбрали за ACERA чрез Google.
За ACERA
АСЕРА е млада и бързоразвиваща се компания, специализирана в областта на строителния екстериор, направата на вертикални планировки и паважни настилки, реконструкция и монтажни дейности. Фирмата предлага цялостни решения – консултация за най-подходящата настилка, доставка и монтаж и въвеждане на дадения обект в експлоатация. Коректност, качество и индивидуален подход са в основата на високата ефективност на всеки един проект. Компанията получава безвъзмездно финансиране в размер на 153 807.60 лв. по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ за проекта „Заетост за безработни и неактивни лица в АСЕРА ЕООД”, който стартира през месец август 2016 г. (http://acera-bg.com/bg)
За Xplora BG
Експлора е маркетинг и дигитална агенция, фокусирана в осигуряването на впечатляваща възвращаемост на инвестицията (ROI) от дигиталния маркетинг за своите клиенти. Уменията и опитът на екипа ни са причината за постигане на високи резултати по отношение на стратегия, управление, маркетинг, дигитален маркетинг, управление на проекти. Вярваме в дълбокото “потребителско прозрение” (кой, какво, кога, къде и защо прави нещо), което е основата за изграждане на цялостна дигитална система за 35 клиента и над 45 проекта за последната година. (https://xplora.bg/)
Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????
Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂