CASE STUDY
IUVO GROUP OŰ Estonia
Iuvo Началото

Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство – представяне на нова за България възможност за инвестиции – peer-to-peer.

Заданието

Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.

Предизвикателството

Подобни платформи напредват все повече на развитите финансови пазари и все повече индивидуални потребители ги използват. В България това е непозната услуга.

Подход и избор на канали

Направихме няколко buyer personas, за да можем да имаме оптимално задълбочен insight (прозрение) за таргет потребители като интереси, поведение, triggers (поводи за отключване на поведение по фунията за продажба на услугата). На тази база създадохме детайлна стратегия за достигане и ангажиране на таргет потребителите, като различните потребители научават за аспектите на стойностното предложение на Iuvo. Използваните криейтиви – визуални и текстови – отговаряха както на buyer persona-та на съответния потребител, така и на фазата от пътеката му при запознаване с услугата.

Използвахме най-подходящите канали за стартиране на потребителските пътеки – социални мрежи и Google екосистема, както и статии в премиум сайтове. След това продължихме фунията на потребителите чрез ремаркетинг на надграждащо съдържание, а в момента, в който имахме достатъчно конвертиращи таргет потребители, започнахме да таргетираме и акцентираме на потребители, сходни на най-конвертиращите. Коригирахме таргетирането, както и засилихме най-работещите послания към съответните аудитории на база на реалната дигитална интеракция на потребителите.

Резултати

Банер визиите се показаха над 150 000 пъти в GDN и постигнаха резултати от 1% CTR (click-through-rate). Благодарение на доброто оптимизиране на кампаниите и качественото таргетиране, успяхме да постигнем CPC (cost-per-click) под 0,09 лв. В дигиталния маркетинг микс беше включен и формат Gmail Sponsored Promotions, който позволи да таргетираме по ключови думи, които се намират в потребителските пощи на таргет аудиториите. Доброто таргетиране в този дигитален канал, както и добре конфигурираното послание дадоха резултати от над 20% CTR.

За период от 14 дни бяха вкарани в landing страницата над 3 000 уникални потребители (24% от които Returning visitors), от които постигнахме над 10% Conversion Rate. Над 40% от трафика беше от мобилни устройства.

Кампанията беше толкова успешна за клиента, че по негова молба спряхме вкарването на допълнителна аудитория към вече създадените маркетинг фунии. Целите бяха преизпълнени, бяха събрани над 320 уникални имейла на заинтересовани таргет потребители, поради което бюджетите бяха пренасочени за стартирането на peer-to-peer платформата. Работейки много тясно с екипа на Iuvo и management Financial Group, и като използвахме таргетиране, детайлни heat maps, различни послания и ремаркетиране – потвърдихме маркетинг предположенията, изчистихме потребителските потоци и peer-to-peer платформата вече можеше да мине към следващата фаза на развитието и комуникацията си.

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????

Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече
  • Как успяхме да превърнем миенето на ръце в специален ритуал

    Брандът Mexon е водещ български производител на перилни, почистващи и дезинфекциращи препарати, както и козметика. Компанията е основана през 1994 г. и до ден днешен е сред лидерите на вътрешния пазар с търговска марка Medix

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy BONI thumbnail
    Пътят към успешното развитие на дигиталното рекламно присъствие на “Бони” - цели, процеси, тестване и резултати

    “Бони” е най–големият свинепроизводител със 7 свинекомплекса, кланица, 2 месопреработвателни предприятия и 2 собствени бранда. Производството им обхваща всичко от А до Я и в последните 30 години са се наложили категорично на пазара на FMCG продуктите.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Gedeon Richter е специализирана фармацевтична компания с фокус върху женското здраве, която съчетава традиции и иновации във фармацевтичното производство повече от 120 години. Със своята широко призната експертиза и всеобхватна продуктова гама, Gedeon Richter е основен играч в областта на женското здраве.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Вафли “Споко” са един от най-смелите клиенти, с които работим. През годините, в които създаваме съдържание за тях, успяхме да спечелим доверието им и ни дадоха поле за изява, в което да си позволим да бъдем креативни. Заедно изградихме акаунта на бранда в Instagram, създавайки забавно съдържание, подходящо именно за тяхната аудитория.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂