Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia
Заданието
Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.
Предизвикателството
Подход и избор на канали
Направихме няколко buyer personas, за да можем да имаме оптимално задълбочен insight (прозрение) за таргет потребители като интереси, поведение, triggers (поводи за отключване на поведение по фунията за продажба на услугата). На тази база създадохме детайлна стратегия за достигане и ангажиране на таргет потребителите, като различните потребители научават за аспектите на стойностното предложение на Iuvo. Използваните криейтиви – визуални и текстови – отговаряха както на buyer persona-та на съответния потребител, така и на фазата от пътеката му при запознаване с услугата.
Използвахме най-подходящите канали за стартиране на потребителските пътеки – социални мрежи и Google екосистема, както и статии в премиум сайтове. След това продължихме фунията на потребителите чрез ремаркетинг на надграждащо съдържание, а в момента, в който имахме достатъчно конвертиращи таргет потребители, започнахме да таргетираме и акцентираме на потребители, сходни на най-конвертиращите. Коригирахме таргетирането, както и засилихме най-работещите послания към съответните аудитории на база на реалната дигитална интеракция на потребителите.
Резултати
Банер визиите се показаха над 150 000 пъти в GDN и постигнаха резултати от 1% CTR (click-through-rate). Благодарение на доброто оптимизиране на кампаниите и качественото таргетиране, успяхме да постигнем CPC (cost-per-click) под 0,09 лв. В дигиталния маркетинг микс беше включен и формат Gmail Sponsored Promotions, който позволи да таргетираме по ключови думи, които се намират в потребителските пощи на таргет аудиториите. Доброто таргетиране в този дигитален канал, както и добре конфигурираното послание дадоха резултати от над 20% CTR.
За период от 14 дни бяха вкарани в landing страницата над 3 000 уникални потребители (24% от които Returning visitors), от които постигнахме над 10% Conversion Rate. Над 40% от трафика беше от мобилни устройства.
Кампанията беше толкова успешна за клиента, че по негова молба спряхме вкарването на допълнителна аудитория към вече създадените маркетинг фунии. Целите бяха преизпълнени, бяха събрани над 320 уникални имейла на заинтересовани таргет потребители, поради което бюджетите бяха пренасочени за стартирането на peer-to-peer платформата. Работейки много тясно с екипа на Iuvo и management Financial Group, и като използвахме таргетиране, детайлни heat maps, различни послания и ремаркетиране – потвърдихме маркетинг предположенията, изчистихме потребителските потоци и peer-to-peer платформата вече можеше да мине към следващата фаза на развитието и комуникацията си.
Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????
Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂