CASE STUDY
IUVO GROUP OŰ Estonia
Iuvo Началото

Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство – представяне на нова за България възможност за инвестиции – peer-to-peer.

Заданието

Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.

Предизвикателството

Подобни платформи напредват все повече на развитите финансови пазари и все повече индивидуални потребители ги използват. В България това е непозната услуга.

Подход и избор на канали

Направихме няколко buyer personas, за да можем да имаме оптимално задълбочен insight (прозрение) за таргет потребители като интереси, поведение, triggers (поводи за отключване на поведение по фунията за продажба на услугата). На тази база създадохме детайлна стратегия за достигане и ангажиране на таргет потребителите, като различните потребители научават за аспектите на стойностното предложение на Iuvo. Използваните криейтиви – визуални и текстови – отговаряха както на buyer persona-та на съответния потребител, така и на фазата от пътеката му при запознаване с услугата.

Използвахме най-подходящите канали за стартиране на потребителските пътеки – социални мрежи и Google екосистема, както и статии в премиум сайтове. След това продължихме фунията на потребителите чрез ремаркетинг на надграждащо съдържание, а в момента, в който имахме достатъчно конвертиращи таргет потребители, започнахме да таргетираме и акцентираме на потребители, сходни на най-конвертиращите. Коригирахме таргетирането, както и засилихме най-работещите послания към съответните аудитории на база на реалната дигитална интеракция на потребителите.

Резултати

Банер визиите се показаха над 150 000 пъти в GDN и постигнаха резултати от 1% CTR (click-through-rate). Благодарение на доброто оптимизиране на кампаниите и качественото таргетиране, успяхме да постигнем CPC (cost-per-click) под 0,09 лв. В дигиталния маркетинг микс беше включен и формат Gmail Sponsored Promotions, който позволи да таргетираме по ключови думи, които се намират в потребителските пощи на таргет аудиториите. Доброто таргетиране в този дигитален канал, както и добре конфигурираното послание дадоха резултати от над 20% CTR.

За период от 14 дни бяха вкарани в landing страницата над 3 000 уникални потребители (24% от които Returning visitors), от които постигнахме над 10% Conversion Rate. Над 40% от трафика беше от мобилни устройства.

Кампанията беше толкова успешна за клиента, че по негова молба спряхме вкарването на допълнителна аудитория към вече създадените маркетинг фунии. Целите бяха преизпълнени, бяха събрани над 320 уникални имейла на заинтересовани таргет потребители, поради което бюджетите бяха пренасочени за стартирането на peer-to-peer платформата. Работейки много тясно с екипа на Iuvo и management Financial Group, и като използвахме таргетиране, детайлни heat maps, различни послания и ремаркетиране – потвърдихме маркетинг предположенията, изчистихме потребителските потоци и peer-to-peer платформата вече можеше да мине към следващата фаза на развитието и комуникацията си.

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????

Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂