Lorelli Началото

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

 

Кои са Lorelli?

Ако все още не сте чували за Lorelli, най-вероятно досега не ви се е налагало да търсите някой от техните продукти. Lorelli са сред лидерите на пазара за бебешки и детски продукти, предлагайки своята богата продуктова гама чрез голяма дистрибуторска мрежа.. Компанията работи с едни от най-големите търговски вериги в страната и над 50 други държави. Продуктите с марка Lorelli са иновативни, качествени и достъпни.

Цел на кампанията

Именно иновациите и неспирният стремеж на компанията да предлага актуални решения в синхрон с последните тенденции диктува и постоянния растеж на продуктовото им портфолио с ежегодни нови колекции. Целта на първата ни обща кампания беше именно да представим новата колекция детски колички пред широка аудитория и да провокираме желание в потребителите да научат повече за нея. Желание, което в процеса на кампанията да превърнем в решение за покупка. 

Предизвикателства

Още преди да стартираме дигиталните си кампании, осъзнавахме, че сме изправени пред редица предизвикателства по пътя към изпълнения на целта си – както на бизнес ниво, така и на ниво реклама. Част от тях бяха породени от силно конкурентната среда, а други от начина на продажба на продуктите на Lorelli. Наред с плюсовете, използването на широка дистрибуторска мрежа е свързано и с трудности по координация на промоционалните активности и проследяемостта на резултатите.

Какво предполагахме в началото на кампанията?

Започнахме подготовката за рекламната кампания с няколко хипотези: 

  • Основният ни таргет са жени. 
  • Необходимо е да достигнем до таргет аудиториите на няколко пъти с послания, съобразени с етапа от потребителската пътека, на който се намират, за да можем да ги предвижим напред по пътя им  – от запознаване с продуктите, до търсене на повече информация за това къде са налични и последваща покупка.
  • Очакван най-голям интерес към дистрибуторската мрежа от ремаркетинг аудиториите. 
  • Видеата ще представляват по-голям интерес за жените. 
  • Ще имаме нужда от разнообразна информация и атрактивни ресурси, за да провокираме интереса на потребителите и да се отличим сред конкурентите. 

Какви формати и послания използвахме?

Спецификата на кампанията, очакваните предизвикателства и направените хипотезите диктуваха избора на рекламни формати и канали. Планирахме Google Search реклама, целяща да покрие максимална част от търсенията. Заложихме голяма част от бюджета към awareness канали (Facebook, Instagram, GDN, Youtube), без да поставяме на заден план ремаркетинг аудиториите.

Използвахме микс от видеа с различна продължителност, усещане и фокус (върху продукта, емоцията или ситуацията); статични банери, анонсиращи новата колекция; сторита; FB карусели и Google Ads HTML 5 банери с различните модели и цветове колички. При подготовката на текстовете за рекламите решихме да заложим, както на функционалните характеристики на продуктите, така и на техния дизайн и свързаните с тях емоции. Искахме да говорим както на мъжете, така и на жените, на рационалните потребители и на импулсивните купувачи, да представим предимствата на продуктите, но и да създадем емоция.

Какво всъщност са наблюдаваше в хода на кампанията?

  • Мъжете са много активни в избора на детски продукти. При Search кампаниите за тях отчетохме по-висок Conversion rate, по-дълго прекарано време на сайта, повече разгледани страници. По-добри резултати за тях отчетохме и при видео кампаниите, където наблюдавахме по-висок View rate при таргетиране на мъже. 
  • Всички Facebook потребители, без изключение, кликат още в началото на каруселите – няма нужда да разглеждат и четат твърде много в рекламата.
  • Дълги потребителски пътеки с чувствителни разлики в поведението на потребителите в зависимост от етапа на потребителската пътека, на който се намират. 

Сблъскаха ли се очакванията ни с действителността?

  • С натрупването на опит се научаваме да правим по-добри хипотези. Не по-малко ценно е обаче, че се научаваме да не ги приемаме за безусловно верни, както и как да реагираме, когато те не съответстват на действителността. 
    Независимо, че очаквахме по-голям интерес от страна на дамите, съобразихме част от рекламните послания и ресурси и с мъжката част от нашата таргет аудитория. Още преди старта на кампаниите, се допитахме до 
    Think with Google, други онлайн ресурси, както и родителите в нашето обкръжение, за да сме сигурни, че не пристъпваме напред с грешните послания или изпускайки важни аудитории.

Малко цифри за финал

Нищо нямаше да има смисъл, ако не беше довело до желаните резултати. Затова споделяме и тях: 

нови посетители на сайта

%

повече сесии на сайта

%

повече преглеждания на страниците с дистрибуторите

%

повече преглеждания на контактната информация

И най-важното

%

20% повишение в продажбите в категория бебешки колички в периода на дигиталната кампания

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

 

superHUMAN ПОРТФОЛИО

1 Opera Case Study Carousel

Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel

Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

2 ArianaRadler Case Study Carousel

@ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Batiste Case Study carousel

Кампания с Ева

Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

ZagorkaIPA Case Study carousel

Zagorka IPA – Българско пиво по британска рецепта

През зимата най-сладко е да мечтаем за топло лято и за разхлаждаща бира в ръка. Нека го направим заедно, докато си говорим за Zagorka IPA – българското пиво по британска рецепта. Със своята изразена цитрусова горчивина и аромати тя е създадена за хората в България, търсещи нови и различни бирени вкусове, като в същото време им представя пиво с близък до любимия им вкус.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Prestige Case Study carousel

Кулинарна надпревара с “Роден край”

Една видео кампания, реализирана с помощта на ПРЕСТИЖ 96 и тяхната вярна аудитория
Знаете, че темата със сладичкото е чувствителна тема – за мъже и за жени, за малки и големи. В офисa на Xplora обаче сладкото е на почит и истината е, че проблем с него нямаме. Не само че следобедната ни закуска е гарантирана, а и въображението на всеки скрит талант в готвенето си позволява да се развихри с продуктите на Престиж 96.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Britanica Case Study carousel

“Растем заедно” с BRITANICA Park School

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя.
Първото частно парк училище в българия – britanica park school отвори врати през септември 2019 г. Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на bps държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Aladin Case Study carousel

Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

VIESSMANN как спечелихме сребро Case Study carousel

Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ Case Study carousel

ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

Представяме ви нашето case study във връзка с едно от най-големите събития на Investor.
Петият пореден “Форум бременност и детско здраве” е един от най-големите и най-разпознаваеми форуми от този характер, който тази година успя да събере близо 2000 гости общо в двата дни.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

MedixAlvina Case Study carousel

Medix Alvina Deluxe Perfume

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:

  • Домакини, които обожават да мият съдове;
  • Деца, които постоянно се цапат;
  • Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност;

Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Fintrade КОГАТО ПРОМЯНАТА В ПЪРВОНАЧАЛНАТА КОНЦЕПЦИЯ Case Study carousel

Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти “Съюзник”

Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация

Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

ZooMall Case Study carousel

Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

Каква беше целта?
Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Fintrade УСПЕШНИ B2B МАРКЕТИНГ ПРАКТИКИ Case Study carousel

Успешни B2B маркетинг практики, съчетаващи употребата на социалните мрежи със силата на Google

През 2016 г. започнахме работа с нашия клиент Fintrade – небанкова, финансова институция, специализирана в областта на бизнес кредитирането. Както при всеки B2B клиент и тук, в началото на съвместната ни работа, имахме сериозни предизвикателства, които се изразяваха в това да проучим пазара, да дефинираме правилните таргет аудитории и да изберем подходящите дигитални канали, чрез които да достигнем до тях. Едно от основните ни предимства по това време беше, че освен банковите институции, нямаше други сериозни играчи на пазара, които да взимат сериозен рекламен дял, и малкият бизнес имаше нужда от партньор като Fintrade. Просто не знаеше, че съществува и ние трябваше да поправим това. Ето как реализирахме успешен дигитален маркетинг за B2B.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Idelyn Case Study carousel

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Acera Началото 1

Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

12 000% възвръщаемост на инвестицията в реклама, 85% от новите клиенти са разбрали за ACERA чрез Google

1
Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема. Така тя ще бъде един от работещите канали в интегрирания маркетинг на компанията за постигане на все по-значими бизнес цели.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

IUVO Case Study carousel

Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство – представяне на нова за България възможност за инвестиции – peer-to-peer.

ЗАДАНИЕТО
Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Toyota Case Study carousel

Toyota Hybrid – Знам Защо

Клиентът ни Toyota Balkans се обърна към нас за постигането на една от най-важните цели на компанията за 2016 г. – 100% увеличение на продажбите на гамата хибридни автомобили на компанията.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂