Началото

ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

Представяме ви нашето case study във връзка с едно от най-големите събития на Investor.

Петият пореден “Форум бременност и детско здраве” е един от най-големите и най-разпознаваеми форуми от този характер, който тази година успя да събере близо 2000 гости общо в двата дни.

ПРОБЛЕМЪТ

Investor имаха нужда от професионалисти, които да им помогнат с таргетирано промотиране на тазгодишния (2016 год.) “Форум бременност и детско здраве” в Google и Facebook към релевантни аудитории, състоящи се от бъдещи и настоящи майки. Другите канали, които те използваха, бяха радио и банери в сайтовете на групата. Разчитаха и на медийни партньорства. Нашата роля беше да сме доверен партньор, който освен да ги консултира, имаше за задача да изготви и проследи осъществяването на стратегия в Google и Facebook, както и постигането на предварително заложени performance цели.

РЕШЕНИЕ И СТРАТЕГИЯ

За да изпълним зададената цел, използвахме:

 

1 1
  • Промотиране в Google Display Network с релевантно визуално и текстово съдържание, водещо към страницата на събитието;
  • Facebook банери, водещи към сайта;
  • Ремаркетинг на всички, които са били на сайта, но не са заявили своето присъствие;
  • Мейлинг до участници от предишни години (който постигна добри резултати).


Стратегията ни включваше сериозно сегментиране на аудиториите и разделянето им на различни релевантни подтаргети като:

  • Майки на деца до 4 години;
  • Бременни жени и такива, които имат интереси, свързани с бременността;
  • Таргетиране на жени по релевантни интереси;
  • Similar и Lookalike аудитории (аудитории, сходни на тези, които са посетили сайта – със сходна демография и интереси). Те също сработиха повече от добре.

Сегментираното таргетиране ни помогна за по-лесно следене на фуниите и ни показа кой таргет и кой канал работят най-добре. Например – благодарение на сегментирането, открихме, че макар и да имахме най-много кликове от таргета “бременни жени”, то записванията от тях бяха едни от най-ниските.

Също така, благодарение на гореспоменатия подход, в последствие имахме възможността да изключим дадени аудитории и да оставим само най-добре конвертиращите с цел да осигурим максимално много участници.

В последните дни на събитието подменихме банер съдържанието и посланията им с такива, които да създават т.нар. “sense of urgency” на потребителя, споменавайки “ограничени места” или че “остават само 5 дни до края на записването”. 

Създадена бе и специална Facebook страница, която да събира на едно място хората, които имат интерес към форума и да им дава информация за събитието, лекторите, спонсорите. Използвахме я и като място, на което хората да могат да задават своите въпроси и да получават бърз и адекватен отговор. 

РЕЗУЛТАТИ

В края на двумесечната рекламна кампания “Форум бременност и детско здраве” събра близо 2000 участници, като от тях:

2
Това поставя рекорд на посещенията с много над предходните години. За сравнение – на първото събитие от 2013 г. са присъствали 200 гости.

Бързата обратна връзка, която дават рекламата и постоянният мониторинг на записванията, подсказа, че залата ще е препълнена. Това помогна на Investor да намерят максимално много брандове, които да бъдат спонсори на форума и да присъстват със свой щанд на събитието. Общият им брой беше 28, което е значително повече в сравнение с предходни години, а сред тях се отличаваха имена като Lidl, Philips Avent, Mutsy, NUK и Henkel.

За да се покаже колко ценна е аудиторията, освен детски кът и кетъринг, за удобство на присъстващите бяха изградени:

  • Зона за кърмене – изградена от Philips Avent – зоната се намираше в залата, така че дамите да не пропускат лекциите. Бяха осигурени и всички нужни условия за пълното удобство и спокойствие на кърмачките.
  • Зона за повиване – изградена от Lidl – те промотираха собствения си бранд пелени и мокри кърпички „Toujours”, като предоставиха безплатно своите продукти, за да могат майките да ги изпробват.

Тази година бе белязана и от присъствието на още по-интересни лектори, както и важни партньорства с едни от най-големите столични болници – Александровска и Майчин дом.
За самите спонсори беше подготвена силна изложбена част, за да могат да представят своите силни страни. Те самите имаха възможност да извършват търговска дейност и да се позиционират имиджово чрез две големи томболи. Поради големия обхват на медийната група, партньорите получиха и силно отразяване.

3

От performance гледна точка резултатите са следните – средно висока цена на клик от €0.04, а достигането до 1000 човека ни струваше €0.94. Предвид стратегията, която заложихме като основа на подхода си, имахме възможност за тестове на различни аудитории, а това ни даде информацията кой канал как се е представил. В последствие оптимизирахме максимално всички разходи. Можем да се похвалим и с това, че успяхме да покажем, че Google и Facebook са чудесни платформи, които могат да са максимално ефективни за performance реклама с правилната стратегия и изпълнение.

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало – вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място – ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход 🙂

superHUMAN ПОРТФОЛИО

1 Opera Case Study Carousel

Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel

Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Lorelli Case Study carousel

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

2 ArianaRadler Case Study Carousel

@ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Batiste Case Study carousel

Кампания с Ева

Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

ZagorkaIPA Case Study carousel

Zagorka IPA – Българско пиво по британска рецепта

През зимата най-сладко е да мечтаем за топло лято и за разхлаждаща бира в ръка. Нека го направим заедно, докато си говорим за Zagorka IPA – българското пиво по британска рецепта. Със своята изразена цитрусова горчивина и аромати тя е създадена за хората в България, търсещи нови и различни бирени вкусове, като в същото време им представя пиво с близък до любимия им вкус.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Prestige Case Study carousel

Кулинарна надпревара с “Роден край”

Една видео кампания, реализирана с помощта на ПРЕСТИЖ 96 и тяхната вярна аудитория
Знаете, че темата със сладичкото е чувствителна тема – за мъже и за жени, за малки и големи. В офисa на Xplora обаче сладкото е на почит и истината е, че проблем с него нямаме. Не само че следобедната ни закуска е гарантирана, а и въображението на всеки скрит талант в готвенето си позволява да се развихри с продуктите на Престиж 96.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Britanica Case Study carousel

“Растем заедно” с BRITANICA Park School

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя.
Първото частно парк училище в българия – britanica park school отвори врати през септември 2019 г. Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на bps държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Aladin Case Study carousel

Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

VIESSMANN как спечелихме сребро Case Study carousel

Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

MedixAlvina Case Study carousel

Medix Alvina Deluxe Perfume

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:

  • Домакини, които обожават да мият съдове;
  • Деца, които постоянно се цапат;
  • Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност;

Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Fintrade КОГАТО ПРОМЯНАТА В ПЪРВОНАЧАЛНАТА КОНЦЕПЦИЯ Case Study carousel

Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти “Съюзник”

Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация

Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

ZooMall Case Study carousel

Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

Каква беше целта?
Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Fintrade УСПЕШНИ B2B МАРКЕТИНГ ПРАКТИКИ Case Study carousel

Успешни B2B маркетинг практики, съчетаващи употребата на социалните мрежи със силата на Google

През 2016 г. започнахме работа с нашия клиент Fintrade – небанкова, финансова институция, специализирана в областта на бизнес кредитирането. Както при всеки B2B клиент и тук, в началото на съвместната ни работа, имахме сериозни предизвикателства, които се изразяваха в това да проучим пазара, да дефинираме правилните таргет аудитории и да изберем подходящите дигитални канали, чрез които да достигнем до тях. Едно от основните ни предимства по това време беше, че освен банковите институции, нямаше други сериозни играчи на пазара, които да взимат сериозен рекламен дял, и малкият бизнес имаше нужда от партньор като Fintrade. Просто не знаеше, че съществува и ние трябваше да поправим това. Ето как реализирахме успешен дигитален маркетинг за B2B.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Idelyn Case Study carousel

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Acera Началото 1

Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

12 000% възвръщаемост на инвестицията в реклама, 85% от новите клиенти са разбрали за ACERA чрез Google

1
Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема. Така тя ще бъде един от работещите канали в интегрирания маркетинг на компанията за постигане на все по-значими бизнес цели.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

IUVO Case Study carousel

Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство – представяне на нова за България възможност за инвестиции – peer-to-peer.

ЗАДАНИЕТО
Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Toyota Case Study carousel

Toyota Hybrid – Знам Защо

Клиентът ни Toyota Balkans се обърна към нас за постигането на една от най-важните цели на компанията за 2016 г. – 100% увеличение на продажбите на гамата хибридни автомобили на компанията.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂