Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

SuperHuman кампании, разказани от нашите клиенти –
Екопак България

Xplora CaseStudy Testimonal Ecopack Inner

“Обикновените хора са новите инфлуенсъри за мен. В случая на “Екопак” за мен е много важно да го показваме по този начин, защото разделното събиране не е елитна практика, не е VIP преживяване – това е нещо, което всеки един от нас трябва да прави.”

Това ни сподели Ива Стефанова, Мениджър “Връзки с обществеността, PR и комуникации” в “Екопак България”. Работим с компанията за разделно събиране на отпадъци от 2 години и заедно реализираме множество дигитални кампании. Партньорството ни доказва колко е важно позиционирането на една компания онлайн и какви са предизвикателствата за успешното дигитално присъствие по специфична тема, засягаща цялото общество.

Какви резултати постигнахме, кои са инструментите, които помогнаха за израстването на онлайн присъствието на “Екопак България”, и кой беше WOW моментът при работата им с нас – можеш да научиш във видеото.