ИСТОРИИ НА УСПЕХА С ГЕОРГИ ЛАЗАРОВ

Добре дошъл в „Истории на успеха“! Място, където дигиталните предизвикателства се превръщат във вдъхновяващи истории за професионален растеж.

Представяме ти реалните герои в маркетинга – хората, които имат цел за постигане.

Разкажи ни с какво се занимаваш

Аз съм Георги Лазаров, маркетинг специалист за брандовете “Ресторант Лазур” и Kobo bar & dinner. Работата ми се състои в управлението на профилите ни във Facebook и Instagram, както и в планирането и реализацията на комуникационни кампании. Всеки месец участвам активно в създаването на атрактивно и апетитно съдържание, което рекламираме на целевите ни потребители в района на Пазарджик.

Какви са предизвикателствата, с които се сблъскваш? Кой е “злодеят”, за който ти трябваше помощ?

Основните предизвикателства, с които се сблъсквам, са свързани с изграждането на дългосрочен, позитивен имидж и постигането на висока осведоменост за нашите услуги. На оперативно ниво предизвикателствата са свързани с месечното планиране и ефективното рекламиране.

‘‘Злодеят‘‘ може би има(ше) няколко лица, макар и не толкова страшни , а именно ограничените ресурси и липсата на предварително разработени стратегии. С помощта на агенцията успяхме да структурираме и оптимизираме тези процеси.

Какво хареса в нас като гид?

Това, което ми хареса най-много, е готовността за съдействие, холистичният подход при съставянето на стратегиите и приятелското отношение. Всичко това е в основата на успешната ни работа и причината да бъдете наш ‘’гид‘‘. Всеки един човек от екипа, с когото съм работил, е винаги на линия да помогне за какъвто и да е казус, свързан с работата, за което съм много благодарен!

Какъв беше планът, който ти прие?

Планът, който приех, включва разработените дигитални стратегии, тъй като те представляват основата на съвместната ни работа. От първото брифиране до представянето и прилагането им след това, успяхте да ни помогнете да поставим успешно начало на нашата дигитална комуникация и да научим много.

Как изглеждаше успехът след това? Какво успя да промениш?

Плодовете на труда мога да определя по следния начин:

  • Създадохме ясен и структуриран подход за комуникация с нашите клиенти онлайн;
  • Придобихме ценни знания за планирането на съдържание и кампании;
  • Успешно увеличихме осведомеността и ангажираността на нашата таргет аудитория чрез локализирана реклама, която месечно достига до правилните потребители.