Знаеш ли, че можеш да натрупаш знания и умения в дигиталния маркетинг чрез нашата Xplora Academy?

ИСТОРИИ НА УСПЕХА С ГАБРИЕЛА МИХАЛЕВА

Добре дошъл в „Истории на успеха“! Място, където дигиталните предизвикателства се превръщат във вдъхновяващи истории за професионален растеж.

Представяме ти реалните герои в маркетинга – хората, които имат цел за постигане.

Разкажи ни с какво се занимаваш

Аз съм Габриела Михалева, мениджър Бизнес Развитие, Медицински Център „Спектро Институт по Медицинска Естетика“ от 2023-та година. Занимавам се с растеж и устойчиво развитие на бизнеса, стратегия и нови възможности, управление на екипи, човешки ресурс и медицински направления, управление маркетинг и финанси, политика продажби, оптимизация вътрешни процеси, както и връзки с външни публики. Образование: магистър фармацевт, специализация – Клинична фармация и курс по фармацевтичен бизнес, МУ София. Професионален опит: над 15-годишен мениджърски опит в 3 компании европейски и световни лидери във фармацевтичния бранш, управление на лечебни заведения.

Какви са предизвикателствата, с които се сблъскваш? Кой е “злодеят”, за който ти трябваше помощ?

Предизвикателствата ни мотивират да бъдем по-гъвкави, креативни и продуктивни спрямо предишния ден. Именно те ни развиват, те са просто пътят към успеха, към стремежа да осигурим високо качество за нашите пациенти. Вярвам, че когато искаш да създаваш тенденции и да бъдеш пример за следване, трябва да избереш за партньор – експерт. Така след задълбочен анализ и проучване се доверихме на Xplora. Аз не се боря със злодеи, с партньор като Xplora ги „хапвамe за закуска“. Ето и само някои от „ежедневните злодеи“ – ограничен ресурс – време, технологична сложност на рекламните кампании, бързо темпо на промени в дигиталния маркетинг, сериозни рестрикции в комуникацията и рекламата на медицинските услуги, фалшиви заплахи и фишинг атаки… Платформите, които използваме за реклама и комуникация, изискват постоянни актуализации и адаптации. Всички тези аспекти са изключително основно определящи за развитието на бизнеса, така, че според мен е ключово решение, отговорността и грижата за дигиталния маркетинг на медицинския ни център, да е в експертни ръце, а ние да сме фокусирани върху осигуряване на медицинска грижа на най-високо ниво.

Какво хареса в нас като гид?

Високо оценявам лекотата на комуникацията с екипа, времето, което ми спестявате, когато ме разбирате добре, професионалните и задълбочени съвети, които ми давате, на база анализи и метрики, актуални тенденции, конкурентна среда. Харесва ми бързата ви реакция в ситуации, персонализирания и ангажиран подход, който показвате към мен и бизнеса ни. Знам, че не просто предлагате стандартни решения и инструменти, а наистина се интересувате от уникалните нужди и цели на нашия медицински център. Много ми харесва, че сте проактивни, с великолепна креативност, винаги сте на разположение за въпроси, предлагате решения в движение и заедно излизаме извън рамките на обичайното. Зад всяка дума, която споменавам тук изникват толкова много примери и ситуации, че в обобщение мога да кажа, че чувствам сигурност вие да сте моят доверен гид в изграждане на дигиталния ни имидж.

Какъв беше планът, който ти прие?

Изградихме заедно едногодишна стратегия, която постепенно ни разви и изкачи по потребителската фуния. Планът ни за действие е с фокус върху дългосрочен растеж, изграждане на доверие сред нашата аудитория и устойчиви взаимоотношения с пациентите. Планът, който следваме е гъвкав, адаптираме го заедно постоянно с ясната и измерима цел – да укрепим нашата репутация като лидер в сферата на естетичната медицина.

Как изглеждаше успехът след това? Какво успя да промениш?

Успехът е естественият резултат на партньорската ни експертна и задълбочена работа, извършвана със страст и отдаденост към всеки детайл. Успехът ни и позитивните промени при нас са в количествени и в качествени показатели. Подобряване на бранд разпознаваемостта ни, популярността ни, увеличаване на запитванията от нови пациенти, значително по-голяма ангажираност, лоялност, препоръки и позитивна обратна връзка. Издигане на доверието към на бранда ни до ниво на лидер, експерт за на нашата аудитория, която вече не се интересува само от нашите медицински услуги, но и от цялостния ни подход към здравето и благополучието. За силно резултатно ориентиран човек като мен, успехът ясно и лесно се измерва в метриките – увеличен брой пациенти на годишна база, увеличен годишен оборот, и двете реализирани с ръст от похвален процент.