superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Metropolitan
“И това, което ние положихме като основи в началото и което всеки трябва да направи е да изгради първо своята стратегия за своя бизнес, целите, които иска да постигне с дигиталния маркетинг, да си попълни добре брифа, който вие изпращате, но не просто да го попълни, а да помисли нещата, да положи цели, да планира, да мисли кампанийно и винаги да следва този път… И всъщност това е нещо, с което и вие ни помогнахте – да видим тази посока на движение и да си я следваме, нещата да се случат много по-обмислено.”
Това ни сподели Мартина Божанска, която е маркетинг директор в хотел Метрополитън. Във видеото ще чуеш още за това с какво дигиталния маркетинг е полезен на хотелиерския бизнес, какви са пречките, които срещат, както и какво са променили в процесите си, благодарение на последните три години работа с нас.