Xplora Clients

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Mexon

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Mexon

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти“Огромното предизвикателство, което се изправя пред нас, е широкообхватната аудитория, която трябва да облъчим, тъй като продуктите са с доста широк таргет на потребление. Това означава да намерим ...
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Tombou

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Tombou

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти“Почти всички разговори с агенции, които съм имал са започнали с въпроса какъв е бюджета. Самото установяване на контакт с агенцията Xplora не се въртеше около бюджета. Отношението, което показа ...
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Schneider Electric

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Schneider Electric

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти“Основното предизвикателство е да достигнем до нашите таргет групи, защото те са много специфични, обособени, но и тесни. Например - електропроектанти, електроинсталатори, енергетици в заводи, ...
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – TESY

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – TESY

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти“Опитваме се да реализираме един хибриден модел чрез офлайн и онлайн взаимодействия с потребителите. Топ приоритет е да се диференцираме като марка на глобално ниво, като това го правим чрез ...
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Tavex Злато & Валута

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Tavex Злато & Валута

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти“Ние си мислехме едно, вие ни казахте, че трябва да се случи друго. В крайна сметка си променихме мнението и с вашата помощ успяхме да разберем, че нашите хипотези и практики, които реализираме ...
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Aladin Foods

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – Aladin Foods

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти“Валидирахме и страшно много предположения, които са свързани с поведението на нашите потребители, които до този момент чрез офлайн маркетинга бяха единствено и само точно това - предположения. ...