Xplora Clients

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br data-lazy-src=

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Viessmann

Като основно предизвикателство при нас е, ние сме B2B компания, тоест не извършваме продажби към крайните клиенти, а към фирми специалисти в бранша, които изграждат инсталациите в домовете на хората или в предприятия, производства и т.н. И за нас беше важно да достигнем до крайните клиенти като директна комуникация. Така, че този кръг на доверие искахме да изградим и затова дигиталният маркетинг с всичките му канали е едно, първо директно и работещо средство, освен това и резултатите са ясни и измерими. И това, което успяхме да направим заедно с вас и дефакто ръста в този процес и ръста на клиентите, които ние консултираме директно скочи в пъти.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br data-lazy-src=

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
UACG

Всъщност основното, което и ние сме се стремяли да постигнем, е да се погледнем с очите на кандидат-студентите, да видим какво е това, което привлича кандидат-студентите, за да дойдат да следват при нас. С дигиталния маркетинг, прилагането на дигиталния маркетинг ние успяхме всъщност да усетим мащаба на покриването с информация на целия този сегмент “кандидат-студенти”. A иначе чрез стандартните кампании, които се провеждат еднопосочно (ние говорим или ние пишем), провеждаме мероприятия в зала или пускаме имейли, след което нямаме представа колко хора са го прочели и колко хора са го разбрали. Чрез дигиталния маркетинг ние имахме обратната връзка да разберем и до колко хора е достигнало, и колко хора са го прочели, и колко хора са изгледали рекламите ни от край до край. Това не е никак малко като информация.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br data-lazy-src=

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Mexon

Огромното предизвикателство, което се изправя пред нас, е широкообхватната аудитория, която трябва да облъчим, тъй като продуктите са с доста широк таргет на потребление. Това означава да намерим и да съберем хората с различни интереси, с различни възрастови групи, да показваме неща, които да са им интересни, за да можем да ги ангажираме и да ги държим постоянно на страницата, така че да стават все по-големи фенове на марките. Това е едното предизвикателство.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br data-lazy-src=

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Tombou

Почти всички разговори с агенции, които съм имал са започнали с въпроса какъв е бюджета. Самото установяване на контакт с агенцията Xplora не се въртеше около бюджета. Отношението, което показа агенцията Xplora, беше wow факторът за нас. Вие отделихте достатъчно време да анализирате нашия продукт, ние да ви го обясним, но благодарение на това съвместно време, което отделихме, отношението, което имате към нас и продукта ни, ни дава възможността да имаме доверие, че когато поискаме нещо да се прави, то се прави от хора, които познава продукта и работят с нас. А не просто има едни пари, които трябва да се изхарчат, и каквото трябва ще го направим. Това отношение беше много по-различно от стандартното, което досега съм виждал.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br data-lazy-src=

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Schneider Electric

Основното предизвикателство е да достигнем до нашите таргет групи, защото те са много специфични, обособени, но и тесни. Например - електропроектанти, електроинсталатори, енергетици в заводи, facility мениджъри. Групи, които не могат да се дефинират само по демография или по друг конкретен критерий, който съществува в дигитална среда. Ние трябва да намерим начина да достигнем до тях.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br data-lazy-src=

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
TESY

Опитваме се да реализираме един хибриден модел чрез офлайн и онлайн взаимодействия с потребителите. Топ приоритет е да се диференцираме като марка на глобално ниво, като това го правим чрез дигиталния маркетинг, като персонализираме подходите си, за да можем наистина да даваме стойност на потребителите. За нас е важно клиентът да не извършва само едно действие спрямо бранда, само един лайк, само една покупка. Искаме нашите клиенти да са дългосрочни, да имаме застъпници, посланици на марката.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br data-lazy-src=

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Tavex Злато & Валута

Ние си мислехме едно, вие ни казахте, че трябва да се случи друго. В крайна сметка си променихме мнението и с вашата помощ успяхме да разберем, че нашите хипотези и практики, които реализираме офлайн в офисите си, нямат нищо общо с начина, по който хората се опитват да ни достъпят онлайн. Ако не беше работата ни с вас, сигурно все още щяхме да се лутаме за how-to-tips в интернет.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br data-lazy-src=

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Aladin Foods

Валидирахме и страшно много предположения, които са свързани с поведението на нашите потребители, които до този момент чрез офлайн маркетинга бяха единствено и само точно това - предположения. Благодарение на статистиките, които са абсолютно ясни и видими, ние успяхме да научим в детайл какви са мотивите на потребителите да бъдат наши клиенти, кои са силните ни страни според тях, кои са слабите ни страни и къде трябва да се подобрим. Смятам, че това е нещо, което дава ужасяващо много стойност на цялата съвместна работа и можем да градим много на тази основа

Xplora в Clutch

Clutch e място, в което може да прочетете верифицирани детайлни мнения от конкретен клиент на агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora. Ще откриете бизнес и маркетинг целите, подхода за избор на дигитална агенция, обхватите, времето на съвместна работа и разбира се – резултатите.