superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
DEV.BG
“Ние взехме доста важно решение, когато стартирахме с Job board проекта, да работим със стабилен партньор в сферата на комуникациите. Реално с Xplora работим от ден 1 и градим заедно комуникационната стратегия. Решихме да го направим така, понеже самият Job board като проект е доста особен и специфичен и има своите предизвикателства – от една страна, е market place, тоест ти трябва много добре да управляваш и предлагането, и търсенето в един market place. От друга страна, е услугата – търсенето на работа е доста low frequency, тоест хората търсят работа средно веднъж на три години и затова ни беше важно да работим със супер стабилен партньор като вас и да съчетаем буквално нашето знание за сферата с тесния know-how, който вие имате в различните канали. И за момента, според мен работим доста добре! Някои от по-нетривиалните неща, които мен лично много ме зареждат, че сме направили, са […] по-тясна сегментация на аудиториите, които посещават Job board-a. Нещо, което работим последните няколко месеца, също така са различните кампании в различните канали и техния отзвук или как това транслира към трафика в сайта и конкретния application.”
Това ни сподели Светослав, CEO на DEV.BG, най-големият IT job board в България. Още в първоначалните ни разговори със Све той ни даде ясен сигнал, че гледа на digital-a като ключов канал на успеха на компанията. “Предизвикателство прието”, отвърнахме ние. И се радваме, че имаме потвърждение, че не сме оставили нещата дотам. Как сме се справили – чуй в цялото му интервю по-долу: