Email маркетинг
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Защо стратегия за Имейл маркетинг?
Ролята на имейл маркетинга е да изпрати съобщение, което да мотивира потребителя да действа в точния момент.
Имейл маркетингът е един от каналите с най-голяма възвръщаемост на инвестицията (ROI). Причината се крие в усещането за по-персонално отношение, което комуникацията в този канал носи на потребителите. Чрез имейл комуникацията си с потребителите брандът изгражда по-близки отношения с тях, докато ги насочва по тяхната потребителска пътека.
Едно от най-ценните за маркетолози специфики на имейл маркетинг-а като канал, е фактът, че потребителят сам “ни допуска” в личното си пространство, абонирайки се за нашето имейл съдържание. С изграждането на имейл маркетинг стратегия ние се грижим за това всеки абонат да получава важна и интересна за него информация спрямо фазата от потребителската пътека, в която се намира.
- Да създаваме, поддържаме “чисти” имейл списъци и регулярно създаваме кампании за набиране на нови потребители
- Да определим подходящата честота на имейл кампаниите
- Да сегментираме записаните в бюлетина
- Да изпращаме релевантно съдържание за различните сегменти, отговарящо на изискванията и целите на бранда
- Да анализираме данните от отделните имейл кампании и да подобряваме тяхното съдържание спрямо нуждите на потребителите
Каква е ролята на съдържанието в Имейл маркетинг кампаниите?
Имейл маркетинг съдържанието има за цел да обогати бранд комуникацията, представяйки допълнителна полезна информация за потребителя. Кампаниите в този канал се отличават с висок conversion rate, за постигането на който съдържанието играе ключова роля. Причините за това са следните:
- Изграждане на изцяло персонализирани темплейти за мейлинги
- Добавяне на визуални елементи – емотикони, картинки, видеа, gif-чета
- Създаване на автоматизации
- Използване на визуални елементи като CTA с цел да се фокусира на правилните места вниманието на потребителя
Какъв опит имаме с Имейл маркетинг кампании?
За част от клиентите си създаваме и поддържаме имейл маркетинг акаунти, често в допълнение с други рекламни канали. По този начин създаваме 360-градусова композиция на комуникацията с аудиторията, което позволява на маркетолога да изпраща правилните послания към потребителят в зависимост взаимодействието на различните канали. За да осъществим този завършен кръг на бранд комуникацията извършваме цялостно планиране и създаване на имейл маркетинг стратегия, изпълнението ѝ, анализирането и подобряването ѝ.
Поддържаме имейл маркетинг канали за комуникация на брандове от FMCG, Retail, Finance и B2B секторите, като за всяка компания изработваме индивидуална стратегия и тактика.
Конкретни примери
- Изграждане на изцяло персонализирани темплейти за мейлинги
- Добавяне на визуални елементи – емотикони, картинки, видеа, gif-чета
- Създаване на автоматизации
- Използване на визуални елементи като CTA с цел да се фокусира на правилните места вниманието на потребителя
Какви услуги включва създаването на email marketing пакета?
Преглед и анализ на имейл маркетинг профил
Изграждане на имейл маркетинг стратегия
Изпълнение на имейл маркетинг стратегия
Анализ и доклад
Какви стъпки включва създаването и управлението на Имейл маркетинг кампании?
Определяне на измерими цели на кампанията
Създаване на съдържание, отговарящо на изискванията на кампанията и на tone of voice на бранда
Дизайн на темплейта
Анализ на кампанията
Избор на подходящо време за изпращане и стартиране на кампанията
Избор на подходящ сегмент за съответните цели и съдържание
Какви цели можете да постигате с имейл маркетинг кампании?
Awareness фаза
Consideration фаза
purchase фаза
loyalty
- Уведомяваме клиента за новите ни продукти и услуги
- Искаме неговата обратна връзка
- Мотивираме за препоръка на приятел
- Подканваме нови поръчки като го включим в програма за лоялни клиенти
Ролята на имейл маркетинга е да персонализира допълнително преживяването на потребителя от комуникацията с бранда, използвайки релевантна и персонализирана информация за ангажирането му. Всичко това се случва в една обща комуникационна рамка съвместно с останалите канали, за да се осъществи плавно преминаване по всяка от стъпките на потребителската пътека.