Email маркетинг
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Защо стратегия за Имейл маркетинг?
Ролята на имейл маркетинга е да изпрати съобщение, което да мотивира потребителя да действа в точния момент.
Имейл маркетингът е един от каналите с най-голяма възвръщаемост на инвестицията (ROI). Причината се крие в усещането за по-персонално отношение, което комуникацията в този канал носи на потребителите. Чрез имейл комуникацията си с потребителите брандът изгражда по-близки отношения с тях, докато ги насочва по тяхната потребителска пътека.
Едно от най-ценните за маркетолози специфики на имейл маркетинг-а като канал, е фактът, че потребителят сам “ни допуска” в личното си пространство, абонирайки се за нашето имейл съдържание. С изграждането на имейл маркетинг стратегия ние се грижим за това всеки абонат да получава важна и интересна за него информация спрямо фазата от потребителската пътека, в която се намира.
- Да създаваме, поддържаме “чисти” имейл списъци и регулярно създаваме кампании за набиране на нови потребители
- Да определим подходящата честота на имейл кампаниите
- Да сегментираме записаните в бюлетина
- Да изпращаме релевантно съдържание за различните сегменти, отговарящо на изискванията и целите на бранда
- Да анализираме данните от отделните имейл кампании и да подобряваме тяхното съдържание спрямо нуждите на потребителите
Каква е ролята на съдържанието в Имейл маркетинг кампаниите?
Имейл маркетинг съдържанието има за цел да обогати бранд комуникацията, представяйки допълнителна полезна информация за потребителя. Кампаниите в този канал се отличават с висок conversion rate, за постигането на който съдържанието играе ключова роля. Причините за това са следните:
- Изграждане на изцяло персонализирани темплейти за мейлинги
- Добавяне на визуални елементи – емотикони, картинки, видеа, gif-чета
- Създаване на автоматизации
- Използване на визуални елементи като CTA с цел да се фокусира на правилните места вниманието на потребителя
Какъв опит имаме с Имейл маркетинг кампании?
За част от клиентите си създаваме и поддържаме имейл маркетинг акаунти, често в допълнение с други рекламни канали. По този начин създаваме 360-градусова композиция на комуникацията с аудиторията, което позволява на маркетолога да изпраща правилните послания към потребителят в зависимост взаимодействието на различните канали. За да осъществим този завършен кръг на бранд комуникацията извършваме цялостно планиране и създаване на имейл маркетинг стратегия, изпълнението ѝ, анализирането и подобряването ѝ.
Поддържаме имейл маркетинг канали за комуникация на брандове от FMCG, Retail, Finance и B2B секторите, като за всяка компания изработваме индивидуална стратегия и тактика.
Mailchimp Partner
Xplora е една от двете български компании, които са официален партньор на Mailchimp. Компаниите, които имат Mailchimp Partner Badge, трябва да отговарят на серия изисквания. Сред условията са колко броя активни платени кампании са се развили в профила и сертифициран ли е екипът на компанията от академията на Mailchimp. Този партньорски статус ни позволява да се възползваме от различни предимства пред останалите агенции с Имейл маркетинг услуги. С тези допълнителни знания и умения добавяме още стойност към клиентите ни.
Конкретни примери
Какви услуги включва създаването на email marketing пакета?
Преглед и анализ на имейл маркетинг профил
Изграждане на имейл маркетинг стратегия
Изпълнение на имейл маркетинг стратегия
Анализ и доклад
Какви стъпки включва създаването и управлението на Имейл маркетинг кампании?
Определяне на измерими цели на кампанията
Създаване на съдържание, отговарящо на изискванията на кампанията и на tone of voice на бранда
Дизайн на темплейта
Анализ на кампанията
Избор на подходящо време за изпращане и стартиране на кампанията
Избор на подходящ сегмент за съответните цели и съдържание
Какви цели можете да постигате с имейл маркетинг кампании?
Awareness фаза
Consideration фаза
purchase фаза
loyalty
- Уведомяваме клиента за новите ни продукти и услуги
- Искаме неговата обратна връзка
- Мотивираме за препоръка на приятел
- Подканваме нови поръчки като го включим в програма за лоялни клиенти
Ролята на имейл маркетинга е да персонализира допълнително преживяването на потребителя от комуникацията с бранда, използвайки релевантна и персонализирана информация за ангажирането му. Всичко това се случва в една обща комуникационна рамка съвместно с останалите канали, за да се осъществи плавно преминаване по всяка от стъпките на потребителската пътека.