Съдържание във Facebook
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме във Facebook?
Поддържаме бизнес страници на компании в FMCG, Retail, Finance и B2B секторите, като за всяка компания изработваме индивидуална стратегия. За редица от клиентите ни това е основен канал на комуникация, генериране на релевантен трафик и създаване на мотивация за тест на продукт.
Конкретни примери
Защо съдържание във Facebook?
- платформата и нейните формати са много интуитивни и лесни за консумация
- разполага с голяма гама от различни функционалности за представяне на информация и ангажирането на вниманието на аудиторията с нея
- потребителите знаят как да извлекат максимална стойност от съдържанието с минимални усилия
- се въвеждат промени и новости във функционалностите на социалната мрежа, които са изцяло в полза на по-доброто и интересно преживяване на аудиторията
- дава възможност за създаване на тестова комуникация, с която да се валидира предположение за потенциална потребителска реакция на базата на тази комуникация
- брандът показва готовността си за открит и честен разговор, като предразполага аудиторията към същото
- претърпява постоянно подобрение с цел улесняване на създаването, споделянето и проследяването на съдържание
- позволява свободен достъп до съдържанието на конкурентни брандове с цел проследяване на тяхната комуникация и интеракция с потребителите
- дава възможност за активно наблюдение на аудиторията и нейните реакции в различни ситуации
В последните години се наблюдават следните трендове и посоки на развитие на съдържанието във Facebook:
Какви услуги включва създаването на съдържание във Facebook?
- Стратегия на съдържанието
- Постинг план
- Доклад и отчети
- Проследяване на конкурентни брандове
Какви стъпки включва създаването на съдържание във Facebook?
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Определянето на основни комуникационни линии, теми и формати на съдържанието
Създаване на месечен постинг план
Оптимизиране на предлаганото съдържание на месечна база според постигнатите резултати
Следене и анализ на поведението на потребителите според представеното съдържание