Реклама в Instagram
Instagram е 4-тата най-популярна и използвана социална мрежа в света с над 2 милиардa активни потребители месечно.
В дигиталните среди, Instagram e познат като платформата на инфлуенсърите. Цифрите сами говорят - според проучване на omnicore над 500 000 са активните профили на инфлуенсъри в Instagram в световен мащаб, а 55.4% от тях използват сторитата за спонсорирано съдържание.
В България с Instagram таргетирана реклама може да достигнете до около 2 милиона потребителски профила на хора на възраст между 18 и 65+ години. Ето защо рекламата в Instagram е един от препоръчителните канали в дигиталната ви стратегия особено когато таргетът ви попада в златната среда на активните потребители - това са именно такива на възраст между 17 и 34 години.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата в INSTAGRAM?
В зависимост от основния фокус на бизнеса ние настройваме рекламните кампании така, че да оправдаят тези цели. Имаме бизнеси, при които основен фокус е позиционирането на нов продукт и там Instagram ни е изключително полезен – особено с популярното сред аудиторията Story. За други наши B2C клиенти основна цел е продажбата на дрехи и аксесоари, за което често използваме т.нар. collection реклама и промотиране на продуктов каталог. С позиционирането на тези формати в Instagram и правилното таргетиране и оптимизиране постигаме заложените цели.
КОНКРЕТНИ ПРИМЕРИ
Защо реклама в INSTAGRAM?
Основните предимства на Instagram рекламата са:
В ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ СЕ НАБЛЮДАВАТ СЛЕДНИТЕ ТРЕНДОВЕ И ПОСОКИ НА РАЗВИТИЕ НА INSTAGRAM:
- Социалната мрежа се превръща в място за търсене и пазаруване на продукти. Доказателство за това е новият Shopping Channel в Instagram Explore, както и възможната интеграция на продуктов каталог с профила ви.
- Instagram Live – една от най-добрите възможности да общувате директно с вашите последователи ясно и по автентичен начин. Live видеата могат да бъдат съпроводени от Shopping tag, който позволява пазаруването онлайн по време на live broadcast.
- Трендовете, които засягат съдържанието в платформата, са свързани с все по-честото използване на текстови изображения, карусели и дълги описания към визиите, които наподобяват “small blogging”.
- Изцяло персонализирано съдържание чрез новия тренд Reels – интерактивни shoppable формати, видими в Explore секцията, което им позволява да бъдат гледани и откривани от по-широка аудитория.
КАКВИ УСЛУГИ ВКЛЮЧВА РЕКЛАМАТА В INSTAGRAM?
Рекламна стратегия
Медия план и бюджетиране
Услуга по управление на рекламата
Доклади и отчети
КАКВИ СТЪПКИ ВКЛЮЧВА РЕКЛАМАТА В INSTAGRAM?
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Избор на подходящ тип рекламни формати спрямо стратегията на кампанията
Разпределение на бюджет между различните типове формати
Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите
Изграждане на рекламни послания и визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите
Създаване на подходящи таргет аудитории
Основните типове (формати) реклама в Instagram
ОСНОВНИТЕ ВИДОВЕ РЕКЛАМА В INSTAGRAM
През приложението може да реализирате няколко вида реклами.
Reach New People
Your Direct Messages
Your Website