superHUMAN Блог

Контент маркетинг в ерата на Маркетинг 4.0

Няма как тази книга, насочена към Маркетинг 4.0 и към човешките аспекти на маркетинга в дигиталната ера, да не включи контент маркетинг и фактора Еха! Тази статия допълва концепциите и примерите по отношение на статиите за първа част на книгата Петте фази на съвременната потребителска пътека  и Kак компанията да отчете действията и нуждите на потребителите на всяка фаза.

Посоченият модел от 8 стъпки за успешен контент маркетинг е един от най-обхватните, които са правени за този тип маркетинг и който е напълно приложим без да е прекалено сложен. Моделът покрива както какво и защо правим, така и как правим, и най-вече анализа и надграждането на правилните резултати. Ресурси за успешни действия в маркетинга винаги има – въпросът е да знаем кои са успешните неща.

Осемте стъпки са:

  • Избор на правилните цели
  • Очертаване на аудиторията
  • Замисляне и планиране на съдържанието
  • Създаване на съдържанието
  • Разпространение на съдържанието
  • Усилване на съдържанието
  • Оценка на маркетинга на съдържанието
  • Усъвършенстване на маркетинга на съдържанието

Как да изпъкнете с правилното съдържание

Има добра и лоша новина. Добрата е, че потребителите консумират все повече съдържание. Лошата е, че запомнят относително по-малко от това съдържание. Просто си направете експеримента, който ние правим на лекции и на workshops – питайте хората, които са били поне 15 минути в дадена социална мрежа същия ден: “Какво си спомняте, че видяхте?” На база на опита ни досега – само няколко човека ще се сетят и това е зашото са видели бранд, с който имат предходна история, или защото са имали конкретна задача, свързана със стойностното предложение на бранда. Или са предприели действие за консумиране на по-детайлно съдържание.
В тази връзка статията в блога ни Как да изпъкнете с правилното съдържание ще ви покаже конкретни съвети.

За ефективния дизайн на лендинг страниците

Има добра и лоша новина. Добрата е, че в днешно време е лесно, и никак не е скъпо да имате лендинг страница. Лошата новина е, че много хора се изкушават да оптимизират ресурсите за създаване на тези лендинг страници. След което всъщност не е ясно какво е сработило, защо е сработило и как може да бъде надградено. Ако сте прочели вече статията за отделните фази в потребителската пътека и сте разгледали примера с маркетинг предположенията и как да ги валидираме – тази статия ще надгради “картинката” конкретно как да прилагате концепцията при този инструмент на дигиталния маркетинг.
В тази връзка статията в блога ни за ефективния дизайн на лендинг страници ще ви е особено полезна – съдържа 5 конкретни подхода. А като читатели на Маркетинг 4.0 със сигурност ще оцените, че последният подход са тестовете. Защо лендинг страниците са насочени към конкретни хора и защо тези страници трябва да изпълняват конкретни маркетинг цели – това прави осемте стъпки за успешен контент маркетинг особено приложими.

За важността на емоциите

Емоциите са нещо, което ни прави хора. Емоциите включват и емоцията от това да се убедим, че подхождаме рационално. Емоциите включват и това да похвалим, или “нахейтим” бранд, продукт или услуга в дигиталното пространство. Все стъпки в петте фази на потребителската пътека, описани в Маркетинг 4.0
В тази връзка статията в блога ни за важността на емоциите ще ви хареса. Толкова е важна и многоспектърна, че сме направили две статии. За да може да има повече конкретни примери.

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂