Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

superHUMAN Блог

DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – Соня

  1. Разкажи ни малко за себе си?

    Казвам се Соня, позната сред близки и недотам близки като Сончита или Сончето. Завършвам странната за мнозина и любима за мен специалност “Културология” в Софийския университет. Обичам всичко на тази планета, но най-вече хората с кураж и вкус. Хората около мен добре знаят, че могат да разчитат на мен за честно мнение, поднесено деликатно, както и за да им препоръчам някой силен филм.
  2. Защо избра да се занимаваш с маркетинг?

    Хуманитарните науки винаги са били моя сила и съм наблягала на тях. Докато в един момент не осъзнах, че любовта ми към човешките нрави не може да остане в академичната среда на антропологичния анализ. Имах нужда да бъда сред хора и да работя с динамиката на тяхното поведение на мястото, което обитават днес – социалните мрежи. Макар винаги да съм мислила себе си за емоционален, четящ човек, осъзнах, че всъщност по природа съм практичен, творящ човек. Маркетингът успя да ме спечели с предизвикателствата, които поставя и които провокират както силните, така и слабите ми страни.
  3. С какво те спечели Xplora?

    Xplora ме спечели със сърцатия си екип. Това е думата за тях – одухотворени, трудещи се, стиковани, устремени към иновации във всичко по всяко време, откровени и подкрепящи. Това и невероятният професионализъм, който личи във всяка операция по работата. Личи и в отношението към стажантите. Защото Xplora най-вече ме спечели, като повярва в мен и видя потенциал, на който аз тогава гледах само с едно отворено око. Екипи като тези са скъпоценни.
  4. Как премина стажът?

    Стажът беше истинско пътешествие към себепознаването и отключването на потенциала ми. Екипът не те обучава просто за да работиш, а за да си добър. Все по-добър с всеки следващ ден. И наистина – стажът подложи на изпитание всички мои качества, помагайки ми да погледна на тях сериозно и добре да оценя къде се намирам и към какво всъщност се стремя. Затова бих казала – вдъхновяващо!
  5. Кое ти беше най-интересно?

    Най-вълнуващо за мен беше да поема два бранда, които да движа самостоятелно (с деликатна подкрепа от моите феи кръстници – мениджър и ментор, разбира се). Възможността сам да планираш съдържание, да работиш с дизайнер за неговия облик и да оставяш послание е нещото, което ме мотивира да искам да ставам все по-добра. В тази работа всеки ден има нещо интересно – особено когато си зелен стажант, който услужливо включват във всички процеси.

  6. Най-трудните ти моменти – кои бяха?

    Макар открай време да ме коронясват с епитета “креативна”, в началото срещах трудност да предлагам нови идеи. С времето колегите ми показаха, че дори тъпите предложения имат смисъл и е по-добре да споделиш неуместна концепция, която може пък да види бял свят в бъдещето, отколкото да я оставиш на върха на езика си и да изпуснеш вълната.
  7. Какво те вдъхнови най-много през този период?

    Ако не сте разбрали до момента – всичко! Непрестанните възможности за усъвършенстване на качества, култивирането на нови такива в сферата – динамиката тук е жестока и хората, които се справят с нея успешно, са моите истински вдъхновители.
  8. Сподели ни нещо, което винаги ще запомниш от нас.

    Че е важно човек да си създава процеси, като най-добре те да са кратки, хихи.
    Но най-вече колко е прекрасно да празнуваш успехите на другите!
  9. Как се чувстваш сега като официална част от екипа?

    Късметлийка.