„Растем заедно“ с BRITANICA Park School
Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя.
Първото частно парк училище в България – BRITANICA Park School отвори врати през септември 2019 г. Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на BPS държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете.
Каква беше целта ни?
Ето защо четири месеца преди старта на новата учебна година и първа за BRITANICA Park School заедно набелязахме целите си. Знаехме, че трябва да достигнем до потенциални родители и деца, които да запознаем с гамата от възможности, предоставени от BPS. Наш приоритет бяха попълнените форми за срещи и консултации, както и реално записани деца в различните възрастови групи.
Какво решение взехме и какъв подход използвахме?
На кои канали и формати заложихме?
И ако е ясно, че децата винаги можем да открием в големите приключения и на площадката, то сега беше ред да поговорим с мама и тате. Но това не беше среща с класния. Потърсихме ги във Facebook, Instagram, чрез Google Search, Google Display (GDN, GSP + REM) и Premium статии в различни медии. Заложихме на следните формати: статитичен банер, карусел, lead generation, постове, stories, Google Ads – HTML5 банери, кратко видео и статии.
Какви аудитории използвахме?
FACEBOOK И INSTAGRAM
Таргетирахме хора с интерес към конкуренти, приятели на феновете на страницата, ангажирани потребители, родители, както и по работни позиции. Включихме аудитории от хора със сходни интереси и дигитално поведение на ангажиралите се с Facebook страницата и вече конвертиралите. Ремаркетинг кампанията протече със следните аудитории: remarketing facebook engaged users, remarketing landing pages и тези, гледали минимум 50% от видеата.
BRITANICA Park School разполага със собствен парк, който доближава децата максимално до екологичния начин на живот. И като заговорихме за еко – в Google екосистемата заложихме на search реклама в комбинация с дисплейни кампании. Search рекламата бе структурирана на база очакваните търсения от потребителите: услугата, която търсят потребителите; възраст на детето; конкуренти и бранд ключови думи.
При дисплейните капании заложихме на няколко типа таргетиране:
- Интереси – Родители; Интереси, свързани с бебешки и детски продукти; Интереси, свързани с конкретните услуги, предлагани от Britanica;
- Placements – таргетиране на рекламни позиции в конкретни сайтове, които смятаме, че представляват интерес за нашата таргет аудитория;
- Аудитории , подобни на вече конвертитралите , и такива, за които Google Ads системата ни дава индикация, че са по-склонни да конвертират;
- Ремаркетинг аудитории.
11% oт всички потребители, посетили сайта, чрез някой от Google каналите, са извършили едно от важните за нас действия – изпращане на запитване, клик върху телефонния номер или посещение на контактната страница. Най-висок % се отчита в search кампанията, която включва само търсения за частни детски градини в София – 25%.
Какви изводи си извадихме?
В рамките на три месеца се върнахме назад към ученическите си вълнения и това съвсем не беше старата Back To School кампания, за която всеки маркетолог би си помислил. А сега сваляме раниците и вадим записките си:
Search кампанията беше основен акцент в комуникационния микс и с най-силен приоритет от всички канали. Рекламите ни бяха активни при отличен Impression Share между 80 и 97% в различните си категории. Аудиториите с най-много конверсии и най-висок Conversion rate са ремаркетинг аудиториите от потребители, които са се ангажирали със съдържанието, както и потребителите, посетили лендинг страницата.
Най-висок CTR имаме от фейсбук постове – достигнал над 23%. Най-голям интерес, очаквано, има към направление “детска градина”. В 58% от случаите, потребителите изпращат заявка, след като са преминали само през един канал за комуникация.
Какви бяха резултатите в цифри?
За период 3 месеца:
- над 37 000 посещения на сайта
- над 200 000 достигната аудитория във Facebook
- Search – 80 – 97% Impression Share в различните си категории
- Google и Facebook платената реклама изпращат 79% от потребителите на сайта, като са подпомогнали 67% от заявките.
- 136 изпратени заявки в периода на кампанията
- Допълнителни 135 клика на телефонния номер
- над 5000 уникални посещения на страницата за контакти
- категория училище – 81 нови записани деца от общо 308 (26% нови деца от маркетинг активацията)
- категория детска градина 55 записани деца от общо 82 (67% нови деца от маркетинг активацията)
Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂