Britanica Началото

„Растем заедно“ с BRITANICA Park School

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?

По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя.
Първото частно парк училище в България – BRITANICA Park School отвори врати през септември 2019 г.  Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на BPS държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете. 

Каква беше целта ни?

Ето защо четири месеца преди старта на новата учебна година и първа за BRITANICA Park School заедно набелязахме целите си. Знаехме, че трябва да достигнем до потенциални родители и деца, които да запознаем с гамата от възможности, предоставени от BPS. Наш приоритет бяха попълнените форми за срещи и консултации, както и реално записани деца в различните възрастови групи.

Какво решение взехме и какъв подход използвахме?

Започнахме с анализ на сайта, отбелязахме нуждата от допълнителна информация, която би дала дълбочина на потребителската пътека и възможност родителите да получат отговори на повече въпроси. 
Трябваше да вземем предвид детския заряд и училищната атмосфера, като едновременно с това да съобразим посланията си към родителите. Така изработихме диверсифицирано портфолио от различни медии, формати и съдържание. Взехме предвид академичната програма – детска градина, начално училище, прогимназия и гимназия – за да определим таргет аудитории и специфичен медия план за всяко направление. Това ни направи гъвкави в управлението и приоритетите на всяка категория на седмична база. 
В допълнение изготвихме криейтиви с различни акценти, които да вървят на a/b тест, така че да разберем какво вълнува повече родителите – програмата или модерният кампус.
Следващата стъпка беше създаване на съдържание и акценти в рамките на 3 месеца, които да държат проекта близо до родителите и да ги запознава с развитието и всички новости около него. 

На кои канали и формати заложихме?

И ако е ясно, че децата винаги можем да открием в големите приключения и на площадката, то сега беше ред да поговорим с мама и тате. Но това не беше среща с класния. Потърсихме ги във Facebook, Instagram, чрез Google Search, Google Display (GDN, GSP + REM) и Premium статии в различни медии. Заложихме на следните формати: статитичен банер, карусел, lead generation, постове, stories, Google Ads – HTML5 банери, кратко видео и статии.

Какви аудитории използвахме?

FACEBOOK И INSTAGRAM

Таргетирахме хора с интерес към конкуренти, приятели на феновете на страницата, ангажирани потребители, родители, както и по работни позиции. Включихме аудитории от хора със сходни интереси и дигитално поведение на ангажиралите се с Facebook страницата и вече конвертиралите. Ремаркетинг кампанията протече със следните аудитории:  remarketing facebook engaged users, remarketing landing pages и тези, гледали минимум 50% от видеата.

GOOGLE

BRITANICA Park School разполага със собствен парк, който доближава децата максимално до екологичния начин на живот. И като заговорихме за еко – в Google екосистемата заложихме на search реклама в комбинация с дисплейни кампании. Search рекламата бе структурирана на база очакваните търсения от потребителите: услугата, която търсят потребителите; възраст на детето; конкуренти и бранд ключови думи. 

При дисплейните капании заложихме на няколко типа таргетиране:

  • Интереси  –  Родители;  Интереси, свързани с бебешки и детски продукти; Интереси, свързани с конкретните услуги, предлагани от Britanica;
  • Placements  – таргетиране на рекламни позиции в конкретни сайтове, които смятаме, че представляват интерес за нашата таргет аудитория;
  • Аудитории ,  подобни на вече конвертитралите , и такива, за които Google Ads системата ни дава индикация, че са по-склонни да конвертират;
  • Ремаркетинг  аудитории.

11% oт всички потребители, посетили сайта, чрез някой от Google каналите, са извършили едно от важните за нас действия – изпращане на запитване, клик върху телефонния номер или посещение на контактната страница. Най-висок % се отчита в search кампанията, която включва само търсения за частни детски градини в София – 25%.

Какви изводи си извадихме?

В рамките на три месеца се върнахме назад към ученическите си вълнения и това съвсем не беше старата Back To School кампания, за която всеки маркетолог би си помислил. А сега сваляме раниците и вадим записките си:

Search кампанията беше основен акцент в комуникационния микс и с най-силен приоритет от всички канали. Рекламите ни бяха активни при отличен Impression Share между 80 и 97% в различните си категории. Аудиториите с най-много конверсии и най-висок Conversion rate са ремаркетинг аудиториите от потребители, които са се ангажирали със съдържанието, както и потребителите, посетили лендинг страницата.
Най-висок CTR имаме от фейсбук постове – достигнал над 23%. Най-голям интерес, очаквано, има към направление “детска градина”. В 58% от случаите, потребителите изпращат заявка, след като са преминали само през един канал за комуникация.

Какви бяха резултатите в цифри?

За период 3 месеца:

 

  • над 37 000 посещения на сайта
  • над 200 000 достигната аудитория във Facebook
  • Search – 80 – 97% Impression Share в различните си категории
  • Google и Facebook платената реклама изпращат 79% от потребителите на сайта, като са подпомогнали 67% от заявките.
  • 136 изпратени заявки в периода на кампанията
  • Допълнителни 135 клика на телефонния номер
  • над 5000 уникални посещения на страницата за контакти
  • категория училище – 81 нови записани деца от общо 308 (26% нови деца от маркетинг активацията)
  • категория детска градина 55 записани деца от общо 82 (67% нови деца от маркетинг активацията)

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂