Britanica Началото

„Растем заедно“ с BRITANICA Park School

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?

По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя.
Първото частно парк училище в България – BRITANICA Park School отвори врати през септември 2019 г.  Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на BPS държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете. 

Каква беше целта ни?

Ето защо четири месеца преди старта на новата учебна година и първа за BRITANICA Park School заедно набелязахме целите си. Знаехме, че трябва да достигнем до потенциални родители и деца, които да запознаем с гамата от възможности, предоставени от BPS. Наш приоритет бяха попълнените форми за срещи и консултации, както и реално записани деца в различните възрастови групи.

Какво решение взехме и какъв подход използвахме?

Започнахме с анализ на сайта, отбелязахме нуждата от допълнителна информация, която би дала дълбочина на потребителската пътека и възможност родителите да получат отговори на повече въпроси. 
Трябваше да вземем предвид детския заряд и училищната атмосфера, като едновременно с това да съобразим посланията си към родителите. Така изработихме диверсифицирано портфолио от различни медии, формати и съдържание. Взехме предвид академичната програма – детска градина, начално училище, прогимназия и гимназия – за да определим таргет аудитории и специфичен медия план за всяко направление. Това ни направи гъвкави в управлението и приоритетите на всяка категория на седмична база. 
В допълнение изготвихме криейтиви с различни акценти, които да вървят на a/b тест, така че да разберем какво вълнува повече родителите – програмата или модерният кампус.
Следващата стъпка беше създаване на съдържание и акценти в рамките на 3 месеца, които да държат проекта близо до родителите и да ги запознава с развитието и всички новости около него. 

На кои канали и формати заложихме?

И ако е ясно, че децата винаги можем да открием в големите приключения и на площадката, то сега беше ред да поговорим с мама и тате. Но това не беше среща с класния. Потърсихме ги във Facebook, Instagram, чрез Google Search, Google Display (GDN, GSP + REM) и Premium статии в различни медии. Заложихме на следните формати: статитичен банер, карусел, lead generation, постове, stories, Google Ads – HTML5 банери, кратко видео и статии.

Какви аудитории използвахме?

FACEBOOK И INSTAGRAM

Таргетирахме хора с интерес към конкуренти, приятели на феновете на страницата, ангажирани потребители, родители, както и по работни позиции. Включихме аудитории от хора със сходни интереси и дигитално поведение на ангажиралите се с Facebook страницата и вече конвертиралите. Ремаркетинг кампанията протече със следните аудитории:  remarketing facebook engaged users, remarketing landing pages и тези, гледали минимум 50% от видеата.

GOOGLE

BRITANICA Park School разполага със собствен парк, който доближава децата максимално до екологичния начин на живот. И като заговорихме за еко – в Google екосистемата заложихме на search реклама в комбинация с дисплейни кампании. Search рекламата бе структурирана на база очакваните търсения от потребителите: услугата, която търсят потребителите; възраст на детето; конкуренти и бранд ключови думи. 

При дисплейните капании заложихме на няколко типа таргетиране:

  • Интереси  –  Родители;  Интереси, свързани с бебешки и детски продукти; Интереси, свързани с конкретните услуги, предлагани от Britanica;
  • Placements  – таргетиране на рекламни позиции в конкретни сайтове, които смятаме, че представляват интерес за нашата таргет аудитория;
  • Аудитории ,  подобни на вече конвертитралите , и такива, за които Google Ads системата ни дава индикация, че са по-склонни да конвертират;
  • Ремаркетинг  аудитории.

11% oт всички потребители, посетили сайта, чрез някой от Google каналите, са извършили едно от важните за нас действия – изпращане на запитване, клик върху телефонния номер или посещение на контактната страница. Най-висок % се отчита в search кампанията, която включва само търсения за частни детски градини в София – 25%.

Какви изводи си извадихме?

В рамките на три месеца се върнахме назад към ученическите си вълнения и това съвсем не беше старата Back To School кампания, за която всеки маркетолог би си помислил. А сега сваляме раниците и вадим записките си:

Search кампанията беше основен акцент в комуникационния микс и с най-силен приоритет от всички канали. Рекламите ни бяха активни при отличен Impression Share между 80 и 97% в различните си категории. Аудиториите с най-много конверсии и най-висок Conversion rate са ремаркетинг аудиториите от потребители, които са се ангажирали със съдържанието, както и потребителите, посетили лендинг страницата.
Най-висок CTR имаме от фейсбук постове – достигнал над 23%. Най-голям интерес, очаквано, има към направление “детска градина”. В 58% от случаите, потребителите изпращат заявка, след като са преминали само през един канал за комуникация.

Какви бяха резултатите в цифри?

За период 3 месеца:

 

  • над 37 000 посещения на сайта
  • над 200 000 достигната аудитория във Facebook
  • Search – 80 – 97% Impression Share в различните си категории
  • Google и Facebook платената реклама изпращат 79% от потребителите на сайта, като са подпомогнали 67% от заявките.
  • 136 изпратени заявки в периода на кампанията
  • Допълнителни 135 клика на телефонния номер
  • над 5000 уникални посещения на страницата за контакти
  • категория училище – 81 нови записани деца от общо 308 (26% нови деца от маркетинг активацията)
  • категория детска градина 55 записани деца от общо 82 (67% нови деца от маркетинг активацията)

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kare thumbnail
    Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂