CASE STUDY
Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти „Съюзник“
Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация
Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.
Трябваше бърза реакция, с която да възстановим нивата на конверсиите.
Нашето предложение
Адаптация на посланията с добавяне на познати на аудиторията USP-та
Смяна на цветовете в основната визия с по-близки до предходната лендинг страница
Първите резултати
Conversion rate в Google Search се увеличи със 117%, а конверсиите – с 30%.
Conversion rate във Facebook се увеличи с 15%, а конверсиите – с 35%.
През следващите няколко месеца анализирахме внимателно резултатите и поведението на аудиторията на новата платформа – реакция на визии и цветови кодове, послания, извършвани действия и цялостно взаимодействие със сайта. На база събраните данни установихме, че потребителите, които идват от различните източници на трафик, имат коренно различно поведение.
Решението
Да създадем различни лендинг страници, адаптирани спрямо специфичните нужди и предпочитания на различните аудитории.
Резултатът
Увеличение на конверсиите във Facebook със 120%, увеличение на conversion rate със 75%;
Увеличение на конверсиите в Google с допълнителни 61% след първоначалните, увеличение на conversion rate – със 130%.
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂