Medix Alvina Deluxe Perfume

Кампания: “ПОТОПИ СЕ В ЕКСКЛУЗИВНО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗА СЕТИВАТА”

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:

  • Домакини, които обожават да мият съдове
  • Деца, които постоянно се цапат
  • Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност

Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим,  как го реализирахме и до какво доведе той. 

Поставихме си за ЦЕЛ

Да повишим разпознаваемостта на серията омекотители за тъкани Medix Alvina Deluxe Perfume.

Нашето РЕШЕНИЕ

Създаване на landing страница, с която по елегантен и ангажиращ начин да запознаем потребителите с предимствата на продукта пред неговите конкуренти. Разказахме за скъпоценните масла в парфюмите, които правят омекотителите дълготрайни и атрактивни, фокусирайки вниманието на аудиторията над 5-те аромата, които кореспондират с цветовия код на всяка опаковка.

Заложихме на следния МЕХАНИЗЪМ

Представянето на отделните елементи от всеки аромат чрез пирамида на ароматите, включваща интересна информация за него – от детайли за произхода на аромата до това какво е неговото влияние.
Освен заради увлекателните описания, потребителите са допълнително мотивирани да “отключват” ароматите и с игра, включваща тематични награди.

Водейки се от няколко АКЦЕНТА

Ароматните пирамиди, красота и естетика, силата на влиянието на ароматите, скъпоценните ароматни масла в парфюмите.

КАНАЛИТЕ, на които заложихме

Facebook, Instagram, Google (GDN + REM)

Включихме разнообразни ФОРМАТИ

Статитичен банер, карусел, постове, stories, Google Ads – HTML5 банери

АУДИТОРИИ

Facebook и Instagram:

  • Фенове на Facebook страницата
  • Интереси – свързани с домакинството и парфюми
  • Аудитории – подобни на вече ангажиралите се с Instagram и Facebook страницата, подобни на феновете във Facebook и подобни на вече конвертиралите
  • Ремаркетинг аудитории

Google:

  • Placements – таргетиране на рекламни позиции в конкретни сайтове, които смятаме, че представляват интерес за нашата таргет аудитория  – пр. Gotvach.bg, bg-mamma.com, ezine.bg, 1001recepti.com, dama.bg, bonapeti.bg  и други
  • Интереси – свързани с дома и интериора
  • Аудитории, подобни на вече конвертитралите, и такива, за които Google Ads системата ни дава индикация, че са по-склонни да конвертират
  • Ремаркетинг аудитории

Ключови изводи

Най-много отключвания отчитаме за продукта Exclusive (най-новото попълнение в колекцията), следван от Magnetic.

Oт Ароматите най-много уникални отключвания имат бергамот, мандарина и зелена ябълка.
Отчитаме над 15 000 отключени продукта.

Висока ангажираност с играта – участниците отключват средно по 3.93 продукта от общо 5 *можем да го закръглим на 4

Генериран голям интерес към кампанията и значителен % неплатен трафик към сайта – над 15% от  сесиите са резултат от директен трафик и над 10% – от  referral трафик от Facebook.

Прави впечатление, че предимно на очакванията жените да са по-ангажирани с играта, не се наблюдава съществена разлика в Conversion Rate-a на база пол на потребителите.

С много добро представяне се отличи рекламният формат Instagram story, който отчете една от най-високите стойности на Conversion rate за цялата кампания от 40.10% за направена успешна регистрация.

Резултати в цифри

  • 3 551 успешни регистрации
  • 1 526 влизания с Facebook профил
  • 15 097 отключени продукта

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂