Medix Alvina Deluxe Perfume

Кампания: “ПОТОПИ СЕ В ЕКСКЛУЗИВНО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗА СЕТИВАТА”

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:

  • Домакини, които обожават да мият съдове
  • Деца, които постоянно се цапат
  • Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност

Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим,  как го реализирахме и до какво доведе той. 

Поставихме си за ЦЕЛ

Да повишим разпознаваемостта на серията омекотители за тъкани Medix Alvina Deluxe Perfume.

Нашето РЕШЕНИЕ

Създаване на landing страница, с която по елегантен и ангажиращ начин да запознаем потребителите с предимствата на продукта пред неговите конкуренти. Разказахме за скъпоценните масла в парфюмите, които правят омекотителите дълготрайни и атрактивни, фокусирайки вниманието на аудиторията над 5-те аромата, които кореспондират с цветовия код на всяка опаковка.

Заложихме на следния МЕХАНИЗЪМ

Представянето на отделните елементи от всеки аромат чрез пирамида на ароматите, включваща интересна информация за него – от детайли за произхода на аромата до това какво е неговото влияние.
Освен заради увлекателните описания, потребителите са допълнително мотивирани да “отключват” ароматите и с игра, включваща тематични награди.

Водейки се от няколко АКЦЕНТА

Ароматните пирамиди, красота и естетика, силата на влиянието на ароматите, скъпоценните ароматни масла в парфюмите.

КАНАЛИТЕ, на които заложихме

Facebook, Instagram, Google (GDN + REM)

Включихме разнообразни ФОРМАТИ

Статитичен банер, карусел, постове, stories, Google Ads – HTML5 банери

АУДИТОРИИ

Facebook и Instagram:

  • Фенове на Facebook страницата
  • Интереси – свързани с домакинството и парфюми
  • Аудитории – подобни на вече ангажиралите се с Instagram и Facebook страницата, подобни на феновете във Facebook и подобни на вече конвертиралите
  • Ремаркетинг аудитории

Google:

  • Placements – таргетиране на рекламни позиции в конкретни сайтове, които смятаме, че представляват интерес за нашата таргет аудитория  – пр. Gotvach.bg, bg-mamma.com, ezine.bg, 1001recepti.com, dama.bg, bonapeti.bg  и други
  • Интереси – свързани с дома и интериора
  • Аудитории, подобни на вече конвертитралите, и такива, за които Google Ads системата ни дава индикация, че са по-склонни да конвертират
  • Ремаркетинг аудитории

Ключови изводи

Най-много отключвания отчитаме за продукта Exclusive (най-новото попълнение в колекцията), следван от Magnetic.

Oт Ароматите най-много уникални отключвания имат бергамот, мандарина и зелена ябълка.
Отчитаме над 15 000 отключени продукта.

Висока ангажираност с играта – участниците отключват средно по 3.93 продукта от общо 5 *можем да го закръглим на 4

Генериран голям интерес към кампанията и значителен % неплатен трафик към сайта – над 15% от  сесиите са резултат от директен трафик и над 10% – от  referral трафик от Facebook.

Прави впечатление, че предимно на очакванията жените да са по-ангажирани с играта, не се наблюдава съществена разлика в Conversion Rate-a на база пол на потребителите.

С много добро представяне се отличи рекламният формат Instagram story, който отчете една от най-високите стойности на Conversion rate за цялата кампания от 40.10% за направена успешна регистрация.

Резултати в цифри

  • 3 551 успешни регистрации
  • 1 526 влизания с Facebook профил
  • 15 097 отключени продукта

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Elea thumbnail lepka 1 V3
    Как ELEA удвои ангажираността си и достигна 1.2M+ потребители чрез дигитален маркетинг

    В това Case Study на клиента ни Elea ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy EKOPAK thumbnail lepka
    Как ЕКОПАК активира над 500 заведения в кампания

    В това Case Study на клиента ни ЕКОПАК ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Sameday thumbnail lepka
    Как Sameday подобри бранд имиджа си чрез стратегическо видео съдържание

    В това Case Study за клиента ни Sameday ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Идеята ✅ Подходът ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy KARE thumbnail lepka
    ​450% ръст в онлайн продажбите чрез стратегически performance маркетинг

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashNGo thumbnail lepka
    Изграждане на бранд чрез ангажиращо съдържание: успешната кампания на Wash&Go

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6 thumbnail lepka
    Нови клиенти за 6 Plus чрез стратегически дигитален маркетинг​

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂