Medix Alvina Deluxe Perfume
Кампания: “ПОТОПИ СЕ В ЕКСКЛУЗИВНО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗА СЕТИВАТА”
Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:
- Домакини, които обожават да мият съдове
- Деца, които постоянно се цапат
- Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност
Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.
Поставихме си за ЦЕЛ
Да повишим разпознаваемостта на серията омекотители за тъкани Medix Alvina Deluxe Perfume.
Нашето РЕШЕНИЕ
Създаване на landing страница, с която по елегантен и ангажиращ начин да запознаем потребителите с предимствата на продукта пред неговите конкуренти. Разказахме за скъпоценните масла в парфюмите, които правят омекотителите дълготрайни и атрактивни, фокусирайки вниманието на аудиторията над 5-те аромата, които кореспондират с цветовия код на всяка опаковка.
Заложихме на следния МЕХАНИЗЪМ
Представянето на отделните елементи от всеки аромат чрез пирамида на ароматите, включваща интересна информация за него – от детайли за произхода на аромата до това какво е неговото влияние.
Освен заради увлекателните описания, потребителите са допълнително мотивирани да “отключват” ароматите и с игра, включваща тематични награди.
Водейки се от няколко АКЦЕНТА
Ароматните пирамиди, красота и естетика, силата на влиянието на ароматите, скъпоценните ароматни масла в парфюмите.
КАНАЛИТЕ, на които заложихме
Facebook, Instagram, Google (GDN + REM)
Включихме разнообразни ФОРМАТИ
Статитичен банер, карусел, постове, stories, Google Ads – HTML5 банери
АУДИТОРИИ
Facebook и Instagram:
- Фенове на Facebook страницата
- Интереси – свързани с домакинството и парфюми
- Аудитории – подобни на вече ангажиралите се с Instagram и Facebook страницата, подобни на феновете във Facebook и подобни на вече конвертиралите
- Ремаркетинг аудитории
Google:
- Placements – таргетиране на рекламни позиции в конкретни сайтове, които смятаме, че представляват интерес за нашата таргет аудитория – пр. Gotvach.bg, bg-mamma.com, ezine.bg, 1001recepti.com, dama.bg, bonapeti.bg и други
- Интереси – свързани с дома и интериора
- Аудитории, подобни на вече конвертитралите, и такива, за които Google Ads системата ни дава индикация, че са по-склонни да конвертират
- Ремаркетинг аудитории
Ключови изводи
Най-много отключвания отчитаме за продукта Exclusive (най-новото попълнение в колекцията), следван от Magnetic.
Oт Ароматите най-много уникални отключвания имат бергамот, мандарина и зелена ябълка.
Отчитаме над 15 000 отключени продукта.
Висока ангажираност с играта – участниците отключват средно по 3.93 продукта от общо 5 *можем да го закръглим на 4
Генериран голям интерес към кампанията и значителен % неплатен трафик към сайта – над 15% от сесиите са резултат от директен трафик и над 10% – от referral трафик от Facebook.
Прави впечатление, че предимно на очакванията жените да са по-ангажирани с играта, не се наблюдава съществена разлика в Conversion Rate-a на база пол на потребителите.
С много добро представяне се отличи рекламният формат Instagram story, който отчете една от най-високите стойности на Conversion rate за цялата кампания от 40.10% за направена успешна регистрация.
Резултати в цифри
- 3 551 успешни регистрации
- 1 526 влизания с Facebook профил
- 15 097 отключени продукта
Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂