superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Danone
“Нашето партньорство с Xplora е базирано на много дълги години и през този период всъщност, ние взаимно се развивахме, взаимно ставахме по-добри. Това, което смея да кажа е, че много по-ефективно днес правим именно много по-целенасочено си слагаме основните показатели, които искаме да постигнем от дадена кампания. Много внимателно последователно ги следим и съответно резултатът, който се случва накрая на кампанията, тъй като той преживява различни подобрения през през целия процес е много по-добър.”
Това ни сподели Тинка Цонева, Маркетинг мениджър за Данон България – световен лидер в производството, развитието и дистрибуцията на млечни продукти. За последните четири години имахме щастието да работим по общо 4 бранда от тяхното портфолио и едва събрахме всичко, което искаме да ви кажем в 10 мин. ???????? Гледайте до края, отговорът на последния въпрос ще ви изненада.