superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Mexon
“Огромното предизвикателство, което се изправя пред нас, е широкообхватната аудитория, която трябва да облъчим, тъй като продуктите са с доста широк таргет на потребление. Това означава да намерим и да съберем хората с различни интереси, с различни възрастови групи, да показваме неща, които да са им интересни, за да можем да ги ангажираме и да ги държим постоянно на страницата, така че да стават все по-големи фенове на марките. Това е едното предизвикателство. Другото, ако мога да го нарека предизвикателство, са постоянно променящите се формати и изисквания, които налагат социалните мрежи, към които постоянно трябва да се адаптираме. Вие ни държите в час с всичко, но доста често трябва да отреагираме on-going на някоя кампания, за да можем да не я спираме и да продължаваме по начина, по който искаме.”
Това ни сподели Теодора Вълчанова, маркетинг мениджър в Мексон ООД, водещ производител на почистващи и перилни препарати в България. Ако трябва да обобщим какво сме свършили за 5 години, то със сигурност ще се похвалим със скъсяването на разстоянието между бранда и потребителите, създавайки една истински човешка комуникация в социалните мрежи.???? Как го постигаме – чуй в цялото ѝ интервю по-долу.