superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
TESY
“Опитваме се да реализираме един хибриден модел чрез офлайн и онлайн взаимодействия с потребителите. Топ приоритет е да се диференцираме като марка на глобално ниво, като това го правим чрез дигиталния маркетинг, като персонализираме подходите си, за да можем наистина да даваме стойност на потребителите. За нас е важно клиентът да не извършва само едно действие спрямо бранда, само един лайк, само една покупка. Искаме нашите клиенти да са дългосрочни, да имаме застъпници, посланици на марката.”
Това ни сподели Аилита Литева, Head Of Marketing на TESY, най-големият български и водещ европейски производител на електрически бойлери с присъствие в над 50 държави в света. Отбелязваме първата половин година работа с тях с това интервю и сме благодарни, че отдадеността, дисциплината и сърцата, които влагаме в работата си, не остават незабелязани.
Какво още каза за работата си с нас, както и полезен съвет, можете да откриете в цялото ни интервю с нея: