Masterclass: Тайните на успешните игри в социалните мрежи и не само

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Wienerberger

Wienerberger inner

 “Но това, което ми направи много силно впечатление още при първата кампания е, че за нас всъщност работят адски много хора, които са много задълбочени в своята работа и буквално за всеки един отделен канал имаме отделен човек, който само седи и по цял ден там се рови и оптимизира и едва ли не съпреживява кампанията на всички нива и всъщност цялата тази страст и отдаденост, която видях във всички в екипа, тази задълбочена експертиза, която намирам на всяко едно ниво най-много ме впечатли и просто ми потвърди, че наистина изборът ни е бил правилен, защото ние самите като фирма сме много отдадени на работата си и имаме тази страст и по някакъв начин се получи химия.”

Това ни сподели Любина Любенова, която е маркетинг мениджър на Wienerberger за регион Южни Балкани. В рамките на 8 минути тя ни разказа за предизвикателствата, които стоят пред тях, кои са УАУ нещата, които е видяла в работата си с нас и защо е важно да се вслушваме в експертите и да бъдем отворени за нови идеи и подходи.