Дигитален маркетинг за търговия на дребно

Търговията на дребно вече трудно може да съществува без фокусиран дигитален маркетинг. Защо? Защото потребителите постоянно имат нужди, които инстинктивно вече задоволяват в дигитална среда.

Сред ключовите концепции в дигиталния маркетинг са микромоментите - когато по рефлекс ползваме дигитално устройство, за да задоволим своя конкретна нужда. Микромоментите са групирани в клъстери от много на брой вече конкретни въпроси, които си задават потребителите в съответния клъстер - “искам да знам”, “искам да направя”, “искам да отида”, “искам да купя”. Последните два са особено релевантни при търговията на дребно.

Но ако говорим за търговия на дребно например, има и други специфични клъстери - “получавам ли най-добрата цена”, “къде мога да го видя и пробвам” и т.н. Фокусираният интегриран дигитален маркетинг ни позволява да планираме, реализираме и надграждаме всяка една фаза по потребителската пътека. А според това дали се отнася за търговия на дребно на бързооборотни стоки, на лекарствени продукти (OTC), на относително по-скъпи продукти, за изцяло онлайн търговия и други оптималните потребителски пътеки са различни - попитай ни. 🙂

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

Как помагаме на бизнесите за търговия на дребно с дититален маркетинг?

Сред най-големите предизвикателства, които са споделяли наши клиенти и които сме идентифицирали и утвърдили, са:

icon 1

Дефиниране и най-вече валидиране на таргет потребителите на 100%;

icon 2

Детайлно управление на двете най-ценни аудитории – лоялните потребители и тези, показали голям релевантен интерес, който можем да задоволим;

icon 3

Наличие и развитие на потребителски пътеки за различните сегменти потребители;

icon 4

Скалиране на успешните канали и формати и постоянно добавяне на нови.

Най-търсените услуги за дигитален маркетинг на retail компании на база опита ни са:

  • Стратегия за дигитален маркетинг
  • Проучване и анализ на конкурентите
  • Създаване и развитие на фирмени профили в социалните мрежи
  • Обучения на маркетинг и търговските екипи
  • Планиране и реализиране на кампании
  • Планиране и реализиране на NCP (National Consumer Promotion)
  • Създаване на промо лендинг страници
  • Управление на рекламата
  • Геолокирани кампании и валидиране на големина на потенциална аудитория
  • Мониторинг на конкуренти
  • Имейл маркетинг
  • Създаване на съдържание по отделните фази – awareness, appeal, ask, act, advocate

Можеш да видиш какви са услугите, които предлагаме и които са релевантни за retail индустрията като вид услуги – стратегия, планиране, performance marketing реклама, управление на страници в социални мрежи, имейл маркетинг, дизайн на визуални и дигитални активи.

опит имате

Какъв опит имаме в дигиталния маркетинг с търговия на дребно?

Екипът ни има богата практика в работата с търговията на дребно и свързаните с нея бизнеси. Тук можеш да видиш опита ни с бързооборотни стоки, както и част от релевантния ни опит в дигиталния маркетинг за търговия на дребно.

Сред компаниите, с които сме работили и/или работим, са Aladin Foods, Сладкарници Неделя, МЕТРО, Gastronom.bg, Примекс, ZooMall. А сред тези, с които работим или сме работили и които имат отношение към търговията на дребно или релевантен като сходство бизнес модел, са Изи Кредит, ОББ, ДЗИ, Финтрейд, Lorelli, Hype Software. На първа страница на сайта ни можеш да откриеш референции от управители, маркетинг директори и мениджъри от Tesy, Tombou, Сладкарници Неделя, Medix, Prestige 96, Walmark и други.
Xplora е дългогодишен партньор за съдържанието на Ecommerce and Retail Summit (преди Retail in Detail) събитието на Икономедиа (издател на Капитал и Дневник), а Жоро Малчев, управител на Xplora, е водещ и модератор на конференцията.

 

КОЛКО ДОБРИ СТЕ В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ С ТЪРГОВИЯТА НА ДРЕБНО?

Можеш да видиш детайлните интервюта с някои от клиентите ни, които са в retail индустрията или имат отношение към нея:

 

успешни истории

Lorelli Case Study carousel

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

Прочети още

Aladin Case Study carousel

Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.

Прочети още

ZooMall Case Study carousel

Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

Каква беше целта?
Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.

Прочети още