Стратегия и кампании в Instagram
Текущи проекта
Текущи клиенти
Члена на екипа
% human
- потребителите в Instagram са по-млади на възраст
- предпочитат да консумират съдържание под формата на снимки и видеа
- избягват дългите и обяснителни текстове
- харесват динамиката и постоянно променящата се среда на платформата
- обичат да тестват нови формати и опции и да са първи в това
- имат своя собствена гледна точка и използват типовете съдържание, които са познати на
- хората като тях, за да представят мнението си и да спечелят социална валута
- всяко второ действие, извършено от потребителя, е сигнал за по-силен интерес
Тези специфики на поведение се отразяват при избора на формати, послания, визуализации, на заложения стратегически подход и на планирането на кампании за брандовете в Instagram.
Какъв опит имаме в създаването на стратегии и кампании в Instagram?
Тези и други маркетинг цели сме имали възможност да постигаме за редица брандове от много и различни сектори – продукти за дома и бита, хранителни стоки, козметика, техника, детски стоки, бизнеси, организиращи събития, ресторанти за бързо хранене, напитки, брандове във финансовия и в автомобилния сектор. Опитът ни включва както създаване на цялостна стратегия и реализирането ѝ, така и подготвяне на анализ и стратегическа рамка с насоки как клиентът сам да реализира плана.