Стратегия и кампании в Instagram

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

Създаването на стратегии в социалните мрежи се определя от много променливи, но най-важната е таргет аудиторията, до която можем да достигнем през даден канал. През последните години се създаде ясно разграничение на потребителите, които често използват Facebook, и тези, които предпочитат Instagram. Ако погледнем отблизо втората спомената мрежа, можем да кажем следното:

  • потребителите в Instagram са по-млади на възраст
  • предпочитат да консумират съдържание под формата на снимки и видеа
  • избягват дългите и обяснителни текстове
  • харесват динамиката и постоянно променящата се среда на платформата
  • обичат да тестват нови формати и опции и да са първи в това
  • имат своя собствена гледна точка и използват типовете съдържание, които са познати на
  • хората като тях, за да представят мнението си и да спечелят социална валута
  • всяко второ действие, извършено от потребителя, е сигнал за по-силен интерес

Тези специфики на поведение се отразяват при избора на формати, послания, визуализации, на заложения стратегически подход и на планирането на кампании за брандовете в Instagram.

Какъв опит имаме в създаването на стратегии и кампании в Instagram?

Instagram профилите станаха неизменна част от комуникационния план на брандовете в дигиталната екосистема. Благодарение на тях те имат възможност да достнат до своята 100% таргет аудитория, да подготвят бъдещите поколения, които скоро биха имали покупателната сила и нагласа да консумират конкретен продукт или да изберат конкретна услуга, както и да разширят своята аудитория, като добавят нови потенциални потребители, които все още не са осъзнали нуждата от предлаганото решение.

Тези и други маркетинг цели сме имали възможност да постигаме за редица брандове от много и различни сектори – продукти за дома и бита, хранителни стоки, козметика, техника, детски стоки, бизнеси, организиращи събития, ресторанти за бързо хранене, напитки, брандове във финансовия и в автомобилния сектор. Опитът ни включва както създаване на цялостна стратегия и реализирането ѝ, така и подготвяне на анализ и стратегическа рамка с насоки как клиентът сам да реализира плана.

За по-детайлно запознаване с подходите ни при планиране на стратегии и кампании във Facebook екосистемата, препоръчваме да прегледате и тази страница. В нея ще откриете полезна информация за създаването на кампании във Facebook, но разписаното е приложимо и за спонсорирането на съдържание от Instagram. Това, че структурираме кампаниите си през Facebook Ads, ни дава възможност да избираме от списък с placements (места за показване на нашата реклама). От този списък можем да изберем Instagram Feed, Instagram Story, Instagram Explore, Shop, IGTV, а от скоро и Instagram Reels.

конкретни примери

Lorelli Case Study carousel

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

Прочети още

2 ArianaRadler Case Study Carousel

@ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Прочети още

MedixAlvina Case Study carousel

Medix Alvina Deluxe Perfume

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:

  • Домакини, които обожават да мият съдове;
  • Деца, които постоянно се цапат;
  • Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност;

Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.

Прочети още