Idelyn Началото

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.

След щателно проучване на проблема, който продукта решава, и спецификите на аудиторията, решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент, в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми. Целите бяха преизпълнени значително, успяхме да достигнем до над 550 000 таргет потребители, а цената ни на клик варираше от 0.02 до 0.01€ в региона на Черноморието.

Заданието

Да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото, предвид фактът че този сезон е един от силните за продукта.

Предизвикателството

Следваше да създадем заедно с екипа на Валмарк стратегия, позволяваща да достигнем и най-вече да ангажираме таргет потребителите в момент, в който те не са в обичайната си среда и с обичайния микс на медии и устройства, които ползват. Стратегията и подхода, които следваше да създадем и реализираме, трябваше да отчитат спецификата на закупуване на продукта от крайните потребители – от широка мрежа от независими точки на продажба, в които Валмарк е един от продаваните брандове.

Подход и избор на канали

Стратегията ни обединяваше два важни елемента – силна контент стратегия, включваща в себе си образователни статии, видеа и постове, с които да добавим допълнителна стойност, и сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент. След щателно проучване на проблема, който продуктът решава, и спецификите на аудиторията решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието – мястото, където най-силно се проявява проблемът на таргет потребителите. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент (поведение на потребителите, при което при наличие на конкретна нужда, те ползват по рефлекс дигитално устройство), в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми.

Резултати

Реклaмните послания във Facebook достигнаха до над 550 000 уникални жени, имащи правилните демография и интереси, които реализираха 35 000 клика с максимална цена от 0.02 евро цена на клик. Гео-таргетирането на мобилни устройства по морето допълнително оптимизира цената на клик, като тази аудитория падна до 0.01 евро при CTR от 2%. Google кампаниите реализираха над 18 милиона импресии с над половин милион интеракции по съдържанието под формата на гледания на видеа и кликове. Дисплей банерите се показаха над 16 000 000 със CTR (click-through-rate) близък до 1%. Видео рекламата пък събра над 220 000 гледания.

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????

Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂