Знаеш ли, че можеш да натрупаш знания и умения в дигиталния маркетинг чрез нашата Xplora Academy?

Idelyn Началото

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.

След щателно проучване на проблема, който продукта решава, и спецификите на аудиторията, решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент, в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми. Целите бяха преизпълнени значително, успяхме да достигнем до над 550 000 таргет потребители, а цената ни на клик варираше от 0.02 до 0.01€ в региона на Черноморието.

Заданието

Да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото, предвид фактът че този сезон е един от силните за продукта.

Предизвикателството

Следваше да създадем заедно с екипа на Валмарк стратегия, позволяваща да достигнем и най-вече да ангажираме таргет потребителите в момент, в който те не са в обичайната си среда и с обичайния микс на медии и устройства, които ползват. Стратегията и подхода, които следваше да създадем и реализираме, трябваше да отчитат спецификата на закупуване на продукта от крайните потребители – от широка мрежа от независими точки на продажба, в които Валмарк е един от продаваните брандове.

Подход и избор на канали

Стратегията ни обединяваше два важни елемента – силна контент стратегия, включваща в себе си образователни статии, видеа и постове, с които да добавим допълнителна стойност, и сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент. След щателно проучване на проблема, който продуктът решава, и спецификите на аудиторията решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието – мястото, където най-силно се проявява проблемът на таргет потребителите. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент (поведение на потребителите, при което при наличие на конкретна нужда, те ползват по рефлекс дигитално устройство), в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми.

Резултати

Реклaмните послания във Facebook достигнаха до над 550 000 уникални жени, имащи правилните демография и интереси, които реализираха 35 000 клика с максимална цена от 0.02 евро цена на клик. Гео-таргетирането на мобилни устройства по морето допълнително оптимизира цената на клик, като тази аудитория падна до 0.01 евро при CTR от 2%. Google кампаниите реализираха над 18 милиона импресии с над половин милион интеракции по съдържанието под формата на гледания на видеа и кликове. Дисплей банерите се показаха над 16 000 000 със CTR (click-through-rate) близък до 1%. Видео рекламата пък събра над 220 000 гледания.

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????

Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy Elea thumbnail lepka 1 V3
    Как ELEA удвои ангажираността си и достигна 1.2M+ потребители чрез дигитален маркетинг

    В това Case Study на клиента ни Elea ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy EKOPAK thumbnail lepka
    Как ЕКОПАК активира над 500 заведения в кампания

    В това Case Study на клиента ни ЕКОПАК ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Sameday thumbnail lepka
    Как Sameday подобри бранд имиджа си чрез стратегическо видео съдържание

    В това Case Study за клиента ни Sameday ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Идеята ✅ Подходът ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy KARE thumbnail lepka
    450% ръст в онлайн продажбите чрез стратегически performance маркетинг

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashNGo thumbnail lepka
    Изграждане на бранд чрез ангажиращо съдържание: успешната кампания на Wash&Go

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6 thumbnail lepka
    Нови клиенти за 6 Plus чрез стратегически дигитален маркетинг

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂