Idelyn Началото

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.

След щателно проучване на проблема, който продукта решава, и спецификите на аудиторията, решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент, в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми. Целите бяха преизпълнени значително, успяхме да достигнем до над 550 000 таргет потребители, а цената ни на клик варираше от 0.02 до 0.01€ в региона на Черноморието.

Заданието

Да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото, предвид фактът че този сезон е един от силните за продукта.

Предизвикателството

Следваше да създадем заедно с екипа на Валмарк стратегия, позволяваща да достигнем и най-вече да ангажираме таргет потребителите в момент, в който те не са в обичайната си среда и с обичайния микс на медии и устройства, които ползват. Стратегията и подхода, които следваше да създадем и реализираме, трябваше да отчитат спецификата на закупуване на продукта от крайните потребители – от широка мрежа от независими точки на продажба, в които Валмарк е един от продаваните брандове.

Подход и избор на канали

Стратегията ни обединяваше два важни елемента – силна контент стратегия, включваща в себе си образователни статии, видеа и постове, с които да добавим допълнителна стойност, и сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент. След щателно проучване на проблема, който продуктът решава, и спецификите на аудиторията решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието – мястото, където най-силно се проявява проблемът на таргет потребителите. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент (поведение на потребителите, при което при наличие на конкретна нужда, те ползват по рефлекс дигитално устройство), в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми.

Резултати

Реклaмните послания във Facebook достигнаха до над 550 000 уникални жени, имащи правилните демография и интереси, които реализираха 35 000 клика с максимална цена от 0.02 евро цена на клик. Гео-таргетирането на мобилни устройства по морето допълнително оптимизира цената на клик, като тази аудитория падна до 0.01 евро при CTR от 2%. Google кампаниите реализираха над 18 милиона импресии с над половин милион интеракции по съдържанието под формата на гледания на видеа и кликове. Дисплей банерите се показаха над 16 000 000 със CTR (click-through-rate) близък до 1%. Видео рекламата пък събра над 220 000 гледания.

Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????

Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:

superHUMAN ПОРТФОЛИО

  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече
  • Nedelia CaseStudy Nedelia thumbnail
    Как постоянството и добрата стратегия на маркетинг чрез съдържание помогнаха на сладкарници ‘’Неделя’’ да пожънат сладки и органични резултати?

    Кафе-сладкарници ‘’Неделя’’ са една от най-добре познатите сладкарски вериги в страната, чиято история започва преди 30 години. Веригата добива своята популярност, благодарение на голямото си разнообразие от ръчно изработени торти, приготвени с висококачествени продукти и внимание.

    Прочети повече
  • Как успяхме да превърнем миенето на ръце в специален ритуал

    Брандът Mexon е водещ български производител на перилни, почистващи и дезинфекциращи препарати, както и козметика. Компанията е основана през 1994 г. и до ден днешен е сред лидерите на вътрешния пазар с търговска марка Medix

    Прочети повече

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂