Лятна кампания за потребители на Черноморието
След щателно проучване на проблема, който продукта решава, и спецификите на аудиторията, решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент, в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми. Целите бяха преизпълнени значително, успяхме да достигнем до над 550 000 таргет потребители, а цената ни на клик варираше от 0.02 до 0.01€ в региона на Черноморието.
Заданието
Да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото, предвид фактът че този сезон е един от силните за продукта.
Предизвикателството
Подход и избор на канали
Стратегията ни обединяваше два важни елемента – силна контент стратегия, включваща в себе си образователни статии, видеа и постове, с които да добавим допълнителна стойност, и сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент. След щателно проучване на проблема, който продуктът решава, и спецификите на аудиторията решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието – мястото, където най-силно се проявява проблемът на таргет потребителите. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент (поведение на потребителите, при което при наличие на конкретна нужда, те ползват по рефлекс дигитално устройство), в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми.
Резултати
Реклaмните послания във Facebook достигнаха до над 550 000 уникални жени, имащи правилните демография и интереси, които реализираха 35 000 клика с максимална цена от 0.02 евро цена на клик. Гео-таргетирането на мобилни устройства по морето допълнително оптимизира цената на клик, като тази аудитория падна до 0.01 евро при CTR от 2%. Google кампаниите реализираха над 18 милиона импресии с над половин милион интеракции по съдържанието под формата на гледания на видеа и кликове. Дисплей банерите се показаха над 16 000 000 със CTR (click-through-rate) близък до 1%. Видео рекламата пък събра над 220 000 гледания.
Ако това case study с конкретни резултати те е заинтригувало - вероятно искаш да разбереш още за подхода ни. Предлагаме ти да се срещнем, за да обсъдим дали и как твоят бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи твоите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно, ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите ви дигитални активи и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. Ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получаваш детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламната комуникация. Ако този подход ти допада, можеш да ни отправиш запитване чрез интуитивната ни форма за запитвания, в която избираш с няколко клика как точно можем да сме ти полезни. След което ние сме на ход ????
Можеш да видиш case study-то и във видеото, което направихме по случая:
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂