Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Aladin Foods

Aladin inner

“Валидирахме и страшно много предположения, които са свързани с поведението на нашите потребители, които до този момент чрез офлайн маркетинга бяха единствено и само точно това – предположения. Благодарение на статистиките, които са абсолютно ясни и видими, ние успяхме да научим в детайл какви са мотивите на потребителите да бъдат наши клиенти, кои са силните ни страни според тях, кои са слабите ни страни и къде трябва да се подобрим. Смятам, че това е нещо, което дава ужасяващо много стойност на цялата съвместна работа и можем да градим много на тази основа.”

Това ни сподели Васил Първанов, маркетинг специалист в Aladin Foods, една от най-известните компании за бързо хранене, която е вече над 20 години на пазара. Започнахме заедно работата си в началото на 2018 година и вече можем да се похвалим с всеобщо признание за съвместната ни работа. Прочети повече как спечелихме сребро в категория Digital Sales Campaigns от IAB Mixx Awards 2020.

Какво още каза за работата си с нас, както и каква е била най-голямата му изненада след старта на партньорството ни, можете да откриете в цялото ни интервю с него: