МАРКЕТИНГ И ДИГИТАЛНИ СТРАТЕГИИ

В ерата на дигиталния маркетинг няма как да си успешен без стратегия за дигиталния ти маркетинг. Имаме над 110 създадени и приложени стратегии и те уверяваме - важно е да знаеш откъде тръгваш, с кого се конкурираш и какво работи за него, какви модели на поведение имат клиентите, в кои канали какво можеш да очакваш и в крайна сметка - какви ресурси ще ти трябват. Именно това ти дава една обмислена, правилно създадена и каскадирана до правилното ниво стратегия за дигитален маркетинг.

Всичко това влияе и на избраната от теб стратегия. Иначе се луташ между канали, гледания в социалните мрежи, “черните кутии” на рекламните платформи, единичните случаи на отлични продажби (които не могат да се повторят) и други подобни, в които се надяваме никога да не попаднеш повече.

Индивидуални ли са стратегиите?

Различните компании са… различни. Затова и анализът, изводите и самата стратегия винаги е различна. Като цели, необходими ресурси, тайминг. Дългосрочността на отношенията с клиентите ни е едно от доказателствата, че стратегиите са успешни и различни – всяка година те се надграждат. Някои с нови продукти и услуги, други с нови дигитални канали, трети – с пазари и т.н. Виж детайлно в case studies как сме подходили за B2B, B2C, бързооборотни стоки, услуги за дома, бизнес услуги и други.

    Различните компании са… различни. Затова и анализът, изводите и самата стратегия винаги е различна. Като цели, необходими ресурси, тайминг. Дългосрочността на отношенията с клиентите ни е едно от доказателствата, че стратегиите са успешни и различни – всяка година те се надграждат. Някои с нови продукти и услуги, други с нови дигитални канали, трети – с пазари и т.н. Виж детайлно в case studies как сме подходили за B2B, B2C, бързооборотни стоки, услуги за дома, бизнес услуги и други.

      Стратегиите само за един канал ли са?

      Xplora е агенция за интегриран дигитален маркетинг – опитът ни показва, че най-добри резултати се постигат именно при интегриране на каналите. Потребителите не мислят в канали, а как да извлекат максимална полза в даден момент.

      Затова всяка стратегия, която създаваме, интегрира поне няколко канала. Въпреки това за клиенти създаваме и стратегии за канали като LinkedIn, Instagram, TikTok, имейл маркетинг и т.н. Всеки път гледаме холистично, т.е. какви бизнес и маркетинг цели ще постигнем за конкретни таргет потребители в съответния канал. Виж детайлно в потфолио в какви области сме оказали услуги, с разнообразни примери.

      Xplora е агенция за интегриран дигитален маркетинг – опитът ни показва, че най-добри резултати се постигат именно при интегриране на каналите. Потребителите не мислят в канали, а как да извлекат максимална полза в даден момент.

      Затова всяка стратегия, която създаваме, интегрира поне няколко канала. Въпреки това за клиенти създаваме и стратегии за канали като LinkedIn, Instagram, TikTok, имейл маркетинг и т.н. Всеки път гледаме холистично, т.е. какви бизнес и маркетинг цели ще постигнем за конкретни таргет потребители в съответния канал. Виж детайлно в потфолио в какви области сме оказали услуги, с разнообразни примери.

      Мога ли да възложа само стратегия?

      Имаме клиенти, които се обръщат към нас само за стратегия. И ако се харесаме взаимно, можем да изградим само стратегия, макар да предпочитаме и да носим отговорност за реализирането ѝ. И разбира се, за скалирането на дигиталния маркетинг на клиента до по-значими бизнес и маркетинг цели в рамките на едно дългогодишно партньорство. 🙂

        Имаме клиенти, които се обръщат към нас само за стратегия. И ако се харесаме взаимно, можем да изградим само стратегия, макар да предпочитаме и да носим отговорност за реализирането ѝ. И разбира се, за скалирането на дигиталния маркетинг на клиента до по-значими бизнес и маркетинг цели в рамките на едно дългогодишно партньорство. 🙂