Google Display Network
Дисплейната мрежа на Google (GDN) достига до 90% от интернет потребителите в целия свят, обхващайки над 3 милиона сайта и над 650 000 приложения, сред които попадат и някои от най-популярните сайтове по света - като Gmail и YouTube.
Тя ви дава възможността да позиционирате рекламите си сред съдържанието на релевантни уебсайтове и да представите бранда и продуктите си пред аудитории, които вие дефинирате чрез множество различни методи за таргетиране.
Дисплейните реклами в Google са визуални реклами, които могат да заемат различна форма (статични или анимирани изображения, текст, видеа), представяни пред интернет потребителите, докато преглеждат онлайн съдържание в дисплейната мрежа на Google.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата в Google Display Network?
конкретни примери
Защо реклама в Google Display Network?
Какви са предимствата на този тип реклама?
Обхват
Дисплейната мрежа на Google трудно може да бъде надмината по този показател. Включвайки в себе си както редица популярни глобални сайтове, така и нишови сайтове и стотици хиляди мобилни приложения, тя ви позволява да достигнете до множество интернет потребители отвъд социалните мрежи и интернет търсачките.
Формати
GDN ви дава възможност да създавате рекламно съдържание в различни, визуално атрактивни и адаптивни рекламни формати. Разнообразните формати ви позволяват да използвате статични изображения, анимирани реклами, да комбинирате видеа и текст с изображения, както и да се възползвате от способностите на Google да подбира най-добрата комбинация от ресурси за съответната рекламна позиция и конкретен потребител.
Таргетиране
Избирайки да стартирате дисплейна кампания в Google, имате достъп до редица методи за таргетиране, чрез които да сегментирате потребителите, към които да насочите рекламите си. Сред тях попадат демография, таргетиране по интереси, таргетиране на потребители с изявен интерес към закупуване на конкретни продукти или услуги, използване на контекстуално таргетиране на база съдържанието на сайтовете или таргетиране на позиции в конкретни сайтове, дефиниране на таргет потребителите чрез използване на персонализирани (custom) аудитории, ремаркетинг аудитории или подобни на тях.
Всестранно знание за вашите потребители
Важно е да отбележим, че при таргетиране на дисплейните си кампании в Google вие се възползвате от многопластовото знание на Google за вашите потребители, което се основава на поведението им както при разглеждане на различни сайтове и използване на приложения, така и на видео съдържанието, което гледат в YouTube или търсенията, които извършват в Google.
Машинно самообучение и Автоматизация
С годините от Google поставят все по-голям фокус върху машинното самообучение и превръщането му в ключова част от Google Ads кампаниите. Дисплейната реклама не остава назад в това отношение. Проявление на това можем да видим не само в настройките на кампаниите и в таргетирането, но и при начина на визуализация и комбиниране на рекламните ресурси.
Ефективност
В GDN заплащате за конкретни действия, извършени от страна на потребителите (пр. клик/изпратено запитване/направена покупка), а не за импресии на вашите реклами, както при някои други методи за закупуване на дисплейна реклама.
Какви стъпки включва рекламата в Google Display Network?
Анализ на бизнеса, продукта, конкурентите, типа потребители, които са текущи или потенциални клиенти
Запознаване със спецификата на кампанията и планиране на предстоящата комуникация (канали, формати, послания, стъпки)
Дизайн на рекламни банери
Изготвяне на доклади за представяне на рекламните кампании
Анализ на резултатите и оптимизация на кампаниите
Първоначална настройка на кампаниите