Google Display Network

Дисплейната мрежа на Google (GDN) достига до 90% от интернет потребителите в целия свят, обхващайки над 3 милиона сайта и над 650 000 приложения, сред които попадат и някои от най-популярните сайтове по света - като Gmail и YouTube.

Тя ви дава възможността да позиционирате рекламите си сред съдържанието на релевантни уебсайтове и да представите бранда и продуктите си пред аудитории, които вие дефинирате чрез множество различни методи за таргетиране.

Дисплейните реклами в Google са визуални реклами, които могат да заемат различна форма (статични или анимирани изображения, текст, видеа), представяни пред интернет потребителите, докато преглеждат онлайн съдържание в дисплейната мрежа на Google.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

Какъв опит имаме в рекламата в Google Display Network?

Рекламата в дисплейната мрежа на Google е ключов елемент от почти всяка кампания, която планираме за нашите клиенти. През годините сме имали над 1 500 GDN кампании – всяка, съобразена със спецификите на бизнеса на клиента, целите му и избраната комуникационна посока. Доверяваме се на този тип реклама, когато искаме да запознаем потребителите с бранда и с неговите продукти и услуги, както и при наличие на специални промоционални условия, когато целим да генерираме трафик към сайта на клиента. Примерите са много. Чудесна възможност при дисплейната реклама е използването на ремаркетинг аудитории, чрез които можем повторно да достигнем до потребители, които вече ни познават. По този начин можем да доразвием комуникацията с тях, придвижвайки ги стъпка напред към желаното от нас действие.

конкретни примери

  • Xplora CaseStudy PSBF thumbnail
    Да съчетаеш новите технологии в добре позната кампания за Черен петък

    В това Case Study на клиента ни Photosynthesis ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kare thumbnail
    Пресечната точка между дръзки интериорни предложения и ефективни performance решения

    В това Case Study за клиента ни KARE ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WashGo thumbnail 1
    Как успяхме да увеличим фен базата на Wash&Go и да изградим ангажирана общност?

    В това Case Study на клиента ни Wash&Go ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Какъв подход избрахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Queens thumbnail
    За успешните маркетинг кампании, които започват първо с Queen’s

    В това Case Study на клиента ни Queen's ще разбереш повече за ➤ Какво беше предизвикателството ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy WWF thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да мотивираме младите хора да станат “Климатични герои”

    В това Case Study на клиента ни WWF ще разбереш повече за ➤ Какво беше заданието ✅ Стъпките, през които преминахме ✅ Резултатите, които постигнахме ✚ Още

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy 6plus thumbnail
    Как всичко в маркетинга става 6+

    Търговската марка 6 Plus е специализирана в бързото обслужване на автомобили. 6 Plus e първият сервиз в България предлагащ за своите клиенти безплатна гаранция ALL INCLUSIVE, за извършваните сервизни услуги. Основен акцент в дейността на сервизите е качественото и бързо обслужване на над 60 000 лоялни клиента.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy SpectroIma thumbnail
    Как Lead generation кампаниите във Facebook и Instagram се оказаха най-успешни за медицинския център Spectro IMA?

    Spectro IMA е медицински център, който разполага с висококвалифицирани лекари, иновативна апаратура и технологии от последно поколение. Клиниката предоставя на пациентите си най-добрите практики както от различни здравни области, така и от света на естетичната медицина. Това, с което центърът се отличава, е индивидуалният подход към всеки пациент - персонализирана медицина. Специалистите в Spectro IMA се придържат към максимата, че чрез здравето и профилактиката идва и красотата.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Estafet thumbnail
    Изграждане на интегрирана дигитална стратегия на Estafet чрез комплексен подход към търговския и технически екип

    Estafet е британска компания с над 20-годишна технологична експертиза в индустриите: FinTech, BioTech и Data Tech. Години наред брандът консултира и помага на enterprise организации да осъществят своята дигиталната трансформация, растеж и защита от всевъзможни кибер рискове, вграждайки нови облачни функционалности в своя roadmap.

    Прочети повече
  • Boni CaseStudy thumbnail
    ОТ ЛЮБИТЕЛИ НА МЕСОТО ДО БАЛНИ ЛЕГЕНДИ: КАК МОТИВИРАХМЕ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СПОДЕЛЯТ СПОМЕНИ В КОМЕНТАРИ

    “Бони” са добре познати на любителите на хапването. С широката си палитра от апетитни месни продукти и заразителни реклами открай време, те се позиционират успешно както в медийното пространство, така и на българската трапеза години наред. От “Бони” обичат да споделят доброто мезе с аудиторията си в социалните мрежи. Затова и с огромно желание организират периодични игри, с които да зарадват “най-лакомите” си почитатели.

    Прочети повече

Защо реклама в Google Display Network?

Включването на реклама в дисплейната мрежа на Google към вашия маркетинг микс ви дава възможността да разширите обхвата на своите дигитални кампании, да популяризирате своя бранд и да представите предимствата на продуктите си пред релевантни аудитории. Чрез нея можете да придвижите потребителите от точката на запознаване с вашите продукти и услуги напред по фунията към покупка. За разлика от Google Search рекламата, чрез дисплейната реклама можете да достигнете и до потребителите, които все още не са започнали да търсят активно предлаганите от вас или вашите конкуренти решения.

Какви са предимствата на този тип реклама?

Обхват

Дисплейната мрежа на Google трудно може да бъде надмината по този показател. Включвайки в себе си както редица популярни глобални сайтове, така и нишови сайтове и стотици хиляди мобилни приложения, тя ви позволява да достигнете до множество интернет потребители отвъд социалните мрежи и интернет търсачките.

Формати

GDN ви дава възможност да създавате рекламно съдържание в различни, визуално атрактивни и адаптивни рекламни формати. Разнообразните формати ви позволяват да използвате статични изображения, анимирани реклами, да комбинирате видеа и текст с изображения, както и да се възползвате от способностите на Google да подбира най-добрата комбинация от ресурси за съответната рекламна позиция и конкретен потребител.

Таргетиране

Избирайки да стартирате дисплейна кампания в Google, имате достъп до редица методи за таргетиране, чрез които да сегментирате потребителите, към които да насочите рекламите си. Сред тях попадат демография, таргетиране по интереси, таргетиране на потребители с изявен интерес към закупуване на конкретни продукти или услуги, използване на контекстуално таргетиране на база съдържанието на сайтовете или таргетиране на позиции в конкретни сайтове, дефиниране на таргет потребителите чрез използване на персонализирани (custom) аудитории, ремаркетинг аудитории или подобни на тях.

знание за вашите потребители

Всестранно знание за вашите потребители

Важно е да отбележим, че при таргетиране на дисплейните си кампании в Google вие се възползвате от многопластовото знание на Google за вашите потребители, което се основава на поведението им както при разглеждане на различни сайтове и използване на приложения, така и на видео съдържанието, което гледат в YouTube или търсенията, които извършват в Google.

    самоубочение

    Машинно самообучение и Автоматизация

    С годините от Google поставят все по-голям фокус върху машинното самообучение и превръщането му в ключова част от Google Ads кампаниите. Дисплейната реклама не остава назад в това отношение. Проявление на това можем да видим не само в настройките на кампаниите и в таргетирането, но и при начина на визуализация и комбиниране на рекламните ресурси.

    Ефективност

    В GDN заплащате за конкретни действия, извършени от страна на потребителите (пр. клик/изпратено запитване/направена покупка), а не за импресии на вашите реклами, както при някои други методи за закупуване на дисплейна реклама.

    Какви стъпки включва рекламата в Google Display Network?

    steps white 1

    Анализ на бизнеса, продукта, конкурентите, типа потребители, които са текущи или потенциални клиенти

    steps white 2

    Запознаване със спецификата на кампанията и планиране на предстоящата комуникация (канали, формати, послания, стъпки)

    steps white 3

    Дизайн на рекламни банери

    steps white 6

    Изготвяне на доклади за представяне на рекламните кампании

    steps white 5

    Анализ на резултатите и оптимизация на кампаниите

    steps white 4

    Първоначална настройка на кампаниите

    Основните типове реклама в Google Display Network

    Рекламните формати, които са на ваше разположение при реклама в дисплейната мрежа на Google, са:
    изображения

    Статични изображения

    Банерите от този тип представляват статична визия, която следва да бъде в някой от размерите, които Google Ads системата приема. При тях имате пълен контрол върху начина на визуализация на вашите реклами, но са свързани с ограничения за това къде мога да бъдат показвани именно поради изискването за съвпадения между техните размери и свободните рекламни позиции в сайтовете.

    Анимирани банери

    Подобно на статичните изображения, анимираните банери следва да попадат в конкретни размери, предоставяйки ви пълен контрол върху това как изглеждат рекламите ви. Тяхно предимство е възможността да комбинирате повече изображения и да включвате по-голямо количество текст, тъй като те съдържат поредица от изображения. Анимирането им и смяната на кадрите ги прави визуално по-атрактивни и забележими от потребителите.
    банери
    responsive

    Responsive или адаптивни реклами

    Изключително интересен формат, при който Google Ads системата автоматично комбинира осигурените от вас рекламни активи (текстове, изображения, лога и видеа). Този тип реклама ви осигурява достъп до значително по-голям брой рекламни позиции, като в същото време ви позволява да се възползвате от възможностите на машинното самообучение за откриване на оптималната комбинация от ресурси за съответния потребител, контекст и рекламна позиция.
    Като интересни рекламни формати, свързани с по-специфични типове дисплейни кампании, можем да посочим и:
    ремаркетинг 1

    Динамичен ремаркетинг

    Реклами, съдържащи продукти и услуги, които потребителите са преглеждали при посещение на вашия сайт.