Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Viessmann

Viessmann inner

“Като основно предизвикателство при нас е, ние сме B2B компания, тоест не извършваме продажби към крайните клиенти, а към фирми специалисти в бранша, които изграждат инсталациите в домовете на хората или в предприятия, производства и т.н. И за нас беше важно да достигнем до крайните клиенти като директна комуникация. Така, че този кръг на доверие искахме да изградим и затова дигиталният маркетинг с всичките му канали е едно, първо директно и работещо средство, освен това и резултатите са ясни и измерими. И това, което успяхме да направим заедно с вас и дефакто ръста в този процес и ръста на клиентите, които ние консултираме директно скочи в пъти.”

Това ни сподели Милена Петрова, която отговаря за sales service и маркетинг във Viessmann България. Във видеото можеш да разбереш защо за B2B компания е важно да комуникира с крайните си потребители и какво им носи този подход. 

А за резултатите, които постигнахме заедно с Viessmann през последните 3 години говорим в подробните case studies: 
Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB MIXX Awards
Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени