Криейтив

Имаме огромен опит в дигитален криейтив - нашата специалност. Когато създаваме криейтив решение, то винаги е съобразено с бранда, както и със съгласуваната стратегия за постигане на бизнес и маркетинг целите. Самото криейтив решение е планирано, а реализацията - съобразена с всеки канал и формат, в който ще “живее”.

Всяко едно криейтив решение на Xplora в дигиталните стратегии, концепции, видеа, постинг планове, банери и т.н. стъпва върху приложими прозрения, които сме обсъдили и съгласували с клиента.

С кои ваши криейтив решения се гордеете?

Ето само някои от криейтив решенията, с които много се гордеем:
  • Xplora CaseStudy Gedeon thumbnail
    Кампании с кауза или как успяхме да ангажираме дамите с образователно съдържание

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Aladin thumbnail 1
    Подход и стратегия за успешното развитие на TikTok профила на Aladin Foods

    След като успешно ти показахме в предишното ни case study как оптимизирахме рекламата по дюнер фунията на дългогодишния ни партньор Aladin Foods, а ROAS увеличихме до 4-цифрена стойност, дойде ред и на потребителската ангажираност.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy TAT thumbnail
    TAT | #ТАТски вкусни инфлуенсър рецепти

    Компанията ТАТ е основана в Турция през 1967 г., а днес е един от най-големите производители на консервирани продукти в Европа. В България фирмата предлага богато портфолио от зеленчукови консервирани продукти, сладка и сосове.

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Spoko thumbnail
    Смяна на поколения - влизане в нови платформи

    Прочети повече
  • Xplora CaseStudy Kozarev thumbnail
    Как кулинарната фотография разказва истории?

    Спецификата на продукта ни позволява да развихрим кулинарното си въображение непрестанно. Всеки знае, че любовта минава през стомаха. С продуктите на “Козарев” и разказваните истории в кулинарната ни фотография ухаят на автентичния вкус на неустоима вечеря, радват небцето с обяд или здравословна закуска.

    Прочети повече
  • 1 Opera Case Study Carousel
    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети повече
  • VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel
    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети повече
  • Lorelli Case Study carousel
    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети повече
  • 2 ArianaRadler Case Study Carousel
    @ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети повече
  • Batiste Case Study carousel
    Кампания с Ева

    Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.

    Прочети повече
  • ZagorkaIPA Case Study carousel
    Zagorka IPA - Българско пиво по британска рецепта

    През зимата най-сладко е да мечтаем за топло лято и за разхлаждаща бира в ръка. Нека го направим заедно, докато си говорим за Zagorka IPA – българското пиво по британска рецепта. Със своята изразена цитрусова горчивина и аромати тя е създадена за хората в България, търсещи нови и различни бирени вкусове, като в същото време им представя пиво с близък до любимия им вкус.

    Прочети повече
  • Prestige Case Study carousel
    Кулинарна надпревара с “Роден край”

    Една видео кампания, реализирана с помощта на ПРЕСТИЖ 96 и тяхната вярна аудитория Знаете, че темата със сладичкото е чувствителна тема – за мъже и за жени, за малки и големи. В офисa на Xplora обаче сладкото е на почит и истината е, че проблем с него нямаме. Не само че следобедната ни закуска е гарантирана, а и въображението на всеки скрит талант в готвенето си позволява да се развихри с продуктите на Престиж 96.

    Прочети повече
  • Britanica Case Study carousel
    "Растем заедно" с BRITANICA Park School

    Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас? По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя. Първото частно парк училище в българия – britanica park school отвори врати през септември 2019 г. Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на bps държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете.

    Прочети повече
  • Aladin Case Study carousel
    Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

    Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас? Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.

    Прочети повече
  • VIESSMANN как спечелихме сребро Case Study carousel
    Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

    Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.

    Прочети повече
  • БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ Case Study carousel
    ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

    Представяме ви нашето case study във връзка с едно от най-големите събития на Investor. Петият пореден “Форум бременност и детско здраве” е един от най-големите и най-разпознаваеми форуми от този характер, който тази година успя да събере близо 2000 гости общо в двата дни.

    Прочети повече
  • Medix Alvina Deluxe Perfume

    Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати: Домакини, които обожават да мият съдове Деца, които постоянно се цапат Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност

    Прочети повече
  • Fintrade КОГАТО ПРОМЯНАТА В ПЪРВОНАЧАЛНАТА КОНЦЕПЦИЯ Case Study carousel
    Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти "Съюзник"

    Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.

    Прочети повече
  • ZooMall Case Study carousel
    Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

    Каква беше целта? Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.

    Прочети повече
  • Fintrade УСПЕШНИ B2B МАРКЕТИНГ ПРАКТИКИ Case Study carousel
    Успешни B2B маркетинг практики, съчетаващи употребата на социалните мрежи със силата на Google

    През 2016 г. започнахме работа с нашия клиент Fintrade – небанкова, финансова институция, специализирана в областта на бизнес кредитирането. Както при всеки B2B клиент и тук, в началото на съвместната ни работа, имахме сериозни предизвикателства, които се изразяваха в това да проучим пазара, да дефинираме правилните таргет аудитории и да изберем подходящите дигитални канали, чрез които да достигнем до тях.

    Прочети повече
  • Idelyn Case Study carousel
    Лятна кампания за потребители на Черноморието

    Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.

    Прочети повече
  • Acera Case Study carousel
    Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

    Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема.

    Прочети повече
  • IUVO Case Study carousel
    Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

    Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство – представяне на нова за България възможност за инвестиции – peer-to-peer. ЗАДАНИЕТО Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.

    Прочети повече
  • Toyota Case Study carousel
    Toyota Hybrid - Знам Защо

    Клиентът ни Toyota Balkans се обърна към нас за постигането на една от най-важните цели на компанията за 2016 г. – 100% увеличение на продажбите на гамата хибридни автомобили на компанията.

    Прочети повече

Как подхождате в криейтив процеса?

ДНК-то на Xplora e performance marketing, което ни помага във всеки един момент акцентът ни да е какви реални хора какво ще направят, с което да постигнат бизнес и маркетинг целите. Целият криейтив процес отчита каква е стратегията и кои са ценните интеракции за бизнеса на клиента ни.

HUMAN DIGITAL културата и подходът, които прилагаме, ни позволяват да акцентираме на ценните взаимодействия на потребителите и да не се увличаме по интересни, но скъпи креативни концепции, които биха отнели време и ресурси от най-ценните за дадения бизнес взаимодействия с потребителите. Сет Годин, гуруто на маркетинга, е написал, че най-важно е да имаме traction в маркетинга – ценно поведение на потребителите в желаната от бизнеса ни посока, което поведение показва и следващата стъпка. И е добавил: “винаги избирайте това, което ще ви даде traction (движение, напредък), за сметка на fancy или скъпи маркетинг решения”.

Имате ли копирайтъри?

Имаме огромен Content Marketing & Creative екип – те познават отлично брандовете, с които работят, и всеки месец надграждат и правят WOW неща за реализиране на стратегиите на клиентите. Тези професионалисти осмислят не само креативната част, но и реалното поведение на потребителите и вписването на всяка една идея. Така носят реалната бизнес стойност – дългосрочната промяната на потребителите в желаната от потребителите посока по печеливш за съответната компания или бранд начин.

Ето и една метафора, която илюстрира защо сме избрали да нямаме специализирани копирайтъри, а Content Marketing & Creative екип. Не бихме искали да отидем във фризьорски салон и да има само един майстор, който може да прави топ прически, но и който няма време даже да ни опознае като хора и да разбере какво е най-добро за нас. Не бихме искали и този фризьор да ни направи прическа по свой вкус и да няма избор, освен да ни убеди, че това е най-доброто за нас. 🙂

Как подхождате в криейтив процеса?

ДНК-то на Xplora e performance marketing, което ни помага във всеки един момент акцентът ни да е какви реални хора какво ще направят, с което да постигнат бизнес и маркетинг целите. Целият криейтив процес отчита каква е стратегията и кои са ценните интеракции за бизнеса на клиента ни.

HUMAN DIGITAL културата и подходът, които прилагаме, ни позволяват да акцентираме на ценните взаимодействия на потребителите и да не се увличаме по интересни, но скъпи креативни концепции, които биха отнели време и ресурси от най-ценните за дадения бизнес взаимодействия с потребителите. Сет Годин, гуруто на маркетинга, е написал, че най-важно е да имаме traction в маркетинга – ценно поведение на потребителите в желаната от бизнеса ни посока, което поведение показва и следващата стъпка. И е добавил: “винаги избирайте това, което ще ви даде traction (движение, напредък), за сметка на fancy или скъпи маркетинг решения”.