Криейтив

Имаме огромен опит в дигитален криейтив - нашата специалност. Когато създаваме криейтив решение, то винаги е съобразено с бранда, както и със съгласуваната стратегия за постигане на бизнес и маркетинг целите. Самото криейтив решение е планирано, а реализацията - съобразена с всеки канал и формат, в който ще “живее”.

Всяко едно криейтив решение на Xplora в дигиталните стратегии, концепции, видеа, постинг планове, банери и т.н. стъпва върху приложими прозрения, които сме обсъдили и съгласували с клиента.

С кои ваши криейтив решения се гордеете?

Ето само някои от криейтив решенията, с които много се гордеем:
1 Opera Case Study Carousel

Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

Прочети още

2 ArianaRadler Case Study Carousel

@ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

Прочети още

ZagorkaIPA Case Study carousel

Zagorka IPA – Българско пиво по британска рецепта

През зимата най-сладко е да мечтаем за топло лято и за разхлаждаща бира в ръка. Нека го направим заедно, докато си говорим за Zagorka IPA – българското пиво по британска рецепта. Със своята изразена цитрусова горчивина и аромати тя е създадена за хората в България, търсещи нови и различни бирени вкусове, като в същото време им представя пиво с близък до любимия им вкус.

Прочети още

Как подхождате в криейтив процеса?

ДНК-то на Xplora e performance marketing, което ни помага във всеки един момент акцентът ни да е какви реални хора какво ще направят, с което да постигнат бизнес и маркетинг целите. Целият криейтив процес отчита каква е стратегията и кои са ценните интеракции за бизнеса на клиента ни.

HUMAN DIGITAL културата и подходът, които прилагаме, ни позволяват да акцентираме на ценните взаимодействия на потребителите и да не се увличаме по интересни, но скъпи креативни концепции, които биха отнели време и ресурси от най-ценните за дадения бизнес взаимодействия с потребителите. Сет Годин, гуруто на маркетинга, е написал, че най-важно е да имаме traction в маркетинга – ценно поведение на потребителите в желаната от бизнеса ни посока, което поведение показва и следващата стъпка. И е добавил: “винаги избирайте това, което ще ви даде traction (движение, напредък), за сметка на fancy или скъпи маркетинг решения”.

Имате ли копирайтъри?

Имаме огромен Content Marketing & Creative екип – те познават отлично брандовете, с които работят, и всеки месец надграждат и правят WOW неща за реализиране на стратегиите на клиентите. Тези професионалисти осмислят не само креативната част, но и реалното поведение на потребителите и вписването на всяка една идея. Така носят реалната бизнес стойност – дългосрочната промяната на потребителите в желаната от потребителите посока по печеливш за съответната компания или бранд начин.

Ето и една метафора, която илюстрира защо сме избрали да нямаме специализирани копирайтъри, а Content Marketing & Creative екип. Не бихме искали да отидем във фризьорски салон и да има само един майстор, който може да прави топ прически, но и който няма време даже да ни опознае като хора и да разбере какво е най-добро за нас. Не бихме искали и този фризьор да ни направи прическа по свой вкус и да няма избор, освен да ни убеди, че това е най-доброто за нас. 🙂

Как подхождате в криейтив процеса?

ДНК-то на Xplora e performance marketing, което ни помага във всеки един момент акцентът ни да е какви реални хора какво ще направят, с което да постигнат бизнес и маркетинг целите. Целият криейтив процес отчита каква е стратегията и кои са ценните интеракции за бизнеса на клиента ни.

HUMAN DIGITAL културата и подходът, които прилагаме, ни позволяват да акцентираме на ценните взаимодействия на потребителите и да не се увличаме по интересни, но скъпи креативни концепции, които биха отнели време и ресурси от най-ценните за дадения бизнес взаимодействия с потребителите. Сет Годин, гуруто на маркетинга, е написал, че най-важно е да имаме traction в маркетинга – ценно поведение на потребителите в желаната от бизнеса ни посока, което поведение показва и следващата стъпка. И е добавил: “винаги избирайте това, което ще ви даде traction (движение, напредък), за сметка на fancy или скъпи маркетинг решения”.