Клиенти и референции
Кажи ни кои са клиентите ти, за да ти кажем кой си ти. 🙂 Нашето мото, многократно повтаряно на интервюта с бъдещи членове на екипа, на срещи и на обучения, е: “Ние съществуваме, за да правим клиентите ни успешни”.
Когато ни попитат кои са нашите клиенти, ние сме не просто щастливи да споделим, но и с гордост отговаряме на този въпрос. Повечето от тях са се обърнали към нас след препоръка от някого, който ни е видял “в действие” и е доволен от резултатите, или от човек, който е забелязал нивото на детайл, до което стигаме при представяне на нашите case studies - от целта на клиента, през предизвикателствата и подходите, до впечатляващите резултати.
Леко нескромно звучи, но щом сте на тази страница – знаете, че сме си извоювали репутация на агенция, която постига отлични бизнес и маркетинг резултати, и така правим клиентите ни и техните екипи още по-успешни. Всеки месец надграждаме дигиталните маркетингови стратегии на десетки компании чрез:
- Insights (приложимо прозрение);
- валидирани предположения;
- бързи тестове на идеи/нови подходи;
- детайлни анализи на получените данни;
- безупречно изпълнение на предложените кампании/медия планове/промени;
- анализ и предложения, направени на база реални данни, зад които заставаме и поемаме ангажимент за реализацията на предложенията ни.
нашите клиенти
А тук може да се запознаете с част от настоящите ни клиенти. Извинете, клиенти ли казахме? Имахме предвид приятели и клиенти. 🙂
И да, имаме си от всичко – представители на компании за бързооборотни стоки, фирми в сферата на професионалните услуги, инвестиционни стоки за бизнеса, висок клас стоки за домакинството, заведения, неправителствени организации и много други.
Разбира се, всеки клиент се отличава със своите специфични изисквания и нужди. Но всички те си приличат по това, че искат да са успешни. А именно – да постигат своите бизнес и маркетинг цели. С маркетинг екип, чиято стратегия за дигитален маркетинг на компанията става все по-работеща и добра. Това означава да постигаме заедно все по-значими цели (ефективност) чрез оптимални ресурси (ефикасност). Тази очаквано добра комбинация може да се случи основно благодарение на ежемесечна консистентна работа: поставяне на ясни цели, ясни отговорности, детайлна информация.
Всеки от клиентите ни има своята (наша) история как дигиталният маркетинг работи за него и кое е WOW при колаборацията с Xplora. Ето тук можете да видите какво е мнението на клиентите ни за съвместните ни проекти и кое точно ги прави успешни. Айлита, маркетинг мениджър на Tesy, споделя колко е важно да слушаме съветите на агенцията си. Тинка Александрова, маркетинг мениджър на Данон България, споделя какво се промени в процесите на работа на бранда след старта на работата си с Xplora?
Знаем, че клиентите ни се обръщат към нас, за да постигнем търсените от тях резултати. Ето защо създаваме публични case studies. Те не са направени като за конкурс, не търсят емоцията, а онази рационална реакция на професионалиста, който си казва: “Аха, това е интересен подход, а щом са постигнали такива резултати – ще обмисля дали е приложимо и за нас”.
успешни истории
Предполагаме, че след всичко дотук, вече имате и редица въпроси. За да ви улесним, тук може да откриете и списък с най-често задаваните от потенциалните ни клиенти.
Ние сме огромна компания, можете ли да поемете и нас?
Първите няколко пъти се налагаше да реферираме към предходния ни опит и към процесите. Вече при подобен въпрос даваме пример колко бързо не само сме добавили нов голям клиент, но и сме скалирали дигиталния му маркетинг. В интерес на истината този въпрос “можете ли да поемете и нас” ни го задават все по-рядко. Това е така благодарение на името, което сме си изградили.
Има ли случай, в който не бихте могли да поемете нов клиент?
Да, дори и на най-добрите се случва. Имаме правило да работим само с един клиент от сегмент в конкретна индустрия. Освен че считаме, че така е редно – това ни позволява да говорим на ниво стратегия, бизнес и маркетинг цели, да поемем отговорност за performance маркетинга на компанията. Приятно е да ти кажат: “Много харесваме Вашата работа и искаме да Ви поканим да работим заедно”, но е страхотно да можеш да кажеш: “Работим за Ваш конкурент и сме поели ангажимент към тях. Сигурни сме, че искате и вашата агенция така да застава зад партньорството си с Вас. Затова ви препоръчваме да работите с някоя от следните дигитални агенции …” .
Някои компании имат големи вътрешни маркетинг и търговски екипи. Освен конкретни услуги за подобни компании провеждаме обучения на маркетинг и търговските екипи. Така те по-лесно планират заедно следващите кампании – събиране на маркетинг информация, тестове, обратна връзка от пазара, фази и скалиране. Тук можете да прочетете повече за ползите от маркетинг обученията на Xplora.
Скъпо ли е да ви наема като дигитална агенция?
Скъпото е много субективно понятие. Според нас услугите ни не са скъпи – често клиентите ни са впечатление колко атрактивни са цените ни. Как го постигаме – като имаме детайлна разбивка на всяка услуга и видимо тази услуга “си заслужава парите”.
Със сигурност услугите са качествени и дават резултат, защото са интегрирани и са плод на огромния ни опит, отлично работещите процеси и пълната прозрачност какво и как се случва в дигиталния ви маркетинг.
Не търсим и ангажименти за по-дългосрочни договори със задължителни обеми – ако ние се справим отлично, ще ни възложите още и още работа. Всички достъпи, акаунти, аудитории и т.н. са ваши и остават такива завинаги. Затова и услугите, които предлагаме, са детайлно разбити по пера и можете да изберете тези, които ви носят стойност. Започваме с базовите неща и с т.нар. low hanging fruits – победи, които могат да бъдат постигнати с минимален риск и инвестиция за клиента. След това, както често казваме – “пари за работещи неща има”. Това ни прави и уверени, че клиентите ни възлагат надграждане на дигиталния им маркетинг.
Ние сме малка компания, трябва ли да използваме услугите на дигитална агенция?
Какво ще ни посъветвате?
Ако наистина сте малка компания – ще ни разберете, че вероятно сме прекалено големи за вас. Затова сме създали Xplora Academy – там ще намерите нещо, специално създадено за вас. Независимо дали вие правите вашата дигитална стратегия и я изпълнявате или работите с freelancer – съветваме ви да знаете какво искате и какво се случва с дигиталния ви маркетинг. Затова ви препоръчваме:
- фокусираните консултации по отношения на елементи на вашия дигитален маркетинг;
- детайлните курсове за отделни канали и инструменти като Google Ads, Facebook, Instagram;
- фокусираните миникурсове на теми като успешни продажбени фунии във Facebook, създаване на успешно визуално съдържание за Instagram и други;
- безплатните уебинари по редица теми и сектори като къщи за гости, при които ползването на голяма агенция трудно може да бъде покрито от допълнителните приходи.
В КОИ СЕКТОРИ ИМАТЕ ОПИТ И ПРАВИТЕ КЛИЕНТИТЕ СИ УСПЕШНИ?
Трудно можем да изброим всички сектори, в които имаме значителен опит и знания, но ето някои от тях:
- бързооборотни стоки
- бизнес услуги
- финансови услуги
- инвестиционни стоки за дома
- инвестиционни стоки за бизнеса
- бизнес услуги
- продукти за дома
- фармацевтични продукти
- настаняване и ресторанти
Съветваме ви да видите и тези B2B case studies, които подготвихме:
Имате ли опит в B2B или B2C?
Много от клиентите ни са в сегмента на продажбите на продукти и услуги към бизнеси. Помагаме на компании да продават селскостопанска техника, автомобили, ваучери, софтуер за заведения, cloud базирани услуги и много други. Имаме клиенти, работещи на нива B2B2C като Schneider Electric България и Израел.
Имате ли международен опит?
Голяма част от клиентите ни избират да работим за международния им бизнес – както директно за потребители, така и да създаваме активи за техните партньори и дистрибутори по отделните пазари. Сред тези компании са Tesy, Prestige 96 и други.
За нас е чест и привилегия компания като Schneider Electric Израел да ни избере за своята дигитална агенция. Нещата, които постигаме за българския екип, бяха споделени на регионално ниво и затова работим и за други подразделения на компанията.
Нашият бизнес е много специфичен, ще се справите ли?
Всеки бизнес е специфичен. И в същото време не е – има своя бизнес модел, има конкретни таргет потребители и стойностно предложение за тях, има ключови продукти и услуги и т.н. Екипът ни има огромен опит – от стартъпи, като ментори и като съоснователи, през развитие на дигиталните канали и продажби на изцяло офлайн бизнеси, до стартиране на нови бизнес линии в огромни компании.
Как да избера дигитална агенция, даже и да не сте вие?
Откъде да започна?
Изборът на агенция е много отговорно решение, защото дигиталният маркетинг вече не е само комуникации в дигитална среда. А отношенията с дигиталната агенция се надграждат всеки месец и отнема време, за да дадат оптимални резултати и да можете да постигате все по-амбициозни бизнес и маркетинг целиатова ви насърчаваме да видите нашите принципи за Human Digital – винаги да се говори на реални хора, да се говори по начин, който разбирате и надграждате, и имате човешки партньорски отношения. Ако можем да ви дадем съвет – търсете дигитална агенция, която има репутация за постигане на резултати, защото именно това ще очаквате от нея.
Работейки с агенция, ще минете през процес на брифиране – даване на ясно задание за компанията ви и как тя дава стойност, откъде се тръгва и къде трябва да се стигне, какви ресурси ще бъдат вложени. Насърчаваме ви да попълните този бриф документ, за да улесните агенцията, с която бихте работили. Както да имате ясни маркетинг цели и очаквания.
Как ще ме убедите в това, което казвате?
Сигурни сме, че вече сте извлекли полза от споделените case studies и видеа – професионалисти и собственици разказват какво постигат чрез дигиталния маркетинг заедно с Xplora.
Първата среща с нас ще е още по-впечатляваща за вас, защото ще говорим в детайли за вашия бизнес. Съветваме ви, преди да се свържете с нас, да попитате някого, който е работил с нас. Със сигурност ще намерите такъв човек сред познатите си в LinkedIn или Facebook. Защото знаем, че това ви вълнува – дали можем да направим и вас успешни. А нашата награда са дългосрочните отношения с доволните клиенти.