Клиенти и референции

Кажи ни кои са клиентите ти, за да ти кажем кой си ти. 🙂 Нашето мото, многократно повтаряно на интервюта с бъдещи членове на екипа, на срещи и на обучения, е: “Ние съществуваме, за да правим клиентите ни успешни”.

Когато ни попитат кои са нашите клиенти, ние сме не просто щастливи да споделим, но и с гордост отговаряме на този въпрос. Повечето от тях са се обърнали към нас след препоръка от някого, който ни е видял “в действие” и е доволен от резултатите, или от човек, който е забелязал нивото на детайл, до което стигаме при представяне на нашите case studies - от целта на клиента, през предизвикателствата и подходите, до впечатляващите резултати.

Леко нескромно звучи, но щом сте на тази страница – знаете, че сме си извоювали репутация на агенция, която постига отлични бизнес и маркетинг резултати, и така правим клиентите ни и техните екипи още по-успешни. Всеки месец надграждаме дигиталните маркетингови стратегии на десетки компании чрез:

 

  • Insights (приложимо прозрение);
  • валидирани предположения;
  • бързи тестове на идеи/нови подходи;
  • детайлни анализи на получените данни;
  • безупречно изпълнение на предложените кампании/медия планове/промени;
  • анализ и предложения, направени на база реални данни, зад които заставаме и поемаме ангажимент за реализацията на предложенията ни.

нашите клиенти

А тук може да се запознаете с част от настоящите ни клиенти. Извинете, клиенти ли казахме? Имахме предвид приятели и клиенти. 🙂

И да, имаме си от всичко – представители на компании за бързооборотни стоки, фирми в сферата на професионалните услуги, инвестиционни стоки за бизнеса, висок клас стоки за домакинството, заведения, неправителствени организации и много други.

    Разбира се, всеки клиент се отличава със своите специфични изисквания и нужди. Но всички те си приличат по това, че искат да са успешни. А именно – да постигат своите бизнес и маркетинг цели. С маркетинг екип, чиято стратегия за дигитален маркетинг на компанията става все по-работеща и добра. Това означава да постигаме заедно все по-значими цели (ефективност) чрез оптимални ресурси (ефикасност). Тази очаквано добра комбинация може да се случи основно благодарение на ежемесечна консистентна работа: поставяне на ясни цели, ясни отговорности, детайлна информация.

    Всеки от клиентите ни има своята (наша) история как дигиталният маркетинг работи за него и кое е WOW при колаборацията с Xplora. Ето тук можете да видите какво е мнението на клиентите ни за съвместните ни проекти и кое точно ги прави успешни. Айлита, маркетинг мениджър на Tesy, споделя колко е важно да слушаме съветите на агенцията си. Тинка Александрова, маркетинг мениджър на Данон България, споделя какво се промени в процесите на работа на бранда след старта на работата си с Xplora? 

    Знаем, че клиентите ни се обръщат към нас, за да постигнем търсените от тях резултати. Ето защо създаваме публични case studies. Те не са направени като за конкурс, не търсят емоцията, а онази рационална реакция на професионалиста, който си казва: “Аха, това е интересен подход, а щом са постигнали такива резултати – ще обмисля дали е приложимо и за нас”.

     

    успешни истории

    1 Opera Case Study Carousel

    Kaк успяхме да вдигнем conv.rate-a с над 400% чрез новия уебсайт на Софийската опера и балет?

    Да работим за институция като Софийска опера и балет приемаме като чест и привилегия. Kато задача, с която и ние да допринасяме за развитието на културната сфера в страната и която ни дава възможност да се потопим в магията. А възможността да разкажем за нея на повече хора превръща работата в чисто удоволствие!

    Прочети още

    VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel

    Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

    Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

    Прочети още

    Lorelli Case Study carousel

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра

    Да се отличиш на пазара за бебешки и детски стоки не е детска игра. Но работата по първата ни съвместна кампания с Lorelli беше удоволствие, възнаградено с успех. Заедно успяхме да се преборим с предизвикателствата и да посрещнем нуждите на родителите в стремежа им към грижа за техните деца, представяйки им новата колекция детски колички Lorelli.

    Прочети още

    2 ArianaRadler Case Study Carousel

    @ariana.radler – 0.0% алкохол и 100% свежест

    Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок.

    Прочети още

    Batiste Case Study carousel

    Кампания с Ева

    Ако следите профилите на Batiste Bulgaria, със сигурност сте забелязали една мистериозна дама, която сладко разказва за ежедневието си и колко пъти е била “спасявана” от сухия шампоан. Да, това съм аз – Ева. Обичам да споделям с вас красивите си дни – и не че водя приказен начин на живот, просто знам как да виждам красотата и в най-малките неща.

    Прочети още

    ZagorkaIPA Case Study carousel

    Zagorka IPA – Българско пиво по британска рецепта

    През зимата най-сладко е да мечтаем за топло лято и за разхлаждаща бира в ръка. Нека го направим заедно, докато си говорим за Zagorka IPA – българското пиво по британска рецепта. Със своята изразена цитрусова горчивина и аромати тя е създадена за хората в България, търсещи нови и различни бирени вкусове, като в същото време им представя пиво с близък до любимия им вкус.

    Прочети още

    Prestige Case Study carousel

    Кулинарна надпревара с “Роден край”

    Една видео кампания, реализирана с помощта на ПРЕСТИЖ 96 и тяхната вярна аудитория
    Знаете, че темата със сладичкото е чувствителна тема – за мъже и за жени, за малки и големи. В офисa на Xplora обаче сладкото е на почит и истината е, че проблем с него нямаме. Не само че следобедната ни закуска е гарантирана, а и въображението на всеки скрит талант в готвенето си позволява да се развихри с продуктите на Престиж 96.

    Прочети още

    Britanica Case Study carousel

    “Растем заедно” с BRITANICA Park School

    Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
    По всяка вероятност днес не е първи юни, но празник на детето може да е всеки ден, в който то се чувства значимо и ценено, докато любопитно опознава света. Ето защо приехме една кауза за своя.
    Първото частно парк училище в българия – britanica park school отвори врати през септември 2019 г. Учебното заведение от ново поколение съчетава иновативни методи на обучение с цялостна атмосфера за семейна среда и уют. Харесахме свободата и неподправеното поведение, на което създателите на bps държат, развивайки индивидуалните възможности на всяко дете.

    Прочети още

    Aladin Case Study carousel

    Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

    Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас?
    Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.

    Прочети още

    VIESSMANN как спечелихме сребро Case Study carousel

    Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

    Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.

    Прочети още

    Предполагаме, че след всичко дотук, вече имате и редица въпроси. За да ви улесним, тук може да откриете и списък с най-често задаваните от потенциалните ни клиенти.

    Ние сме огромна компания, можете ли да поемете и нас?

    Първите няколко пъти се налагаше да реферираме към предходния ни опит и към процесите. Вече при подобен въпрос даваме пример колко бързо не само сме добавили нов голям клиент, но и сме скалирали дигиталния му маркетинг. В интерес на истината този въпрос “можете ли да поемете и нас” ни го задават все по-рядко. Това е така благодарение на името, което сме си изградили.

    Има ли случай, в който не бихте могли да поемете нов клиент?

    Да, дори и на най-добрите се случва. Имаме правило да работим само с един клиент от сегмент в конкретна индустрия. Освен че считаме, че така е редно – това ни позволява да говорим на ниво стратегия, бизнес и маркетинг цели, да поемем отговорност за performance маркетинга на компанията. Приятно е да ти кажат: “Много харесваме Вашата работа и искаме да Ви поканим да работим заедно”, но е страхотно да можеш да кажеш: “Работим за Ваш конкурент и сме поели ангажимент към тях. Сигурни сме, че искате и вашата агенция така да застава зад партньорството си с Вас. Затова ви препоръчваме да работите с някоя от следните дигитални агенции …” .

    Някои компании имат големи вътрешни маркетинг и търговски екипи. Освен конкретни услуги за подобни компании провеждаме обучения на маркетинг и търговските екипи. Така те по-лесно планират заедно следващите кампании – събиране на маркетинг информация, тестове, обратна връзка от пазара, фази и скалиране. Тук можете да прочетете повече за ползите от маркетинг обученията на Xplora.

    Скъпо ли е да ви наема като дигитална агенция?

    Скъпото е много субективно понятие. Според нас услугите ни не са скъпи – често клиентите ни са впечатление колко атрактивни са цените ни. Как го постигаме – като имаме детайлна разбивка на всяка услуга и видимо тази услуга “си заслужава парите”.

    Със сигурност услугите са качествени и дават резултат, защото са интегрирани и са плод на огромния ни опит, отлично работещите процеси и пълната прозрачност какво и как се случва в дигиталния ви маркетинг.

    Не търсим и ангажименти за по-дългосрочни договори със задължителни обеми – ако ние се справим отлично, ще ни възложите още и още работа. Всички достъпи, акаунти, аудитории и т.н. са ваши и остават такива завинаги. Затова и услугите, които предлагаме, са детайлно разбити по пера и можете да изберете тези, които ви носят стойност. Започваме с базовите неща и с т.нар. low hanging fruits – победи, които могат да бъдат постигнати с минимален риск и инвестиция за клиента. След това, както често казваме – “пари за работещи неща има”. Това ни прави и уверени, че клиентите ни възлагат надграждане на дигиталния им маркетинг.

    ли е да ви наема като дигитална агенция

    Ние сме малка компания, трябва ли да използваме услугите на дигитална агенция?

    Какво ще ни посъветвате?

    Ако наистина сте малка компания – ще ни разберете, че вероятно сме прекалено големи за вас. Затова сме създали Xplora Academy (LINK към страницата на сайта ни за Академи) – там ще намерите нещо, специално създадено за вас. Независимо дали вие правите вашата дигитална стратегия и я изпълнявате или работите с freelancer – съветваме ви да знаете какво искате и какво се случва с дигиталния ви маркетинг. Затова ви препоръчваме:

     

    • фокусираните консултации по отношения на елементи на вашия дигитален маркетинг;
    • детайлните курсове за отделни канали и инструменти като Google Ads, Facebook, Instagram;
    • фокусираните миникурсове на теми като успешни продажбени фунии във Facebook, създаване на успешно визуално съдържание за Instagram и други;
    • безплатните уебинари по редица теми и сектори като къщи за гости, при които ползването на голяма агенция трудно може да бъде покрито от допълнителните приходи.

    В кои сектори имате опит да правите клиентите си успешни?

    Трудно можем да изброим всички сектори, в които имаме значителен опит и знания, но ето някои от тях:

     

    • бързооборотни стоки
    • бизнес услуги
    • финансови услуги
    • инвестиционни стоки за дома
    • инвестиционни стоки за бизнеса
    • бизнес услуги
    • продукти за дома
    • фармацевтични продукти
    • настаняване и ресторанти
    ли опит в B2B или B2C

    Съветваме ви да видите и тези B2B case studies, които подготвихме:

      VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel

      Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

      Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

      Прочети още

      VIESSMANN как спечелихме сребро Case Study carousel

      Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

      Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.

      Прочети още

      Fintrade КОГАТО ПРОМЯНАТА В ПЪРВОНАЧАЛНАТА КОНЦЕПЦИЯ Case Study carousel

      Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти “Съюзник”

      Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация

      Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.

      Прочети още

      Fintrade УСПЕШНИ B2B МАРКЕТИНГ ПРАКТИКИ Case Study carousel

      Успешни B2B маркетинг практики, съчетаващи употребата на социалните мрежи със силата на Google

      През 2016 г. започнахме работа с нашия клиент Fintrade – небанкова, финансова институция, специализирана в областта на бизнес кредитирането. Както при всеки B2B клиент и тук, в началото на съвместната ни работа, имахме сериозни предизвикателства, които се изразяваха в това да проучим пазара, да дефинираме правилните таргет аудитории и да изберем подходящите дигитални канали, чрез които да достигнем до тях. Едно от основните ни предимства по това време беше, че освен банковите институции, нямаше други сериозни играчи на пазара, които да взимат сериозен рекламен дял, и малкият бизнес имаше нужда от партньор като Fintrade. Просто не знаеше, че съществува и ние трябваше да поправим това. Ето как реализирахме успешен дигитален маркетинг за B2B.

      Прочети още

      Имате ли опит в B2B или B2C?

      Много от клиентите ни са в сегмента на продажбите на продукти и услуги към бизнеси. Помагаме на компании да продават селскостопанска техника, автомобили, ваучери, софтуер за заведения, cloud базирани услуги и много други. Имаме клиенти, работещи на нива B2B2C като Schneider Electric България и Израел.

        Имате ли международен опит?

        Голяма част от клиентите ни избират да работим за международния им бизнес – както директно за потребители, така и да създаваме активи за техните партньори и дистрибутори по отделните пазари. Сред тези компании са Tesy, Prestige 96 и други.

        За нас е чест и привилегия компания като Schneider Electric Израел да ни избере за своята дигитална агенция. Нещата, които постигаме за българския екип, бяха споделени на регионално ниво и затова работим и за други подразделения на компанията.

          Нашият бизнес е много специфичен, ще се справите ли?

          Всеки бизнес е специфичен. И в същото време не е – има своя бизнес модел, има конкретни таргет потребители и стойностно предложение за тях, има ключови продукти и услуги и т.н. Екипът ни има огромен опит – от стартъпи, като ментори и като съоснователи, през развитие на дигиталните канали и продажби на изцяло офлайн бизнеси, до стартиране на нови бизнес линии в огромни компании.

          Как да избера дигитална агенция, даже и да не сте вие? 

          Откъде да започна?

          Изборът на агенция е много отговорно решение, защото дигиталният маркетинг вече не е само комуникации в дигитална среда. А отношенията с дигиталната агенция се надграждат всеки месец и отнема време, за да дадат оптимални резултати и да можете да постигате все по-амбициозни бизнес и маркетинг целиатова ви насърчаваме да видите нашите принципи за Human Digital – винаги да се говори на реални хора, да се говори по начин, който разбирате и надграждате, и имате човешки партньорски отношения. Ако можем да ви дадем съвет – търсете дигитална агенция, която има репутация за постигане на резултати, защото именно това ще очаквате от нея.

          Работейки с агенция, ще минете през процес на брифиране – даване на ясно задание за компанията ви и как тя дава стойност, откъде се тръгва и къде трябва да се стигне, какви ресурси ще бъдат вложени. Насърчаваме ви да попълните този бриф документ, за да улесните агенцията, с която бихте работили. Както да имате ясни маркетинг цели и очаквания.

          Как ще ме убедите в това, което казвате?

          Сигурни сме, че вече сте извлекли полза от споделените case studies и видеа – професионалисти и собственици разказват какво постигат чрез дигиталния маркетинг заедно с Xplora.

          Първата среща с нас ще е още по-впечатляваща за вас, защото ще говорим в детайли за вашия бизнес. Съветваме ви, преди да се свържете с нас, да попитате някого, който е работил с нас. Със сигурност ще намерите такъв човек сред познатите си в LinkedIn или Facebook. Защото знаем, че това ви вълнува – дали можем да направим и вас успешни. А нашата награда са дългосрочните отношения с доволните клиенти.

          да избера дигитална агенция 1
          unnamed file

          “Силата на ПРЕСТИЖ е в това да произвеждаме и предлагаме неустоимо вкусни продукти с отлично качество. Щастливи сме, че екипът на Xplora е наш дългогодишен доверен партньор и съмишленик в това пътешествие. За нас е важно, че заедно, на високо експертно и креативно ниво, развиваме компанията и брандовете си дигитално по един още по-бърз и по-адаптивен начин така, че ПРЕСТИЖ да остане в сърцата на потребители и да бъде символ на най-актуалните дигитални тенденции.”

           

          Дарина Стоянова
          Изпълнителен директор, Престиж 96

          “Вече 3 години се доверяваме на Xplora да се грижи за марката стожер на компанията ни - Queen's. Освен с поддържането на социалните мрежи на бранда, те изпъкват с креативни дигитални кампании и иновативни подходи. За мен също така са агенцията, която прави изключително добро медия планиране и предоставя най-подробните отчети. Благодарна съм им, че растем и се развиваме заедно в дигиталния свят.”

           

          Савина Паликарева
          маркетинг мениджър на Тимбарк България ЕООД

          “Работим с Xplora от години. Не е преувеличение да кажа, че са най-добрата агенция за дигитален маркетинг в България. Съвместно създадохме някои от най-успешните кампании в историята на фирмата ни, а вероятно и в България като цяло. Ако не ги опитате, пропускате много.”

           

          Здравко Минчев
          CEO на сладкарници Неделя

          “При работата ми с Xplora всичко става лесно. И преди да започнем с агенцията, знаехме какво искаме да постигнем като дигитално присъствие, но когато компанията го прави сама, нещата не вървят много добре. Когато намериш подходящата агенция, нещата сякаш започват да се случват сами.”

           

          Калина Петкова
          Маркетинг комуникациите на Schneider Electric за България, Албания, Северна Македония и Косово

          “Xplora са нашият верен партньор във всяко едно дигитално предизвикателство, което срещаме. Неспиращото им желание да доставят най-доброто решение с най-ефективните средства, точността и професионализмът – всичко това ме кара да се чувствам сигурна, когато работим заедно.”

           

          Мария Методиева
          Mаркетинг мениджър Whirpool България

          "Избрахме да работим с Xplora за няколко небанкови финансови дружества от групата на MFG. За наша радост, те показаха много бързо, че разбират бизнес моделите ни и клиентите ни, така че да постигаме целите си в дигиталното пространство! Тяхната ангажираност ни помага и постоянно да оптимизираме комуникацията си в дигиталното пространство и да се приближаваме все повече до потребителите ни. Страхотен екип!"

           

          Елица Серафимова
          Head of Brands Management, Management Financial Group

          “В лицето на Xplora намерихме професионалния партньор, който да ни помогне да постигнем целите си в дигиталната комуникация. Благодарение на Xplora разбираме по-добре клиентите си и стигаме по-бързо и ефективно до тях. Екипът на агенцията е винаги на линия със страхотни идеи, професионални решения, проследяване и оптимизиране на проектите. Всичко това ме прави спокойна, че присъствието ни в дигиталното пространство е в сигурни ръце.”

           

          Дария Ралева
          Маркетинг мениджър на Майкрософт за България, Македония и Косово

          “Xplora е нашият дигитален партньор, който управлява комплексно портфолио от брандове. Екипът им постигна значителна оптимизация при повечето ни кампании още няколко месеца след началото на партньорството ни. Ценя високо техния подход, фокусиран на резултатите и внимание към детайла. Те винаги реагират бързо и са много отдадени на проектите. С Xplora ние правим повече от кампании, ние се СВЪРЗВАМЕ с потребителите. Благодаря!”

           

          Верджиния Тошева
          Маркетинг мениджър, Валмарк България

          “За да може дигиталният маркетинг да дава отражение на бизнеса и да има достатъчен ROI, ти трябват хора, които знаят какво, как и защо хората правят онлайн и знаят как да използват ефективно дигиталните инструменти. Xplora е нашият избор в това предизвикателство.”

           

          Христо Илиев
          Изпълнителен председател, основател и главен акционер, Capital AG

          “Xplora е наш партньор в дигиталната комуникация с клиенти от близо 6 години. Доверили сме се изцяло на компанията да управлява онлайн присъствието на BLD и да промотира посланията ни до нашата таргет аудитория дигитално. Заедно създаваме медия планирането, като те много често ни насочват и консултират за правилните формати и насоки за визуални материали, които да използваме. В резултат на това дългосрочно партньорство се радваме на много добра и фокусирана комуникационна среда и така постигаме таргета си за запитвания и продажби.”

           

          Ирина Кънева
          търговски и маркетинг директор на BLD

          “Благодарение на статистиките, които са абсолютно ясни и видими, ние успяхме да научим в детайл какви са мотивите на потребителите да бъдат наши клиенти, кои са силните ни страни според тях, кои са слабите ни страни и къде трябва да се подобрим. Смятам, че това е нещо, което дава ужасяващо много стойност на цялата съвместна работа и можем да градим много на тази основа.”

           

          Васил Първанов
          Мениджър Маркетинг и Доставки в Aladin Foods

          ”Реално нямаше момент, в който да се почувствам нестабилна в тези води и винаги мислехте наравно с мен. Мислехте наравно с нас за бранда. Не прилагахте едни просто правила, които са реализуеми в дигитална среда, а всъщност прецизирахте абсолютно всеки един ход спрямо поставените цели, които ние имахме. (...) Това е много рядко да срещнеш в партньор като качество, защото обикновено клиентите, всъщност агенциите, пренабрегват малко или много това, което клиентът иска, а всъщност ние сме тези, които познаваме нашия бранд.”

           

          Мирена Иванова
          event manager във Forbes България

          “И това, което ние положихме като основи в началото и което всеки трябва да направи е да изгради първо своята стратегия за своя бизнес, целите, които иска да постигне с дигиталния маркетинг, да си попълни добре брифа, който вие изпращате, но не просто да го попълни, а да помисли нещата, да положи цели, да планира, да мисли кампанийно и винаги да следва този път… И всъщност това е нещо, с което и вие ни помогнахте - да видим тази посока на движение и да си я следваме, нещата да се случат много по-обмислено.”

           

          Мартина Божанска
          маркетинг директор в хотел Метрополитън

          “WOW” е, че винаги много ме подкрепяте в много “напечените моменти”. Знам, че винаги мога да разчитам освен на професионално мнение, което някой път се изисква изключително бързо като реакция. Знам, че винаги заставате на наша страна като производител и винаги ще защитите нашите интереси. Знам, че винаги ще ми кажете нещата такива, каквито са, дори и невинаги да искам да ги чуя, но в последствие ги чувам. Така че най-ценно ми е, че мога да разчитам на Xplora в моментите, в които сте ми нужни.”

           

          Теодора Вълчанова
          маркетинг мениджър в Medix

          "Търся отдаденост, дисциплина, сърце. Това го получавам от целия екип на Xplora."

           

          Аилита Литева
          Head of Marketing на TESY

          “Почти всички разговори с агенции, които съм имал са започнали с въпроса какъв е бюджета. Самото установяване на контакт с агенцията Xplora не се въртеше около бюджета. Отношението, което показа агенцията Xplora, беше wow факторът за нас. Вие отделихте достатъчно време да анализирате нашия продукт, ние да ви го обясним, но благодарение на това съвместно време, което отделихме, отношението, което имате към нас и продукта ни, ни дава възможността да имаме доверие, че когато поискаме нещо да се прави, то се прави от хора, които познава продукта и работят с нас.”

           

          Борис Милев
          генерален директор на Tombou Bulgaria

          “Първото е, че с Xplora се работи много лесно, тоест те ни разбират. Когато имаме даден проблем или дадена идея, която искаме да реализираме, както се казва, се разбираме с половин дума. Другото, което също е нали от основно значение и което е нали едно от уау нещата в нашата съвместна работа, е, че нещата се случват много бързо. (...) Tретото основно нещо, с което се впечатляваме в съвместната си работа, е, че има едно ясно планиране както на целите, които ние поставяме, така и на начина, по който тези цели ще се реализират. Това много ни улеснява, защото имаме ясна представа как ще се развиваме през цялата година и всеки си работи по точките, които касаят него.”

           

          Милена Петрова
          sales service и маркетинг във Viessmann България

          “Това, което ни помогна Xplora да разберем, е, че всъщност не трябва да работим спорадично и така кампанийно, а наистина да бъдем последователни в комуникацията и да имаме така последователност в посланията. Това, което ни помогна, е супер структурираната и подредена информация, която получавахме, страшно бързата реакция във вътрешноорганизационно, ако щете с всичките имейли, срещи, които направихме.”

           

          Любина Любенова
          маркетинг мениджър на Wienerberger за регион Южни Балкани